Neger kunnen ook Engels hoor!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is Engels. Dat telt heul niet.
Geloof me dat wil je niet welquote:
mokergeil is net zoals xcachet godse geil zou zeggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja dat is Engels. Dat telt heul niet.
Moker is gewoon een synoniem voor "heel erg" (om het netjes te houden). Tenminste, dat is wat ik weet.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Xeor het volgende:
Dus een moker geile chick is eigenlijk een dik geil wijf?
Fobo..quote:
Wil ik ook ja..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet wel
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeeuuu ik snap um.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moker is gewoon een synoniem voor "heel erg" (om het netjes te houden). Tenminste, dat is wat ik weet.
Denk het wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:56 schreef Xeor het volgende:
Dus een moker geile chick is eigenlijk een fatsig geil wijf?
Die liggen op gangpad 2 bij de Praxis.quote:
Ik ga kijkenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
Let wel dat dat niet echt charmante foto's zijn maar ik werd gister soort van gedwongen door de KSC om daar foto's in te planten
Ik zeg toch nergens dat het waar is (okay nu ga ik het zeggen: ze is best dik toch ja). Maar ik snap wat die neger bedoelde, that's all!quote:
Nou maar eens even lurken dan ...quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
Let wel dat dat niet echt charmante foto's zijn maar ik werd gister soort van gedwongen door de KSC om daar foto's in te planten
ik ga liever naar de gammaquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die liggen op gangpad 2 bij de Praxis.
gr
Wat is er buiten te doen dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef JanCees het volgende:
Jullie moeten echt vaker buiten komen.
quote:
Veel pijn en ellendequote:
Aawh jij ook mooi lief meisjequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Fobo..
how about noquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gooi jezelf dan meteen maar weg
Ja toch, en tegenwoordig met internet heb je 0376897208375023708325 manieren om je te vermaken, die eerste 0 is zodat het getal een even aantal cijfers heeft.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Veel pijn en ellende
De zolderkamer is veel beter
Waarom ga je liever naar de Gamma eingenluks?quote:
Whehehe ga stuk hierquote:
My bad wist ik nietquote:
Leuk fobo heb ik toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Bij iedereen gelurkt,zo nu weer genoeg voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |