Ja, je kan er maar beter om lachen tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:06 schreef Piye het volgende:
Toch nog wat positiefs uit dit topic.
En ik moest lachen om hoink z'n grapje.
heel leuk! heelemaal leuk als die happen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Blondje_93 het volgende:
Blijkbaar is het toch zo leuk om mensen die een handicap hebben belachelijk te maken. Nou, voel jezelf stoer zou ik zo zeggen!
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef hoink581 het volgende:
Beter sluiten we dit topic om scheve gezichten te voorkomen.
Vanaf vandaag dus niet meer, ik niet tenminstequote:Op zondag 20 oktober 2013 20:09 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
heel leuk! heelemaal leuk als die happen!
braddie plsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een mongol! alles wat ik doe is toch wel leuk!
En er is er altijd eentje die weer net een stapje te ver gaat...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
alsof je zelf niet gehandicapt bentquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een banquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En er is er altijd eentje die weer net een stapje te ver gaat...
Klopt, maar dat betekend nog niet dat je hem in een willekeurig topic mag plaatsenquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:16 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij zet zelf die plaatje in jou fotoboek! en banaanvraag is ook ban!
Sprak hij vol trotsquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb TS vaak genoeg in het echt gezien
Dit dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
alsof je zelf niet gehandicapt bent
Goed dat je het zegt, ik zou er rekening mee houden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:12 schreef Synthofiel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |