Ga je nou hosseladvies geven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
/firefly modus
Als je naast de vrouw gaat zitten kun je meer en beter lichamelijk contact zoeken (hand pakken, schouder tikken etc etc etc etc). Bij een eetentje zit je overigens wel 'vast' tenzij je tijdens het eten de tent uit wilt stormen.
/firefly modus uit
Als je vraagt om een tafel voor 2 zonder erbij te vermelden dat je naast of haaks van elkaar zit krijg je veelal gewoon een tafel waar je tegenover elkaar zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
Niet in elk restaurant zit je meteen tegenover elkaar.
Ik quote fireflyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou hosseladvies geven?
quote:
Sowieso zijn dat meestal wat chiquere restaurants,hou ik sowieso niet van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je vraagt om een tafel voor 2 zonder erbij te vermelden dat je naast of haaks van elkaar zit krijg je veelal gewoon een tafel waar je tegenover elkaar zit.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie het ook altijd lastig om te bepalen wat je moet bestellen als je uit gaat eten met iemand?
Bedoel, kijken we naar een voorgerecht of gaan we meteen naar het hoofdgerecht? Ik begin altijd maar met het hoofdgerecht te kiezen tot de andere iets over een voorgerecht zegt.
Kunt toch best vragen of diegene iets voor wil?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie het ook altijd lastig om te bepalen wat je moet bestellen als je uit gaat eten met iemand?
Bedoel, kijken we naar een voorgerecht of gaan we meteen naar het hoofdgerecht? Ik begin altijd maar met het hoofdgerecht te kiezen tot de andere iets over een voorgerecht zegt.
Mja, vind ik altijd een beetje ongemakkelijk. En ik ben vanuit huis altijd opgevoed met veel en luxe en uitgebreid uiteten. Maar als student is dat toch een stuk minder gebruikelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Dressers het volgende:
[..]
Kunt toch best vragen of diegene iets voor wil?
Mwoa, hier in Apeldoorn ken ik er wel een paar waar je niet tegenover elkaar hoeft te zitten en die zijn gewoon normaal geprijsd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Sowieso zijn dat meestal wat chiquere restaurants,hou ik sowieso niet van.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, mag ik wat van je geluk lenen?
Ik doe mee aan een prijsvraag, kan een tripje voor 2 naar Ierland winnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvoor?Zoveel geluk heb ik toch ook weer niet hé.
Oh dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mee aan een prijsvraag, kan een tripje voor 2 naar Ierland winnen.
Nouja, hoe doe je dat allemaal toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.Dan mag je wel een beetje van mijn geluk lenen. Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een tas van 130 euro gewoon heb.
Ik zit werkloos thuis, ik doe echt aan alles mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hoe doe je dat allemaal toch?
Laptop, bbq, tas.je krijgt bakken binnen!
Maar dank je wel.
Heb ik ook trek in.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit werkloos thuis, ik doe echt aan alles mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |