Heb er altijd trek in, want het is zo lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij daar de hele week al niet trek in?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er altijd trek in, want het is zo lekker
Dit is wel een herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er altijd trek in, want het is zo lekker
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.
Op zich wil ik nog wel naar SR, en ben die zondag, maandag en dinsdag vrij. Dus misschien dat we nog met een aantal gaan? Geen idee. Wordt tegen die tijd afgesproken![]()
Dat is de uitleg
Het is vrijdag, optie 2 dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Ik heb een dilemma mbt voedsel...
Optie 1 is, gestoomde bloemkool/wortel/aardappel met een kipfilet
Optie 2 is, shoarma met ultra veel knoflook en sambal
Ik weet dat optie 1 beter is.. Maar optie 2 is zo lekker.
Optie 1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Kipfilet snijden en kruiden en eten zoals shoarma. Minder ongezond, net zo lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Voor mij is het elke dag zaterdag for that matterquote:
Dönerquote:
Hmm ik twijfel nu wel heel erg..quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:47 schreef rolklem het volgende:
Ik ben de verstandige hier dus luister maar naar mij!
Wow die ui is wel erg psychedelisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet snijden en kruiden en eten zoals shoarma. Minder ongezond, net zo lekker.
Ik ben bijzonder oud overigensquote:
Ik ben van 1992.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder oud overigens
Hij is maar 2 jaar jonger dan mij, maar toch voelt 1990 zo bizar.
Wut je bent nog een puppyquote:
in het weekend moet je je af en toe laten gaan zodat je door de week braaf kunt doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
quote:
Ik heb zelf ook het gevoel dat alles uit de jaren 90 klinkt alsof het 10 jaar geleden is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen uit de jaren 90 blijft in mijn hoofd echt 8![]()
wat echt complete onzin is want zo diep uit de jaren 80 kom ik zelf ook niet eens
en tijd beweegt en zo
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtjequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Jaa koetsiekoetsiekoequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Ik. Misschien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Misschien.
Eerste 'verjaardag' van m'n stiefpa sinds hij overleden is dus moet even kijken.
Thanks. Komt goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!
broekies!!quote:
trut is een understatementquote:
Bakkesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hou je waffel eens vinnieeee![]()
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:15 schreef Raene het volgende:
Echt weer iets voor mij om mijn sambal kwijt te zijn en het terug te vinden onder mijn autostoel..
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas geroldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??
Feestje.quote:
Is ook wel een logischere verklaring inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas gerold.
WOLLAquote:
Wie die troep allemaal bedenktquote:
Ja.quote:
Treintje highfiven?quote:
Ik ging in het "verleden" nog wel eens met jeugdigen omquote:
Neukeeee!quote:
kaolo spang manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:27 schreef Raene het volgende:
Wolla Ik zweer, deze broodje swarma is sow sweetiejj.
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.quote:
tegenwoordig verpaupert heel dat tinder hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.
En opvallend alleen maar mooie vrouwen en mooiboys
Is jouw standaard zo laag? Of heb jij andere mensen in je Tinder dan ik?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.
En opvallend alleen maar mooie vrouwen en mooiboys
Net gedaanquote:
Jwz. aight.quote:
Congrats!quote:
Ja, als jij het niet doet, moet ik het zelf maar verzorgenquote:
Je plaatje is stuk.quote:
Ik heul nixquote:
Oh shit. JB transplantatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Ja. Ik faal met plaatjes op mn telefoon
Dat iemand zo verknipt is daar kan je helaas niets aan doen, maar dat een arts daar aan meewerkt vind ik wel ergquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was in ieder geval een 33jarige vent die voor 60.000 dollar aan plastische chirurgie is ondergaan om op.. jawel.. Justin Bieber te lijken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was in ieder geval een 33jarige vent die voor 60.000 dollar aan plastische chirurgie is ondergaan om op.. jawel.. Justin Bieber te lijken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Ja. Ik faal met plaatjes op mn telefoon
Hij wil veertienjarigen scoren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik scoor op een dagelijkse basisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij niets scoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aldo scoort alle smatjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daarom scoor ik nooitquote:
ze zijn allemaal al in de ban van Der Aldo inderdaadquote:
Dont overdo itquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze zijn allemaal al in de ban van Der Aldo inderdaad
Lieve Aldo, ik maak me toch een beetje zorgen om je. Je leeft een beetje in een andere wereld dan wij. Gaat het wel goed met je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze zijn allemaal al in de ban van Der Aldo inderdaad
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lieve Aldo, ik maak me toch een beetje zorgen om je. Je leeft een beetje in een andere wereld dan wij. Gaat het wel goed met je?
whut?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had er in het begin 2, die niet reageerden. Verder helemaal niks
Nice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?zonde man
![]()
ik heb trouwens een nieuw voorstel voor een 'permanente' OP babe![]()
[ afbeelding ]
Tja ik ben niet zo'n catch blijkbaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?zonde man
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef Raene het volgende:
Jeehh ik zie mijn vriendje vanavond weer.
Fijn weekend allemaal kinderts.
Vrij verstandig, neuk een appel
Fietsen is gezond, eet een fiets.
Sansaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?zonde man
![]()
[ afbeelding ]
Ken ik niet want ik kijk geen GoT.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is die Sansa Stark van GoT
Ow, ben vergeten te Sherlocken...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet ook niet gelijk je lul aanbieden.
Volgens mij heb ik je naam vandaag niet genoemdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow, ben vergeten te Sherlocken...
Zo eens even doen
cute, debiele outfit welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
whut?zonde man
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
Fax als ik je tegenkom op tinder zal ik je liken hoor.
Ik zou de vlieger pakken en lekker naar een ander continent vliegerenquote:
Thailand zeker?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou de vlieger pakken en lekker naar een ander continent vliegeren
Een tip, als ze te mooi is => kerelquote:
Dat is geen continent, maar is een optiequote:
Stomme Nederlandse vrouwen die me niet moetenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen continent, maar is een optie
Jij wilt hem naar de zuidpool hebben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is geen continent, maar is een optie
Dan kan ie net zo goed hier blijven. Of ie nou daar fapt of hier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef AldoTheApache het volgende:
of naar antartica faxieDaar is het zo koud dat er toch niemand zin heeft in seks
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan ie net zo goed hier blijven. Of ie nou daar fapt of hier.
Ik kan je wel mijn standaard antwoord geven, maar die wordt saai.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stomme Nederlandse vrouwen die me niet moetenBah
(en nee de Belgiesche ook al niet)
Ik dacht meer Amerika ofzo. Genoeg wanhopige kutjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wilt hem naar de zuidpool hebben?
Kijk maar naar Hugh Heffnerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen worden knapper als ze ouder zijn.
Doe maar niet danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan je wel mijn standaard antwoord geven, maar die wordt saai.
Dan is de UK nog beterquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik dacht meer Amerika ofzo. Genoeg wanhopige kutjes
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aeN53mp_700b_v1.jpg
En naar The Hoff.quote:
60.000.... moment dan schud ik het even uit m'n mouwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/aeN53mp_700b_v1.jpg
Dat is geen continent, dat is een werelddeelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Engeland is dichterbij, enige wat je nodig hebt is bier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
in amerika doen ze juist heel moeilijk over casuall sex en zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Amerika is een continentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen continent, dat is een werelddeel
Spuit11quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Engeland is dichterbij, enige wat je nodig hebt is bier.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in amerika doen ze juist heel moeilijk over casuall sex en zo
En een pener.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Engeland is dichterbij, enige wat je nodig hebt is bier.
quote:
C_M nieuweling noemen, oooow de ironie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo nieuweling![]()
[ afbeelding ]
quote:
Auto verkopen. Oh nee dan kan je er niet mee patsen bij de chickies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
60.000.... moment dan schud ik het even uit m'n mouw
En werelddeel = continent.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen continent, dat is een werelddeel
Vieze boekjes, hoop ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai![]()
1 November terug had ik begrepen?![]()
Ik heb nog boekjes voor je
Jij hebt meer nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
60.000.... moment dan schud ik het even uit m'n mouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwenmagneet is al stuk vanaf het begin hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Auto verkopen. Oh nee dan kan je er niet mee patsen bij de chickies.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En werelddeel = continent.
Klopt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai![]()
1 November terug had ik begrepen?![]()
Ik heb nog boekjes voor je
Huh wat? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Fax je kan altijd even met peu praten, heeft wel een adresje
Peu is zelf opzoek las ik vanmiddagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ow?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Ah dat is het. Koop dan ook geen Mazdaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwenmagneet is al stuk vanaf het begin hoor.
Ajoh, ga mierenneuken.quote:
Op zoek waar naar?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Peu is zelf opzoek las ik vanmiddag
Extrapoleren tot een herenmagneet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah dat is het. Koop dan ook geen Mazda
Dat is heel lief van je, maar het past gewoon niet meer in mijn huis.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja je kreeg er nog een paar he![]()
Die had ik nog niet binnen toen je jarig was
Daarom rijdt ik Italiaanse auto's, zelfs een "ouwe lullenbak" als Lancia scoor ik nog meequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ajoh, ga mierenneuken.
Neuk je iig nog iets, nietwaar?
Groter gaan wonen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je, maar het past gewoon niet meer in mijn huis.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ajoh, ga mierenneuken.
Neuk je iig nog iets, nietwaar?
Je krijgt ze tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stond iets anders vanmiddagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Peu is zelf opzoek las ik vanmiddag
Kom dan met een goed merk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Extrapoleren tot een herenmagneet.
Haha, skillsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom rijdt ik Italiaanse auto's, zelfs een "ouwe lullenbak" als Lancia scoor ik nog mee
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die tent in Tilburg, lol jaquote:
Excuus, dan vergis ik me in de dag.quote:
Hondaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom dan met een goed merk.
Chevrolet, Dodge, (oude) Ford.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kom dan met een goed merk.
Dat komt nog wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Groter gaan wonen.
[..]
[ afbeelding ]
Werkt dat een beetje voor je?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik scoor gewoon met mijn fiets.
Een beetje bij het station hangen en dan sissen naar de blonde meisjes.
He pssst, meisje.
En als ze niet reageert is ze een vieze kaas slet.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
He pssst, meisje.
Een nemen met een grote zolder.quote:
Ik zwem in de blonde puni, jwt.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
He pssst, meisje.
Dat is nog steeds 20 meer dan wat ik hebquote:
Dunnoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is jouw standaard zo laag? Of heb jij andere mensen in je Tinder dan ik?
Ik heb te veel zooi, namelijk een game verzameling.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fat is niet klein. Of je hebt gewoon veel zooi
Ik hou nou eenmaal van oude Amerikaanse auto's.quote:
Schijnen wel goede autootjes te zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niks voor mij. Mijn volgende auto wordt een Kia.
oooh dat valt toch best mee?quote:
Geen Tesla?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niks voor mij. Mijn volgende auto wordt een Kia.
Jij wilt gewoon haar towerbridgen.quote:
Grappig, er lijken veel sletten te zijn hierquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Grote vrouwen
Kaneel is geen maagd meer
Gewoon wat zooi verkopen dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb te veel zooi, namelijk een game verzameling.
Ik rij nu in een Rio en dat bevalt me prima. Natuurlijk wel een sedan en het liefst automaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van oude Amerikaanse auto's.
[..]
Schijnen wel goede autootjes te zijn
Van die lange, brede met die raketvleugels aan de achterkantquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van oude Amerikaanse auto's.
[..]
Schijnen wel goede autootjes te zijn
Tofjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gewoon lekker zitten.
Koffie nu, en verder een potje thee
Automaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik rij nu in een Rio en dat bevalt me prima. Natuurlijk wel een sedan en het liefst automaat.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die lange, brede met die raketvleugels aan de achterkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.quote:
Ik vind uit de tap juist lekkerderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tofjes, gisteren liefmans in de kroeg op alleen die was minder lekker dan de liefmans van de supermarkt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Automaat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofDe tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Inderdaad, een goede automaat rijdt juist heel relax. Zeker in de file.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.
ik heb nog nooit uit tap gedronken. Zou ook niet weten of hier in de buurt wat is waar je kan drinkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tofjes, gisteren liefmans in de kroeg op alleen die was minder lekker dan de liefmans van de supermarkt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Automaat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofDie 2e is wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als je veel in de stad rijdt lijkt het me relaxt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.
Ik heb niet zoveel met die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn ook leuke wagens hoor Vin, zonder meer.
Maar die dikke auto's met vleugels zijn zo grappig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
Kaneel ik heb maandag m'n nieuwe Soundwave binnen![]()
![]()
Ik zit een beetje blij te zijn met mijn nieuwe boekjes, krijg jij gewoon Soundwave binnen.
Me so jelly.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet me so horny?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit een beetje blij te zijn met mijn nieuwe boekjes, krijg jij gewoon Soundwave binnen.
Me so jelly.![]()
![]()
Ja dat wel, van die cruisers waarbij je een heel gezin kan vermoorden en in de kofferbak kan vervoeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zijn ook leuke wagens hoor Vin, zonder meer.
Maar die dikke auto's met vleugels zijn zo grappig.![]()
Daar kon ik zo snel geen goede pic van vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mustang moet zwart zijn vind ik
Diep glimmend zwart![]()
![]()
De Masterpiecequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Me so jelly.![]()
![]()
Nee, heb al gefapt.quote:Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel, van die cruisers waarbij je een heel gezin kan vermoorden en in de kofferbak kan vervoeren.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.Dat is met alle casettes toch?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ga ff boos doen op jezelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kon ik zo snel geen goede pic van vinden.![]()
![]()
Ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb al gefapt.
[..]
Inderdaad.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.
[..]
Dat is met alle casettes toch?
Dat verbruik is dan wel weer een beetje jammer![]()
![]()
AH dat schiet ook niet op dan neequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een groot deel is al in de opslagruimte.![]()
![]()
Mislukt?quote:Zou hem graag hebben, maar die Masterpiece dingen zijn prijzig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe vet is dat. Ook nog inclusief bandjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh het is ook serieus iets van Transformers?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mislukt?
[..]
Zou hem graag hebben, maar die Masterpiece dingen zijn prijzig.
Faxie, deze reactie krijg je als je een chickie je grot hebt binnen gesleept:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm. ..... Okeeeee. ...
* rent grot uit*![]()
Nee hoor, alleen Laserbeak. Hoewel er ook eentje uitkomt met andere kleur en Ratbat, en er een Hasbro versie uitkomt die iets duurder is, maar alle casettes heeft (Laserbeak, Buzzsaw, Rumble, Frenzy en Ravage)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb al gefapt.
[..]
Inderdaad.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.
[..]
Dat is met alle casettes toch?![]()
![]()
Ja, het is serieus een Transformer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh het is ook serieus iets van Transformers?
Faxie, deze reactie krijg je als je een chickie je grot hebt binnen gesleept:
[..]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ravage was baas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Laserbeak. Hoewel er ook eentje uitkomt met andere kleur en Ratbat, en er een Hasbro versie uitkomt die iets duurder is, maar alle casettes heeft (Laserbeak, Buzzsaw, Rumble, Frenzy en Ravage)
[ afbeelding ]
Komt ook door Beast Wars, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Aha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is serieus een Transformer.
*rent achter LoLa aan*![]()
Kom je 'm een keer bekijken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe vet is dat. Ook nog inclusief bandjes.![]()
![]()
Dus je woont onder een steen IN een grot...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wauw....... Gewoon wauw![]()
Boeie, paar nerd dingetjes mag bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar voor nerdjes die er op geilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Masterpieces zijn niet gemaakt voor kinderen...![]()
![]()
De casettes kan je ook per 2 kopen, dus wellicht haal ik die ook welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ravage was baas.
Komt ook door Beast Wars, denk ik.
Er kunnen er 3 tegelijk in Soundwave![]()
![]()
Juistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar voor nerdjes die er op geilen![]()
![]()
Inb4 grappen over seks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De casettes kan je ook per 2 kopen, dus wellicht haal ik die ook wel
Er kunnen er 3 tegelijk in SoundwaveEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je woont onder een steen IN een grot...
Wauw....... Gewoon wauwDit noem ik niet nerderig, maar kinderachtigquote:![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijk
[..]
Dit noem ik niet nerderig, maar kinderachtig![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijk
[..]
Dit noem ik niet nerderig, maar kinderachtig![]()
![]()
Hmm, The Taking of Pelham 1 2 3 dadelijk op RTL5. Helaas is RTL5 kapot, maar dan zet ik 'm wel gewoon op vanaf de pc. Ook geen reclame![]()
![]()
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.quote:![]()
![]()
2x trekkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.![]()
![]()
Dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.signatuurloos![]()
Mensen die (zonder kennis) oordelen over hobbies van anderen.2
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dit is verzamelspul manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.![]()
Je vindt Nintendo ook voor kinderen zeker?![]()
![]()
Ben t wel met je eens eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik oordeel keihard want ik ben een weegschaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
![]()
Mijn hobby is dan ook eten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik oordeel keihard want ik ben een weegschaal.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus vind ik het kinderachtig.quote:Ik hoef er geen kennis van te hebben om het kinderachtig te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
SNES en die oude meuk, nee. Wii en die nieuwe meuk, ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is verzamelspul man![]()
Je vindt Nintendo ook voor kinderen zeker?Dank jequote:![]()
![]()
Succes popquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Nouja even snel naar de Karwei voordat ze dicht zijn...![]()
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Vin, jij vond Despicable Me toch helemaal geweldig?![]()
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrinequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Vin, jij vond Despicable Me toch helemaal geweldig?![]()
Behalve als je kinderfilms in je vitrine hebt staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrine![]()
![]()
Ik heb sinds kort zo'n keukenweegschaal, zodat ik kan afwegen.quote:
Ik val gelijk af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus vind ik het kinderachtig.
[..]
Ik hoef er geen kennis van te hebben om het kinderachtig te vinden.
[..]
SNES en die oude meuk, nee. Wii en die nieuwe meuk, ja.
[..]
Dank je2
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Behalve als je kinderfilms in je vitrine hebt staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |