Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zit met deze post zo dicht bij het antwoord.
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zit met deze post zo dicht bij het antwoord.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Geweldige acteur in Intensive Care. Loopt ie rond met een slagaderlijke bloeding en Nada van Nie vraagt: Koen moet je een pleister?
Nee mijn hersenen willen niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.
Volgens mij ben ik in de bios zelfs naar de film geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Als ze de kracht nog heeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog even goed nadenken.
Antwoord: "Denk je dat het nodig is?"quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Godver, Uc. Eerst een post met dance erin en nu met hersenen, kom op Melting, geef haar twee halve punten hiervoor.quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat mijn hersenen het onderbewust wel wisten![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Godver, Uc. Eerst een post met dance erin en nu met hersenen, kom op Melting, geef haar twee halve punten hiervoor.
Dan is Cee eigenlijk wel een plekje boven mij geeindigdquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
ToT 18
Watertornado 16
Uccie 11 (Dat is inclusief de 2 halve punten)
Cee 11
Broertje 9
MsMessy 6
Act-F 3
Kat 2
Raf 1 (voor de moeite)
Gefeliciteerd ToT! Jij bent de allereerste winnaar van de snipperhitquiz!
Whehequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:59 schreef Melting het volgende:
Eindstand:
ToT 18
Watertornado 16
Uccie 11 (Dat is inclusief de 2 halve punten)
Cee 11
Broertje 9
MsMessy 6
Act-F 3
Kat 2
Raf 1 (voor de moeite)
Gefeliciteerd ToT! Jij bent de allereerste winnaar van de snipperhitquiz!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |