Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtjequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Jaa koetsiekoetsiekoequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Ik. Misschien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Misschien.
Eerste 'verjaardag' van m'n stiefpa sinds hij overleden is dus moet even kijken.
Thanks. Komt goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!
broekies!!quote:
trut is een understatementquote:
Bakkesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hou je waffel eens vinnieeee![]()
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:15 schreef Raene het volgende:
Echt weer iets voor mij om mijn sambal kwijt te zijn en het terug te vinden onder mijn autostoel..
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas geroldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??
Feestje.quote:
Is ook wel een logischere verklaring inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas gerold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |