Indiaquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Via welke route is hij naar Turkije gewandeld dan?
Erger nog, als je het origineel had gedraaid had ik de artiest echt niet geweten, dat zou dan een Oja geworden zijn.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 14
Uccie 10
Watertornado 10
Broertje 9
Cee 8
MsMessy 6
Act-F 3
Damn ToT...quote:
quote:
quote:
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 14
Uccie 10
Watertornado 10
Broertje 9
Cee 8
MsMessy 6
Act-F 3
Volgende weet je toch niet.quote:
je krijgt een puntje voor de titel en een voor de artiest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?
Vriendjes tellen dubbel geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik er nooit 8 hebben, zijn er al 8 geweest sinds ik binnen kwam vallen dan?
Je kan 2 pt winnen per vraag hèquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
2 punten per goed antwoord.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Cee....er komt een boyband aanquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende weet je toch niet.![]()
Sterker nog... ik vermoed dat de volgende maar door hooguit 2 personen geraden wordt.
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!quote:
Raadt de snipperhit.quote:
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zekerquote:
Nee.... fout is het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
Sjef Hoelenpapersquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjef HoelenpapersMama ik wil een frikandel
Ohw mhai gawdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve quiz liggen, ook maar eens verder voorbereiden.quote:
Whoohooquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst even bepalen wat minder erg is om te missen, TVOH of HGTquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]Ik schrijf de nog onbekende datum alvast in m'n agenda! Ik blok heel november af!
Dit is toch extincequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |