Heb er altijd trek in, want het is zo lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb jij daar de hele week al niet trek in?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er altijd trek in, want het is zo lekker
Dit is wel een herkenbaar probleem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er altijd trek in, want het is zo lekker
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.
Op zich wil ik nog wel naar SR, en ben die zondag, maandag en dinsdag vrij. Dus misschien dat we nog met een aantal gaan? Geen idee. Wordt tegen die tijd afgesproken![]()
Dat is de uitleg
Het is vrijdag, optie 2 dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Ik heb een dilemma mbt voedsel...
Optie 1 is, gestoomde bloemkool/wortel/aardappel met een kipfilet
Optie 2 is, shoarma met ultra veel knoflook en sambal
Ik weet dat optie 1 beter is.. Maar optie 2 is zo lekker.
Optie 1quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Kipfilet snijden en kruiden en eten zoals shoarma. Minder ongezond, net zo lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
Voor mij is het elke dag zaterdag for that matterquote:
Dönerquote:
Hmm ik twijfel nu wel heel erg..quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:47 schreef rolklem het volgende:
Ik ben de verstandige hier dus luister maar naar mij!
Wow die ui is wel erg psychedelisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kipfilet snijden en kruiden en eten zoals shoarma. Minder ongezond, net zo lekker.
Ik ben bijzonder oud overigensquote:
Ik ben van 1992.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder oud overigens
Hij is maar 2 jaar jonger dan mij, maar toch voelt 1990 zo bizar.
Wut je bent nog een puppyquote:
in het weekend moet je je af en toe laten gaan zodat je door de week braaf kunt doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:43 schreef Raene het volgende:
quote:
Ik heb zelf ook het gevoel dat alles uit de jaren 90 klinkt alsof het 10 jaar geleden is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen uit de jaren 90 blijft in mijn hoofd echt 8![]()
wat echt complete onzin is want zo diep uit de jaren 80 kom ik zelf ook niet eens
en tijd beweegt en zo
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtjequote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Jaa koetsiekoetsiekoequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Puppy's zijn zo lief en schattig en knuffelbaar en ik wil ze vasthouden en nooit meer loslaten en kroelen en kussen en praten als een raar hondenvrouwtje.
Ik. Misschien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Tamashii het volgende:
Zal ik er dan maar weer een meet ingooien?
Arnhem poolen
Za 23 november
Zo 24 november
Wie komt er poolen en chillen?
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik. Misschien.
Eerste 'verjaardag' van m'n stiefpa sinds hij overleden is dus moet even kijken.
Thanks. Komt goedquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooh sterkte daarmee dan. Hoor het wel van je!!
broekies!!quote:
trut is een understatementquote:
Bakkesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hou je waffel eens vinnieeee![]()
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:15 schreef Raene het volgende:
Echt weer iets voor mij om mijn sambal kwijt te zijn en het terug te vinden onder mijn autostoel..
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas geroldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zodat je tijdens het rijden lekker sambal op de dop van je vriend kunt smeren, of hoe moet ik mij dat voorstellen??
Feestje.quote:
Is ook wel een logischere verklaring inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was donderdag naar de jumbo geweest en blijkbaar was hij uit mijn boodschappentas gerold.
WOLLAquote:
Wie die troep allemaal bedenktquote:
Ja.quote:
Treintje highfiven?quote:
Ik ging in het "verleden" nog wel eens met jeugdigen omquote:
Neukeeee!quote:
kaolo spang manquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:27 schreef Raene het volgende:
Wolla Ik zweer, deze broodje swarma is sow sweetiejj.
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.quote:
tegenwoordig verpaupert heel dat tinder hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.
En opvallend alleen maar mooie vrouwen en mooiboys
Is jouw standaard zo laag? Of heb jij andere mensen in je Tinder dan ik?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb vd week ff gekeken. Grappig. Maar geen matches.
En opvallend alleen maar mooie vrouwen en mooiboys
Net gedaanquote:
Jwz. aight.quote:
Congrats!quote:
Ja, als jij het niet doet, moet ik het zelf maar verzorgenquote:
Je plaatje is stuk.quote:
Ik heul nixquote:
Oh shit. JB transplantatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Ja. Ik faal met plaatjes op mn telefoon
Dat iemand zo verknipt is daar kan je helaas niets aan doen, maar dat een arts daar aan meewerkt vind ik wel ergquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was in ieder geval een 33jarige vent die voor 60.000 dollar aan plastische chirurgie is ondergaan om op.. jawel.. Justin Bieber te lijken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was in ieder geval een 33jarige vent die voor 60.000 dollar aan plastische chirurgie is ondergaan om op.. jawel.. Justin Bieber te lijken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Ja. Ik faal met plaatjes op mn telefoon
Hij wil veertienjarigen scoren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik scoor op een dagelijkse basisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij niets scoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aldo scoort alle smatjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus daarom scoor ik nooitquote:
ze zijn allemaal al in de ban van Der Aldo inderdaadquote:
Dont overdo itquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze zijn allemaal al in de ban van Der Aldo inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |