Ja!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb al gefapt.
[..]
Inderdaad.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.
[..]
Dat is met alle casettes toch?
AH dat schiet ook niet op dan neequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een groot deel is al in de opslagruimte.
Mislukt?quote:
Zou hem graag hebben, maar die Masterpiece dingen zijn prijzig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe vet is dat. Ook nog inclusief bandjes.
Oh het is ook serieus iets van Transformers?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mislukt?
[..]
Zou hem graag hebben, maar die Masterpiece dingen zijn prijzig.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm. ..... Okeeeee. ...
* rent grot uit*
Nee hoor, alleen Laserbeak. Hoewel er ook eentje uitkomt met andere kleur en Ratbat, en er een Hasbro versie uitkomt die iets duurder is, maar alle casettes heeft (Laserbeak, Buzzsaw, Rumble, Frenzy en Ravage)quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb al gefapt.
[..]
Inderdaad.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.
[..]
Dat is met alle casettes toch?
Ja, het is serieus een Transformer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh het is ook serieus iets van Transformers?
Faxie, deze reactie krijg je als je een chickie je grot hebt binnen gesleept:
[..]
Ravage was baas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen Laserbeak. Hoewel er ook eentje uitkomt met andere kleur en Ratbat, en er een Hasbro versie uitkomt die iets duurder is, maar alle casettes heeft (Laserbeak, Buzzsaw, Rumble, Frenzy en Ravage)
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is serieus een Transformer.
Kom je 'm een keer bekijken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:58 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe vet is dat. Ook nog inclusief bandjes.
Dus je woont onder een steen IN een grot...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Boeie, paar nerd dingetjes mag bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maar voor nerdjes die er op geilenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
De Masterpieces zijn niet gemaakt voor kinderen...
De casettes kan je ook per 2 kopen, dus wellicht haal ik die ook welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ravage was baas.
Komt ook door Beast Wars, denk ik.
Juistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar voor nerdjes die er op geilen
Inb4 grappen over seks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
De casettes kan je ook per 2 kopen, dus wellicht haal ik die ook wel
Er kunnen er 3 tegelijk in Soundwave
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus je woont onder een steen IN een grot...
Wauw....... Gewoon wauw
Dit noem ik niet nerderig, maar kinderachtigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |