Ik ben hem kwijt...het is toch Extince in de aanval op Brainpower?quote:
Klopt. Beide.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben hem kwijt...het is toch Extince in de aanval op Brainpower?
Oh ze battlenquote:
Ik heb de antwoorden dan ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Jij vind alles een makkelijke, Melting.
Goed dat je gokt!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
Hoe zou ik dat nou moeten weten?
Ik had Nur Getraumt.
Ja, mijn hersenen deden op dat moment alleen nog maar: LALALALALALALALALALALALALALALA!!!quote:
Ja, maar ik ken heel weinig in dat genre bij naamquote:
Nou Guus > Hanson hierquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:38 schreef D. het volgende:
Beter dan Guus, maar da's al snel natuurlijk
Hit it!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hanson, die komen over anderhalve maand gewoon naar Tilburg.
Dan zitten zowel Guus als Hanson nog geen kilometer bij me vandaan.Two Four flies in one clap!
Die Hansonnetjes hebben inmiddels al 80 kids bij elkaar toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:40 schreef Cee het volgende:
Hanson, die komen over anderhalve maand gewoon naar Tilburg.
Dan zitten zowel Guus als Hanson nog geen kilometer bij me vandaan.Two Four flies in one clap!
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Shit, ik wou Benny Benassi zeggen maar dacht, oh nee, da's die van die huppelende tieten in een t-shirt-clip.
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?quote:
Nou ik vind het een logische redenatiequote:
Ken je Stephen Hawking niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen dan?![]()
Jawel, maar niet in combinatie met deze plaat.quote:
Da's Bastian - You've got my lovequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:42 schreef Cee het volgende:
Shit, ik wou Benny Benassi zeggen maar dacht, oh nee, da's die van die huppelende tieten in een t-shirt-clip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |