Dit is er eentje om uit te printen en in te lijstenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:53 schreef Rezania het volgende:
Wat interessant, ik heb het gewoon drie keer gelezen. Geweldig topic.
Madjack staat helemaal buiten dit verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah het is dus meegemaakt door MadJack
Zeg dan verdomme wie het meegemaakt heeft.. Anders is het een verzonnen verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Significantie het volgende:
[..]
Madjack staat helemaal buiten dit verhaal?!
Wil je mijn handtekening erbijquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dit is er eentje om uit te printen en in te lijsten
Ze passen iig wel bij elkaar, die persoon heeft ook een beperking als je dat denktquote:I vertelde me dat hij werkte bij de gemeente en ambtenaar was!!!! Ik dacht gelijk "waaauuw een hoogopgeleid iemand"
Als je goed leest kan je duidelijk eruit halen waar ik op doel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan verdomme wie het meegemaakt heeft.. Anders is het een verzonnen verhaal
Mag je niet vreemdgaan dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zogenaamd een dinnetje had
Liever een paar tanden, gekquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je mijn handtekening erbij?
Ik heb een vrije relatiequote:
Een date met tsquote:
Ik kan ook rawr zeggen hoor :pquote:
Geef mij een miljoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef Tranquilize het volgende:
Inderdaad, ik heb ook een hekel aan liegende mensen.
Gister trouwens een mail gekregen dat ik 2 miljard heb gekregen van bill gates omdat die al zijn geld weggaf, vandaag stond het al op mijn rekening.
Maar die heb ik alquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Rustig maar, hij wil alleen je gay best friend worden
Ik ben een vrouw :0quote:
quote:
quote:
Ik lig nog in bed, wat is datquote:
Hij struggled met zijn geslachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef Significantie het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed, wat is dat? Mijn hersenen zijn dood
Shit; je was te snel :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij struggled met zijn geslacht
dude, jij bent lastig te peilenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:09 schreef Nikonlover het volgende:
Ik mag van mn dinnie niet met je daten
Ik ben niet peilen ik ben nikonquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:10 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
dude, jij bent lastig te peilen
Vraag maar aan je piraatquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:15 schreef Significantie het volgende:
[..]
Waar blijft mijn ontbijt dan?
Piraat is op vakantiequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vraag maar aan je piraat![]()
Ontbijtjes zijn alleen voor de vrouwen waar ik naast wakker ben geworden
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:58 schreef datismijnmening het volgende:
Waar heeft de persoon in dit verhaal gelogen dan? Je hebt gewoon onjuiste aannames gedaan
Ach studeren is ook belangrijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:20 schreef Significantie het volgende:
[..]
belgie/duitsland, studentenvereniging beeeh
Maar ontbijten ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach studeren is ook belangrijk
zeker weten?quote:
Whahahahah dacht dat je alleen op druiven leefdequote:
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
Iedereen liegt. Mensen die beweren niet te liegen of klagen over het feit dat mensen liegen, kan je pas echt niet vertrouwen.
Huh?quote:
Was het maar zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:52 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Whahahahah dacht dat je alleen op druiven leefde
Ik doe een tomaten dieet :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Significantie het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Komkommer dieet ftw
Dat roep jezelf ik heb maar 2 boterhammen op en druivenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:21 schreef Significantie het volgende:
[..]
Was het maar zo!
Komkommer dieet ftw
Waarom ben jij altijd of heel erg onaardig tegen users, of verdedig je ze ten koste van alles?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Goed topic joh, ga zo door zou ik zeggen! Over een poosje kotst iedereen je namelijk uit, zielig persoontje
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd of heel erg onaardig tegen users, of verdedig je ze ten koste van alles?
O, dan snap ik het wel. Ik vraag het een andere keer nog weleens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..
Is goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:15 schreef Piye het volgende:
[..]
O, dan snap ik het wel. Ik vraag het een andere keer nog weleens.
Geen wonderquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of je het door had, maar dit topic is puur en alleen gemaakt om mij weg te pesten hier..
Haha iedereen kotst jou al uit wanneer ze je verneukte gezicht zienquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef Blondje_93 het volgende:
Goed topic joh, ga zo door zou ik zeggen! Over een poosje kotst iedereen je namelijk uit, zielig persoontje
Dankje wel hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Haha iedereen kotst jou al uit wanneer ze je verneukte gezicht zien
Nee,quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef snakelady het volgende:
Ben ik echt de enige die weet over wie dit topic gaat?
#YOLOquote:
Ja toch jwzquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Blijkbaar is het toch zo leuk om mensen die een handicap hebben belachelijk te maken. Nou, voel jezelf stoer zou ik zo zeggen!
Dit is wel heel erg sneu, ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Ik ben het enigszins met je eens, maar blondje is zelf ook niet heilig, ze heeft mensen hier (waaronder mij) echt voor verschrikkelijke dingen uitgemaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
Om maar eens even white knight te spelen:
Ik vind dat jullie niet zo fucked up tegen blondje moeten doen. D'r afkraken op haar gedrag en manier van posten is 1 ding, maar iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Een kat in het nauw...quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben het enigszins met je eens, maar blondje is zelf ook niet heilig, ze heeft mensen hier (waaronder mij) echt voor verschrikkelijke dingen uitgemaakt.
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
Om maar eens even white knight te spelen:
Ik vind dat jullie niet zo fucked up tegen blondje moeten doen. D'r afkraken op haar gedrag en manier van posten is 1 ding, maar iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.quote:
Serieus?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Een gemeenteambtenaar hoogopgeleid vinden?
En whiteknight Nikonlover is er ook weer zie ik!
Het lijdend voorwerp uit de OP heeft gepost.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Blijkbaar is het toch zo leuk om mensen die een handicap hebben belachelijk te maken. Nou, voel jezelf stoer zou ik zo zeggen!
Al na een dag, kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.
Ja, ik kon het niet laten..quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het lijdend voorwerp uit de OP heeft gepost.
Misschien iets langer maar ik kende je in iedergeval niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Al na een dag, kan ik me niet voorstellen
Maar goed; Sorry dan
Is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Beter sluiten we dit topic om scheve gezichten te voorkomen.
Ach.. ik zal vanaf nu proberen om wat normaler te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien iets langer maar ik kende je in iedergeval niet.
En je hoeft geen sorry te zegen, karma is a bitch.
Ja, je kan er maar beter om lachen tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef Piye het volgende:
Toch nog wat positiefs uit dit topic.
En ik moest lachen om hoink z'n grapje.
heel leuk! heelemaal leuk als die happen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Beter sluiten we dit topic om scheve gezichten te voorkomen.
Vanaf vandaag dus niet meer, ik niet tenminstequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
heel leuk! heelemaal leuk als die happen!
braddie plsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een mongol! alles wat ik doe is toch wel leuk!
En er is er altijd eentje die weer net een stapje te ver gaat...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
alsof je zelf niet gehandicapt bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een banquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En er is er altijd eentje die weer net een stapje te ver gaat...
Klopt, maar dat betekend nog niet dat je hem in een willekeurig topic mag plaatsenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij zet zelf die plaatje in jou fotoboek! en banaanvraag is ook ban!
Sprak hij vol trotsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb TS vaak genoeg in het echt gezien
Dit dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof je zelf niet gehandicapt bent
Goed dat je het zegt, ik zou er rekening mee houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
kijk naar je zelf achterlijke baartaap!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zou er rekening mee houden.
Haha! Ik mag jou welquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik zou er rekening mee houden.
Het is 'jezelf', en baard schrijf je met een 'd' aan het eind.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
kijk naar je zelf achterlijke baartaap!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is 'jezelf', en baard schrijf je met een 'd' aan het eind.
xDDquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is 'jezelf', en baard schrijf je met een 'd' aan het eind.
Kap een met foto's van users plaatsen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
kijk naar je zelf achterlijke baartaap!
[ afbeelding ]
flikker op quote mij nietquote:
Als jij voor elke punt op de BMI schaal 1 euro kreeg dan had jij nu 35,90 euro.quote:
Ja komt nu een lidl, is veel chiller dan aldiquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij bent wel baas![]()
Aldi is bijna weer open trouwens, wel chill
Serieus? Ben benieuwd! Pitt bier toch?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja komt nu een lidl, is veel chiller dan aldi
Wat serieus? Heb je dat enorme bord met Lidl erop niet gezien?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Serieus? Ben benieuwd! Pitt bier toch?
jij mag dat altijd nohommoquote:
Nee man, ben alleen eens naar de Etos gegaan en af en toe naar de appiequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat serieus? Heb je dat enorme bord met Lidl erop niet gezien?Ja volgens mij, maar euroshopper bier is vast toch lekkerder.
Schultebrau is dan ook van veel hogere kwaliteit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nee man, ben alleen eens naar de Etos gegaan en af en toe naar de appieEuroshopper is wel chill ja, maar tegenwoordig is Bavaria 4ct goedkoper dan schultenbrau zelfs
ze doen die zelf in hun fotoboek!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kap een met foto's van users plaatsen.
Ja man vieze stalker :$quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:39 schreef TwentyFourr het volgende:
Heeft dat ook gevolgen voor eventuele notes, verboden en/of bans van mij?
Sowieso, alleen jammer van dat bodempje paardenzeikquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Schultebrau is dan ook van veel hogere kwaliteit.
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:40 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ze doen die zelf in hun fotoboek!
betekentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.
Naamtip voor je volgende kloon: NIET-Braddie4lifequote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, in hun fotoboek, dat betekend niet dat je ze maar in ieder topic moet gaan plaatsen.
Nah, die zijn er niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
betekent
inb4 snakelady's S&G fotosessie
die was hier stoer aan het doen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:44 schreef Life2.0 het volgende:
heeft nikonblubber er al een topic over gemaakt?
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.quote:
snakelady.rar?quote:
Geen idee, niet gezienquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.
Ik heb die foto's niet eens meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, niet gezien
doe es linkjes dan
Ok braddie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:45 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
die was hier stoer aan het doen!
Ongetwijfeldquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb die foto's niet eens meer.
Er zal vast wel een Fok!ker zijn die ze nog heeft.
jij hebt teminste geen mongol hooft zoals de andere sukels die ik in mijn bericht gezet had!quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens in een ver verleden foto's geplaatst ja, maar die waren echt niet zo bijzonder of schokkend.
ok bollie, post nu maar weer op je eigen accountquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:49 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij hebt teminste geen mongol hooft zoals de andere sukels die ik in mijn bericht gezet had!
??quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok bollie, post nu maar weer op je eigen account
Braddie is geband.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ok bollie, post nu maar weer op je eigen account
Ontmaskerd Braddie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij zet zelf die plaatje in jou fotoboek! en banaanvraag is ook ban!
dit 1000 keee zeggen helpt ook niet hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:15 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
waarom?? vraag dan de admin! ik ben niet braddie
Aan de andere kant, heb jij ook zeker 1000 keer gezegd dat je Braddie niet bent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
dit 1000 keee zeggen helpt ook niet hoor
Klopt, maar sinds kort heb ik een foto in mn fotoboek en dat zou ik echt niet doen als ik Braddie wasquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Aan de andere kant, heb jij ook zeker 1000 keer gezegd dat je Braddie niet bent.
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:15 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
waarom?? vraag dan de admin! ik ben niet braddie
je doet maar! ik ben niet braddiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?
doe ons een lol en kap eens met je kreten dat je Braddie niet bent. door het wel te doen maak je jezelf alleen maar verdacht. NEGEER HET!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:43 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je doet maar! ik ben niet braddie
de admin kan zien dat ik braddie niet ben!quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:46 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
doe ons een lol en kap eens met je kreten dat je Braddie niet bent. door het wel te doen maak je jezelf alleen maar verdacht. NEGEER HET!!!
Ja, door te Fok!ken achter een proxy. Denk je nu echt dat we zo achterlijk zijn, Bradley?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:56 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
de admin kan zien dat ik braddie niet ben!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zal ik anders weer een ontmaskeringstopic over je openen?
http://forum.fok.nl/topic/2033085quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:43 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
je doet maar! ik ben niet braddie
quote:
Denken dat alle ambtenaren hoogopgeleid zijn.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:51 schreef Significantie het volgende:
I vertelde me dat hij werkte bij de gemeente en ambtenaar was!!!! Ik dacht gelijk "waaauuw een hoogopgeleid iemand"
Zoek het op zou ik zeggen.. mare, we zijn al op pagina 9!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:17 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Wat zijn tegenwoordig de eisen van een slotje?
(IK VRAAG ER NIET OM)
Zullen we dan doorposten tot pagina 10?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zoek het op zou ik zeggen.. mare, we zijn al op pagina 9!
Hoezo xD?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:20 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Zullen we dan doorposten tot pagina 10?
We kunnen het proberenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:32 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Nou misschien gaat dit topic dan eerder dicht?
Ts is gewoon een sneu figuurtjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ben hoogopgeleid en stoor me mateloos aan het niveau van TS.
Ben je boos?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje, voor slowchat hebben we een apart topic hier in KLB. Ga daar je maar uitleven in plaats van elk willekeurig topic waar je reageert te laten dichtslibben.
woow, wat heb jij tegen mij?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:04 schreef hoink581 het volgende:
Blondje, voor slowchat hebben we een apart topic hier in KLB. Ga daar je maar uitleven in plaats van elk willekeurig topic waar je reageert te laten dichtslibben.
Feel yaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
woow, wat heb jij tegen mij?
En daarbij slaat dit topic toch nergens op, dus kan ik maar beter zorgen dat het gesloten word
Hier ben ik het mee eens. TS is gewoon een verwend nest!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Snap dus echt niet wat Madjack in jou ziet, maar goed, beetje offtopic weer in een kuttopic
Foto van TS?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Snap dus echt niet wat Madjack in jou ziet, maar goed, beetje offtopic weer in een kuttopic
Bijna bij pagina tien Blondjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:19 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. TS is gewoon een verwend nest!
Yeahhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:20 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Bijna bij pagina tien Blondje
Ff kijke of dat zo isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:22 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Als je nou na deze post heb je de 10e pagina te pakken
Ja, ik ook xDquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het niet zo was maar moest nog even f5 rammen
Had jij daar ook last van?
Haha, zolang er niemand komt vind ik het bestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:29 schreef remievandezande het volgende:
[..]
op naar pagina 11 dan maar?
We doen een spelletje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, zolang er niemand komt vind ik het best
Ik ben het een beetje beu dat je alle topics waarin je post laat verzanden in oeverloos geslowchat, onder andere het mijne. En daarnaast:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
woow, wat heb jij tegen mij?
En daarbij slaat dit topic toch nergens op, dus kan ik maar beter zorgen dat het gesloten word
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Doe normaal
Doe er iets aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje beu dat je alle topics waarin je post laat verzanden in oeverloos geslowchat, onder andere het mijne. En daarnaast:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in! Het zou anders wezen als mods hier eens wat deden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hou je aan de regels als je hier komt, dat doet de rest ook.
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in! Het zou anders wezen als mods hier eens wat deden.
Ik heb dit topic al eens aangegeven en datzelfde geld voor de reacties van Abraham en daar werd ook nooit iets mee gedaan!
Kan je dat even uitleggen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.
Het is niet kinderachtig, het is gewoon een feit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.
Neh, ik ben niet zo van de kloontjes. Bovendien zou ik niet de moeite nemen om met een kloon FOK! te verlaten en met m'n echte account erop te blijven. En waarom is dit nog open/wordt er nog gepost?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef remievandezande het volgende:
Is TS geen kloon van MadJackthePirate
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Kan je dat even uitleggen?
Dit gaat niet alleen om die ruzie..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.
Huh, waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om die ruzie..
Ik had het over recalcitrantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.
Jij geeft wel erg makkelijk anderen de schuld he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En daarbij; dit is allemaal gewoon Braddie's schuld
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik had het over recalcitrant
De rest zoek je zelf maar uit. Maarre, ik ben weg uit dit topic, want je wil gewoon reacties om zo dit topic naar een slotje te posten.quote:Recalcitrant
onwillig, geneigd om zich te verzetten, weerspannig
vraag het aan je begeleider.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik had het over recalcitrant
Ook dit is gewoon een feitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij geeft wel erg makkelijk anderen de schuld he?
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit, maar als de geit dat had geweten had ie wel meer gegeten.quote:
Nee, jij bent hier een ruzie aan het uitlokken en ik kan je vertellen, dan heb je aan mij een verkeerde hoor..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar uit. Maarre, ik ben weg uit dit topic, want je wil gewoon reacties om zo dit topic naar een slotje te posten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier een ruzie aan het uitlokken en ik kan je vertellen, dan heb je aan mij een verkeerde hoor..
Komt door die dubbelposts van jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic deze hoor
Tja ach, vind het wel een grappig topic. Blondje gaat meteen weer over de zeik enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Komt door die dubbelposts van jou
Die laten het topic veel te snel volstromen.
En anders was het Hoink
En pagina 12 danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef Blondje_93 het volgende:
Ok jongens, ik ga.
Fok! haalt het slechtste is mij naar boven
Euh, dan maak je maar zin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En daarbij; dit is allemaal gewoon Braddie's schuld
Sarcasmequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef remievandezande het volgende:
[..]
En pagina 12 dan
Ik wil graag een compliment aan blondje geven dat ze zo rustig blijft in dit baggertopic.
Heb ik yvonne naar dit topic gesummoned, leeft ze niet eens haar eigen regels na door op dit kuttopic geen slotje te gooien.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik yvonne naar dit topic gesummoned, leeft ze niet eens haar eigen regels na door op dit kuttopic geen slotje te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |