Absoluut mee eens.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef c-u-t-e het volgende:
Mensen kunnen naar mn fobo gaan als ze iets willen zien. Hoeft niet hier.. Simpel..
Een bruine bolus.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt honger
Wat ga ik eens maken?
Een omelet wil niet, hebben geen ui en paprika hier
:s :squote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus heb je er spacedicks van gemaakt lol.
Als iemand het niet wil, moet het natuurlijk ook niet, daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dacht het niet, maar goed, ik ben geen mod en niet c-u-t-e dus mijn mening is niet relevant is deze kwestie
________________________quote:
een uitsmijter danquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt honger
Wat ga ik eens maken?
Een omelet wil niet, hebben geen ui en paprika hier
banaan hihihihihihiquote:
Geen slecht ideequote:
Bananasplitquote:
Gast cmon ...quote:
quote:
Ik kom nog wel eens in KLBquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
Kom eens wat vaker in ONZ.
Iets tegen op ONZ of kom je er gewoon niet? KLB is nl. wel een graadje erger.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens in KLB
Maar ONZ, neen
Heb je die danquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Omg 3 matches in 1 minuutDit is wel goed voor m'n ego
Zeker een foto genomen waar je veel dunner lijkt? Dat is toch gewoon bedriegen!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Fijn voor jequote:
Daarom zit ik ook gewoon vaker in KLBquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Iets tegen op ONZ of kom je er gewoon niet? KLB is nl. wel een graadje erger.
Je maakt jezelf wel populair hier.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker een foto genomen waar je veel dunner lijkt? Dat is toch gewoon bedriegen!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Dearest het volgende:
Dat was ik toch alquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel populair hier.
Kan jij je mond niet gewoon houden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Kan jij je mond niet gewoon houden?
Shit happensquote:
Hoi,,, goed en met jou?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:18 schreef themanwithclass het volgende:
Dag rakkers
Is is het hier gegaan de afgelopen dagen?
Leuke grapjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat het gewoon grapjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |