Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijk
[..]
Dit noem ik niet nerderig, maar kinderachtig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij of over Faxie? Ik had het over Faxie namelijk
[..]
Dit noem ik niet nerderig, maar kinderachtig
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.quote:
2x trekkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.
Dus?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent 30 (ofzo) en je hebt speelgoed voor kinderen van 8 ofzo.... Trek daar maar een conclusie uit die je wilt trekken.
Dit is verzamelspul manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben t wel met je eens eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik oordeel keihard want ik ben een weegschaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die (zonder kennis) oordelen over hobbies van anderen.2
Mijn hobby is dan ook eten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik oordeel keihard want ik ben een weegschaal.
Dus vind ik het kinderachtig.quote:
Ik hoef er geen kennis van te hebben om het kinderachtig te vinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die (zonder kennis) oordelen over hobbies van anderen.2
SNES en die oude meuk, nee. Wii en die nieuwe meuk, ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is verzamelspul man![]()
Je vindt Nintendo ook voor kinderen zeker?
Dank jequote:
Succes popquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Faxie het volgende:
Nouja even snel naar de Karwei voordat ze dicht zijn...
Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Vin, jij vond Despicable Me toch helemaal geweldig?
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrinequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:13 schreef Faxie het volgende:
Vin, jij vond Despicable Me toch helemaal geweldig?
Behalve als je kinderfilms in je vitrine hebt staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan kinderfilms niet vergelijken met speelgoed dat mooi staat te wezen in een vitrine
Ik heb sinds kort zo'n keukenweegschaal, zodat ik kan afwegen.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus vind ik het kinderachtig.
[..]
Ik hoef er geen kennis van te hebben om het kinderachtig te vinden.
[..]
SNES en die oude meuk, nee. Wii en die nieuwe meuk, ja.
[..]
Dank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |