Cutte?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind -c-ut-te- ook wel knap (ondanks bril) alleeen, ze is veel knapper als je niet inzoomt for some reason, ik geef mijn eerlijke mening sorry als ik je beledigd heb wat ik niet bedoelde.
ondanks brilquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind -c-ut-te- ook wel knap (ondanks bril) alleeen, ze is veel knapper als je niet inzoomt for some reason, ik geef mijn eerlijke mening sorry als ik je beledigd heb wat ik niet bedoelde.
Watquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Verkapt: wat ben je lelijk van dichtbij opmerkingquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Pics van de zus van je moeders broertje haar zoon Brandon van Nazareth.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is de zus van mijn moeder's broertje haar zoon Brandon van Nazareth.
Die foto staat er ook niet op om knap gevonden te worden hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Spatieloos het volgende:
Vrouwen met brillen.. en lelijker als je inzoomtquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een irrationele haat voor brillen
Nee totaal niet. Het is meer bedoeld als: Wat ben je knap van veraf.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verkapt: wat ben je lelijk van dichtbij opmerking
Ik zeg net dat ik haar wel aantrekkelijk vindquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:03 schreef Dearest het volgende:
Iemand die cute niet aantrekkelijk vindtWeet je zeker dat je op vrouwen valt, Spatie?
Dit.quote:
Je bent geen creep hoor als je je mening deeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit.
Maar ik houd mijn mond voor ik een creep ben
Dit wou ik gewoon even van mijn hart af FOK!kenquote:
Ja daar denkt niet iedereen hetzelfde overquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je bent geen creep hoor als je je mening deelt
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
Jullie moeten echt vaker buiten komen.
Mooie ogen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker ding ook, hier lijkt ze ook wat jonger.
Maar haar moeder (de zus van mijn moeders broertje) is wat minder knap, maar nog steeds wel knap: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar haar moeder (de zus van mijn moeders broertje) is wat minder knap, maar nog steeds wel knap: [ afbeelding ]
Moet dit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maaaar iedereen kan dat toch gewoon zien in haar fobo, sorry ik heb het al weg gehaald.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Dearest het volgende:
Dude wat ga je die foto's zomaar in een topic gooien
AC verdubbelaar duidelijk!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik voor 15% multiplier gaan of wachten tot de AC verdubbelaar?
Mensen die niet ingelogd zijn kunnen wel op het forum kijken maar niet in fobo's. Redelijk verschil.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maaaar iedereen kan dat toch gewoon zien in haar fobo, sorry ik heb het al weg gehaald.
Nooit gewetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mensen die niet ingelogd zijn kunnen wel op het forum kijken maar niet in fobo's. Redelijk verschil.
dacht het niet, maar goed, ik ben geen mod en niet c-u-t-e dus mijn mening is niet relevant is deze kwestiequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook niet als het gewoon in haar fobo staat?
fapfapfapquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Mensen kunnen naar mn fobo gaan als ze iets willen zien. Hoeft niet hier.. Simpel..
quote:
Heus heb je er spacedicks van gemaakt lol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kjoet is kjoet. En bezet, dus eigenlijk is het allemaal irrelvant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |