Nee,quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef snakelady het volgende:
Ben ik echt de enige die weet over wie dit topic gaat?
#YOLOquote:
Ja toch jwzquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Blijkbaar is het toch zo leuk om mensen die een handicap hebben belachelijk te maken. Nou, voel jezelf stoer zou ik zo zeggen!
Dit is wel heel erg sneu, ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Ik ben het enigszins met je eens, maar blondje is zelf ook niet heilig, ze heeft mensen hier (waaronder mij) echt voor verschrikkelijke dingen uitgemaakt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
Om maar eens even white knight te spelen:
Ik vind dat jullie niet zo fucked up tegen blondje moeten doen. D'r afkraken op haar gedrag en manier van posten is 1 ding, maar iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Een kat in het nauw...quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben het enigszins met je eens, maar blondje is zelf ook niet heilig, ze heeft mensen hier (waaronder mij) echt voor verschrikkelijke dingen uitgemaakt.
Dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Piye het volgende:
Om maar eens even white knight te spelen:
Ik vind dat jullie niet zo fucked up tegen blondje moeten doen. D'r afkraken op haar gedrag en manier van posten is 1 ding, maar iemand afkraken omdat ze een lichamelijke afwijking heeft is weer van een heel ander niveau.
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.quote:
Serieus?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
Een gemeenteambtenaar hoogopgeleid vinden?
En whiteknight Nikonlover is er ook weer zie ik!
Het lijdend voorwerp uit de OP heeft gepost.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Blijkbaar is het toch zo leuk om mensen die een handicap hebben belachelijk te maken. Nou, voel jezelf stoer zou ik zo zeggen!
Al na een dag, kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kende heel dat mens niet eens voordat ze me voor vanalles begon uit te maken, ze was hier net een dag ofzo.
Ja, ik kon het niet laten..quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het lijdend voorwerp uit de OP heeft gepost.
Misschien iets langer maar ik kende je in iedergeval niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:01 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Al na een dag, kan ik me niet voorstellen
Maar goed; Sorry dan
Is dit grappig bedoeld ofzo?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Beter sluiten we dit topic om scheve gezichten te voorkomen.
Ach.. ik zal vanaf nu proberen om wat normaler te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien iets langer maar ik kende je in iedergeval niet.
En je hoeft geen sorry te zegen, karma is a bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |