Echt niet?quote:
Yep.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
Is het weer de bedoeling dat we je moeten DM'en Melting?
Quelle surprisequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is gisteravond in Leeuwarden gebruikt......uren later pas
Dat raadt niemand.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef ACT-F het volgende:
Lekker nummer weer Melting, je zou dit soort muziek eens als raadnummer moeten gebruiken
Samsung is geschiktquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quelle surprise. Eens kijken of mijn telefoon geschikt is.
Het begint hier ook net jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga denk ik onweer fotograferen als het toeneemt. Wat flitst dat mooi nu
Het kan wel, heb 'm ingeschakeld. Ik kan niet wachten om uren na de noodtoestand bericht te krijgen over diezelfde noodtoestandquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar staat wel meer niet tussenZoek eens naar infoberichten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wel, heb 'm ingeschakeld. Ik kan niet wachten om uren na de noodtoestand bericht te krijgen over diezelfde noodtoestand.
Maar het zijn meer dan woorden.quote:
Is Sinterklaas dood dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinterklaas zou omdraaien in zijn graf.
Tot op het merg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik WT beledigd toen ik zei dat Kurt uit Glee me aan hem doet denken.
post maar nietquote:
Laat ze meeluisteren en mee raden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer uitgedanst...en heb even een laptop geconfisqueerd
Gezellig op visite bij pa en ma...met laptop en headset op
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer uitgedanst...en heb even een laptop geconfisqueerd
Gezellig op visite bij pa en ma...met laptop en headset op
Nee mijn vader zit iets te kijkenquote:
oh 3 not badquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Onweer kijken.... radio luisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit zijn te bekende nummersBen onweer aan het kijken
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Hij telt voor 2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?
Hmm, rustig genoeg om bij te kunnen leren?quote:
Nee...Hawaii -5-Oquote:
Wat leer je?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, rustig genoeg om bij te kunnen leren?
3x2 puntenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?
Organische Chemiequote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Ik kijk Gleequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
Meh, het flitst te sporadisch om foto's te kunnen maken![]()
Is San al ondergedoken?
Ja, ik ben net klaar met een spannende serie, heb nu een serie opstaan dat ik met het geluid uit ook kan volgen en las '90s en dacht woeiii.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ondertussen even wat software voor mijn vader aan het uh aanschaffen
*belt FBI*quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ondertussen even wat software voor mijn vader aan het uh aanschaffen
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering. Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJamesquote:
wtfquote:Blijkbaar werd deze jatmoos zo opgewonden van zijn eigen boevendaad, dat hij niet kon wachten tot hij lekker thuis in zijn eenpersoonsbedje lag. Nadat hij een winkel had leeggeroofd, ging de knul op zijn dooie gemakje op een stoel zitten masturberen. Meer weten wij ook niet.
Nou nee, tot dusver alleen de trial versie...als het wat is dan kijken we wel verder.quote:
Wat voor berichten lees jij nou?quote:
Natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering. Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJames. En natuurlijk Idina Menzel en Kristen Chenoweth
.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering.
quote:Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJames. En natuurlijk Idina Menzel en Kristen Chenoweth
.
Ik heb het nog nooit gezien, maar het lijkt mij ook om te huilenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar niet gekeken maar heb deze toch maar gekeken en hield het niet droog. In m'n traanbuizen dan.
Nieuwssitequote:
kijk editquote:
Tja... die hoor je anders nooit op Radio 49.quote:
Daarom goed dat je het draait.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... die hoor je anders nooit op Radio 49.
Daar is een reden voorquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja... die hoor je anders nooit op Radio 49.
Je bent toch geen cultuurbarbaar, hequote:
Ik zat echt op de klok te kijkenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar niet gekeken maar heb deze toch maar gekeken en hield het niet droog. In m'n traanbuizen dan.
[..]Niet te toppen inderdaad.
Enorm!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Melting het volgende:
Vinden jullie het erg als ik tot 22.00 uur doorga?
Vreselijk....leuk, al weet ik niet of ik dan alle snipperhits meega krijgen. Luisteren in de auto kan wel tegenwoordigquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:56 schreef Melting het volgende:
Vinden jullie het erg als ik tot 22.00 uur doorga?
Nee: cultuurquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent toch geen cultuurbarbaar, he?
Zou jammer zijn. Je speelt nog steeds mee om de eerste plaats.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vreselijk....leuk, al weet ik niet of ik dan alle snipperhits meega krijgen. Luisteren in de auto kan wel tegenwoordig
Ik probeer het wel hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Je speelt nog steeds mee om de eerste plaats.
quote:
Sorry... ging fout. Nog een keer beluisteren?quote:
Nou ja... Idina Menzel? Kristen Chenoweth..? Die ken je wel, tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee: cultuur
Wat heeft dat met die show te maken?
Oh was dat de snipperhit...niets van meegekregenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Sorry... ging fout. Nog een keer beluisteren?
Zelfs nog nooit van gehoordquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja... Idina Menzel? Kristen Chenoweth..? Die ken je wel, toch?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Faeces. All around different faeces I've seen.
Kut, ik ben dus niet de enige die die grap wilde maken!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit te etenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Ja, Afrikaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef Samzz het volgende:
T., weet je al meer over de oorsprong van Zwarte Piet?
Soms moet je gewoon voor je eerste ingeving gaan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:05 schreef Uccie het volgende:
crap.. ik had eerst 50ctik ken er maar 2 die zo klinken.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
Deze heb ik vanmiddag gedraaidanders had ik de artiest nooit geweten.
Indiaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Via welke route is hij naar Turkije gewandeld dan?
Erger nog, als je het origineel had gedraaid had ik de artiest echt niet geweten, dat zou dan een Oja geworden zijn.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 14
Uccie 10
Watertornado 10
Broertje 9
Cee 8
MsMessy 6
Act-F 3
Damn ToT...quote:
quote:
quote:
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 14
Uccie 10
Watertornado 10
Broertje 9
Cee 8
MsMessy 6
Act-F 3
Volgende weet je toch niet.quote:
je krijgt een puntje voor de titel en een voor de artiest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?
Vriendjes tellen dubbel geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?
Je kan 2 pt winnen per vraag hèquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
2 punten per goed antwoord.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Cee....er komt een boyband aanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende weet je toch niet.![]()
Sterker nog... ik vermoed dat de volgende maar door hooguit 2 personen geraden wordt.
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!quote:
Raadt de snipperhit.quote:
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zekerquote:
Nee.... fout is het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
Sjef Hoelenpapersquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjef HoelenpapersMama ik wil een frikandel
Ohw mhai gawdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve quiz liggen, ook maar eens verder voorbereiden.quote:
Whoohooquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst even bepalen wat minder erg is om te missen, TVOH of HGTquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]Ik schrijf de nog onbekende datum alvast in m'n agenda! Ik blok heel november af!
Dit is toch extincequote:
Ik ben hem kwijt...het is toch Extince in de aanval op Brainpower?quote:
Klopt. Beide.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt...het is toch Extince in de aanval op Brainpower?
Oh ze battlenquote:
Ik heb de antwoorden dan ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Jij vind alles een makkelijke, Melting.
Goed dat je gokt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Hoe zou ik dat nou moeten weten?
Ik had Nur Getraumt.
Ja, mijn hersenen deden op dat moment alleen nog maar: LALALALALALALALALALALALALALALA!!!quote:
Ja, maar ik ken heel weinig in dat genre bij naamquote:
Nou Guus > Hanson hierquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef D. het volgende:
Beter dan Guus, maar da's al snel natuurlijk
Hit it!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hanson, die komen over anderhalve maand gewoon naar Tilburg.
Dan zitten zowel Guus als Hanson nog geen kilometer bij me vandaan.Two Four flies in one clap!
Die Hansonnetjes hebben inmiddels al 80 kids bij elkaar toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hanson, die komen over anderhalve maand gewoon naar Tilburg.
Dan zitten zowel Guus als Hanson nog geen kilometer bij me vandaan.Two Four flies in one clap!
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Shit, ik wou Benny Benassi zeggen maar dacht, oh nee, da's die van die huppelende tieten in een t-shirt-clip.
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?quote:
Nou ik vind het een logische redenatiequote:
Ken je Stephen Hawking niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?![]()
Jawel, maar niet in combinatie met deze plaat.quote:
Da's Bastian - You've got my lovequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Shit, ik wou Benny Benassi zeggen maar dacht, oh nee, da's die van die huppelende tieten in een t-shirt-clip.
Oh nou als je hem hoort praten en dan deze plaat hoortquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in combinatie met deze plaat.
Maar in deze clip zit ook genoeg vrouwelijk vlees.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver je hebt helemaal gelijk. Ik glij af.
De stem?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel, maar niet in combinatie met deze plaat.
Genoeg is relatiefquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar in deze clip zit ook genoeg vrouwelijk vlees.
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]Nu moet ik aan André van Duin denken!
Moest hij een opstel schrijven over een dier, met minstens 100 woorden,
"Onze poes was weggelopen. Mam liep naar buiten en riep: Poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes!
En ja hoor, daar was hij weer!"
Precies 100 woorden!
"Onze poes was weggelopen. Mam liep naar buiten en riep: Poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes poes!
Precies 100 woorden!
Precies 100 woorden!
Dat was geen dance.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
Ik faal echt...ik ga van de week even bijspijkeren in de dance afdeling.
Koenquote:
Dan meteen ook even langs de KNO-artsquote:
Je zit met deze post zo dicht bij het antwoord.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Uccie het volgende:
Ik faal echt...ik ga van de week even bijspijkeren in de dance afdeling.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan meteen ook even langs de KNO-arts
Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zit met deze post zo dicht bij het antwoord.
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zit met deze post zo dicht bij het antwoord.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?
Nee mijn hersenen willen niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.
Volgens mij ben ik in de bios zelfs naar de film geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als ze de kracht nog heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.
Antwoord: "Denk je dat het nodig is?"quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Godver, Uc. Eerst een post met dance erin en nu met hersenen, kom op Melting, geef haar twee halve punten hiervoor.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat mijn hersenen het onderbewust wel wisten![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, Uc. Eerst een post met dance erin en nu met hersenen, kom op Melting, geef haar twee halve punten hiervoor.
Dan is Cee eigenlijk wel een plekje boven mij geeindigdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
ToT 18
Watertornado 16
Uccie 11 (Dat is inclusief de 2 halve punten)
Cee 11
Broertje 9
MsMessy 6
Act-F 3
Kat 2
Raf 1 (voor de moeite)
Gefeliciteerd ToT! Jij bent de allereerste winnaar van de snipperhitquiz!
Whehequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
ToT 18
Watertornado 16
Uccie 11 (Dat is inclusief de 2 halve punten)
Cee 11
Broertje 9
MsMessy 6
Act-F 3
Kat 2
Raf 1 (voor de moeite)
Gefeliciteerd ToT! Jij bent de allereerste winnaar van de snipperhitquiz!
Ja, maar jij nam eerder deel. Dus vandaar dat je er boven staat.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is Cee eigenlijk wel een plekje boven mij geeindigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |