Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!quote:
Raadt de snipperhit.quote:
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zekerquote:
Nee.... fout is het niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
Sjef Hoelenpapersquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is het iets zoooo fouts dat alleen WT en Raf het kennen zeker
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sjef HoelenpapersMama ik wil een frikandel
Ohw mhai gawdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb die show nu bijna klaar...alle nummers verzameld, alleen de feitjes moet ik nog bij elkaar schrapen. Begin November moet R49 geloven aan de Boyband-Extravaganza!!!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een halve quiz liggen, ook maar eens verder voorbereiden.quote:
Whoohooquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst even bepalen wat minder erg is om te missen, TVOH of HGTquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]Ik schrijf de nog onbekende datum alvast in m'n agenda! Ik blok heel november af!
Dit is toch extincequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |