Echt niet?quote:
Yep.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
Is het weer de bedoeling dat we je moeten DM'en Melting?
Quelle surprisequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is gisteravond in Leeuwarden gebruikt......uren later pas
Dat raadt niemand.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:08 schreef ACT-F het volgende:
Lekker nummer weer Melting, je zou dit soort muziek eens als raadnummer moeten gebruiken
Samsung is geschiktquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quelle surprise. Eens kijken of mijn telefoon geschikt is.
Het begint hier ook net jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga denk ik onweer fotograferen als het toeneemt. Wat flitst dat mooi nu
Het kan wel, heb 'm ingeschakeld. Ik kan niet wachten om uren na de noodtoestand bericht te krijgen over diezelfde noodtoestandquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar staat wel meer niet tussenZoek eens naar infoberichten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan wel, heb 'm ingeschakeld. Ik kan niet wachten om uren na de noodtoestand bericht te krijgen over diezelfde noodtoestand.
Maar het zijn meer dan woorden.quote:
Is Sinterklaas dood dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Sinterklaas zou omdraaien in zijn graf.
Tot op het merg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb ik WT beledigd toen ik zei dat Kurt uit Glee me aan hem doet denken.
post maar nietquote:
Laat ze meeluisteren en mee raden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer uitgedanst...en heb even een laptop geconfisqueerd
Gezellig op visite bij pa en ma...met laptop en headset op
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Zo ik ben weer uitgedanst...en heb even een laptop geconfisqueerd
Gezellig op visite bij pa en ma...met laptop en headset op
Nee mijn vader zit iets te kijkenquote:
oh 3 not badquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Onweer kijken.... radio luisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit zijn te bekende nummersBen onweer aan het kijken
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Hij telt voor 2.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?
Hmm, rustig genoeg om bij te kunnen leren?quote:
Nee...Hawaii -5-Oquote:
Wat leer je?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, rustig genoeg om bij te kunnen leren?
3x2 puntenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je 6 punten halen als het pas de derde snipperhit was?
Organische Chemiequote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:30 schreef Melting het volgende:
Tussenstand:
ToT 6
MsMessy 4
Uccie 4
Watertornado 4
Broertje 3
Act-F 3
Ik kijk Gleequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:34 schreef ACT-F het volgende:
Meh, het flitst te sporadisch om foto's te kunnen maken![]()
Is San al ondergedoken?
Ja, ik ben net klaar met een spannende serie, heb nu een serie opstaan dat ik met het geluid uit ook kan volgen en las '90s en dacht woeiii.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ondertussen even wat software voor mijn vader aan het uh aanschaffen
*belt FBI*quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ik ben ondertussen even wat software voor mijn vader aan het uh aanschaffen
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering. Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJamesquote:
wtfquote:Blijkbaar werd deze jatmoos zo opgewonden van zijn eigen boevendaad, dat hij niet kon wachten tot hij lekker thuis in zijn eenpersoonsbedje lag. Nadat hij een winkel had leeggeroofd, ging de knul op zijn dooie gemakje op een stoel zitten masturberen. Meer weten wij ook niet.
Nou nee, tot dusver alleen de trial versie...als het wat is dan kijken we wel verder.quote:
Wat voor berichten lees jij nou?quote:
Natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering. Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJames. En natuurlijk Idina Menzel en Kristen Chenoweth
.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wat een oppervlakkige kutaflevering.
quote:Ik ben bij seizoen 1 begonnen, die vind ik het leukst van allemaal, Jesse StJames. En natuurlijk Idina Menzel en Kristen Chenoweth
.
Ik heb het nog nooit gezien, maar het lijkt mij ook om te huilenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar niet gekeken maar heb deze toch maar gekeken en hield het niet droog. In m'n traanbuizen dan.
Nieuwssitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |