Dit is er eentje om uit te printen en in te lijstenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:53 schreef Rezania het volgende:
Wat interessant, ik heb het gewoon drie keer gelezen. Geweldig topic.
Madjack staat helemaal buiten dit verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah het is dus meegemaakt door MadJack
Zeg dan verdomme wie het meegemaakt heeft.. Anders is het een verzonnen verhaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Significantie het volgende:
[..]
Madjack staat helemaal buiten dit verhaal?!
Wil je mijn handtekening erbijquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:55 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dit is er eentje om uit te printen en in te lijsten
Ze passen iig wel bij elkaar, die persoon heeft ook een beperking als je dat denktquote:I vertelde me dat hij werkte bij de gemeente en ambtenaar was!!!! Ik dacht gelijk "waaauuw een hoogopgeleid iemand"
Als je goed leest kan je duidelijk eruit halen waar ik op doel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dan verdomme wie het meegemaakt heeft.. Anders is het een verzonnen verhaal
Mag je niet vreemdgaan dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zogenaamd een dinnetje had
Liever een paar tanden, gekquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:57 schreef Significantie het volgende:
[..]
Wil je mijn handtekening erbij?
Ik heb een vrije relatiequote:
Een date met tsquote:
Ik kan ook rawr zeggen hoor :pquote:
Geef mij een miljoenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef Tranquilize het volgende:
Inderdaad, ik heb ook een hekel aan liegende mensen.
Gister trouwens een mail gekregen dat ik 2 miljard heb gekregen van bill gates omdat die al zijn geld weggaf, vandaag stond het al op mijn rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |