Tofjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gewoon lekker zitten.
Koffie nu, en verder een potje thee
Automaatquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik rij nu in een Rio en dat bevalt me prima. Natuurlijk wel een sedan en het liefst automaat.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van die lange, brede met die raketvleugels aan de achterkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.quote:
Ik vind uit de tap juist lekkerderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tofjes, gisteren liefmans in de kroeg op alleen die was minder lekker dan de liefmans van de supermarkt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Automaat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofDe tweede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Inderdaad, een goede automaat rijdt juist heel relax. Zeker in de file.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.
ik heb nog nooit uit tap gedronken. Zou ook niet weten of hier in de buurt wat is waar je kan drinkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tofjes, gisteren liefmans in de kroeg op alleen die was minder lekker dan de liefmans van de supermarkt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Automaat
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofDie 2e is wel gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als je veel in de stad rijdt lijkt het me relaxt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks mis met een goede automaat, zeker niet voor woon-werk verkeer.
Ik heb niet zoveel met die.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn ook leuke wagens hoor Vin, zonder meer.
Maar die dikke auto's met vleugels zijn zo grappig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
Kaneel ik heb maandag m'n nieuwe Soundwave binnen![]()
![]()
Ik zit een beetje blij te zijn met mijn nieuwe boekjes, krijg jij gewoon Soundwave binnen.
Me so jelly.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet me so horny?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit een beetje blij te zijn met mijn nieuwe boekjes, krijg jij gewoon Soundwave binnen.
Me so jelly.![]()
![]()
Ja dat wel, van die cruisers waarbij je een heel gezin kan vermoorden en in de kofferbak kan vervoeren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zijn ook leuke wagens hoor Vin, zonder meer.
Maar die dikke auto's met vleugels zijn zo grappig.![]()
Daar kon ik zo snel geen goede pic van vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Mustang moet zwart zijn vind ik
Diep glimmend zwart![]()
![]()
De Masterpiecequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Me so jelly.![]()
![]()
Nee, heb al gefapt.quote:Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wel, van die cruisers waarbij je een heel gezin kan vermoorden en in de kofferbak kan vervoeren.
Die dingen die 1 op 3 rijden, geen bochten kunnen maken en die 3 parkeervakken nodig hebben.Dat is met alle casettes toch?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ga ff boos doen op jezelfquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kon ik zo snel geen goede pic van vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |