Het is weer maandagochtend en Dearest bied weer eens de gelegenheid en redenen tot uitstellenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wij allemaalFuck dat het is maandag, je hebt nog 7 dagen de tijd
ow d8 al kreeg gelijk een heel verkeerd beeld van je...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had het over spatie, niet over mezelf
Ik heb mijzelf zojuist gemotiveerd. Niet goed wat je nu zegt dearest, want de laatste dagen van de vakantie moet je lekker kunnen chillenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je wilt zeker geen eetkick ofzo.
1 t/m 20 voluit schrijven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Vuile junkquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn van
Wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik vanavond terug ben om het beste KLB topic tot nu toe te schrijven.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Was t geen goede wiet..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja, ik heb 1 keer 1 hijs gehad van iemand, maar daar kreeg ik alleen maar koppijn van
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Dearest het volgende:
[..]Negertien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graag op anoniem
GTA Vquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |