Ff kijke of dat zo isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:22 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Als je nou na deze post heb je de 10e pagina te pakken
Ja, ik ook xDquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het niet zo was maar moest nog even f5 rammen
Had jij daar ook last van?
Haha, zolang er niemand komt vind ik het bestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:29 schreef remievandezande het volgende:
[..]
op naar pagina 11 dan maar?
We doen een spelletje.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:30 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, zolang er niemand komt vind ik het best
Ik ben het een beetje beu dat je alle topics waarin je post laat verzanden in oeverloos geslowchat, onder andere het mijne. En daarnaast:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
woow, wat heb jij tegen mij?
En daarbij slaat dit topic toch nergens op, dus kan ik maar beter zorgen dat het gesloten word
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Doe normaal
Doe er iets aan zou ik zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben het een beetje beu dat je alle topics waarin je post laat verzanden in oeverloos geslowchat, onder andere het mijne. En daarnaast:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in! Het zou anders wezen als mods hier eens wat deden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hou je aan de regels als je hier komt, dat doet de rest ook.
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in! Het zou anders wezen als mods hier eens wat deden.
Ik heb dit topic al eens aangegeven en datzelfde geld voor de reacties van Abraham en daar werd ook nooit iets mee gedaan!
Kan je dat even uitleggen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.
Het is niet kinderachtig, het is gewoon een feit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig. Gewoon een beetje recalcitrant gedrag dit.
Neh, ik ben niet zo van de kloontjes. Bovendien zou ik niet de moeite nemen om met een kloon FOK! te verlaten en met m'n echte account erop te blijven. En waarom is dit nog open/wordt er nog gepost?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:35 schreef remievandezande het volgende:
Is TS geen kloon van MadJackthePirate
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Kan je dat even uitleggen?
Dit gaat niet alleen om die ruzie..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.
Huh, waar gaat het over?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om die ruzie..
Ik had het over recalcitrantquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd: Blondje heeft een persoonlijke vete met die Appie. Geeft dit aan, modjes doen hier niets aan. Dus dan is dat het excuus voor Blondje om zich ook niet aan de regels van de modjes te houden.
Jij geeft wel erg makkelijk anderen de schuld he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om die ruzie..
En daarbij; dit is allemaal gewoon Braddie's schuld
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik had het over recalcitrant
De rest zoek je zelf maar uit. Maarre, ik ben weg uit dit topic, want je wil gewoon reacties om zo dit topic naar een slotje te posten.quote:Recalcitrant
onwillig, geneigd om zich te verzetten, weerspannig
vraag het aan je begeleider.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Ik had het over recalcitrant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |