Ja jij begon ...quote:
fixquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef c-u-t-e het volgende:
Niveau word steeds lager hoger mensen..
één van de weinigen moet dat zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:36 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je volgensmij een van de enigen hier![]()
Grasjes rokenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker ethanol drinken.
Je bent zelf een van de weinigenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
één van de weinigen moet dat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
Denken dat alcohol vervangen door ethanol je een hoger niveau geeftquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker ethanol drinken.
Bah :Squote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent zelf een van de weinigenLobi terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Een kwaliteitstopicquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik vanavond terug ben om het beste KLB topic tot nu toe te schrijven.
Dingen googlen om slimmer te lijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tetrahydrocannabinol door de longen laten opnemen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Misschien dat ik vanavond terug ben om het beste KLB topic tot nu toe te schrijven.
Alsof jij nog nooit hebt geblowd?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Had het over spatie, niet over mezelf
Wij allemaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nu eigenlijk voor school bezig, maar wie is er weer aan het niksen
Neequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit hebt geblowd?
Arrogante meidenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo'n eentje met alleen maar "terechte klacht" reacties.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |