Wat doe je op een date dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef Dressers het volgende:
[..]
Oke, ik zie dat meer als een besteding in een relatie
Ik zou op een eerste date echt nooit gaan eten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:47 schreef Dressers het volgende:
[..]
Iets waar je wat meer omhanden hebt, ergens eten ofso. En als het klinkt nog wat naborrelen.
Ligt ook aan de ambiance van het restaurant dan weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou op een eerste date echt nooit gaan eten.En met ergens rondlopen heb je toch juist meer te doen dan als je aan tafel op je eten zit te wachten.
Vorig jaar was leuk, wil dit jaar ook wel gaan maar zien we tegen die tijd welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.
Op zich wil ik nog wel naar SR, en ben die zondag, maandag en dinsdag vrij. Dus misschien dat we nog met een aantal gaan? Geen idee. Wordt tegen die tijd afgesproken![]()
Dat is de uitleg
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Dressers het volgende:
[..]
Ligt ook aan de ambiance van het restaurant dan weer
Er zijn genoeg restaurants waar er nog wat gebeurt, spectaculaire bereiding van eten aan tafel bijvoorbeeld of een showtje tussendoor.quote:
Ah meer van 'pats boemquote:
Nee gewoon maagd forever.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah meer van 'pats boem'
Zou zelf ook niet zo snel naar een restaurant gaan. Maar snap wel wat je bedoeld Dressers.
Ja daarom, vorig jaar is het ook goed gekomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, wil dit jaar ook wel gaan maar zien we tegen die tijd wel
Ik ben in mijn leven in een hoop restaurants geweest, maar dat maak ik toch echt nooit mee hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:59 schreef Dressers het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurants waar er nog wat gebeurt, spectaculaire bereiding van eten aan tafel bijvoorbeeld of een showtje tussendoor.
Preciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom, vorig jaar is het ook goed gekomen![]()
Anders een nacht doorhalen
Bij Mexicanen en dergelijke Zuid-Amerikaanse gelegenheden ook genoeg van zulke dingen gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven in een hoop restaurants geweest, maar dat maak ik toch echt nooit mee hoor.Bij de japanner aan de hete plaat, maar dan houd het ook wel op.
Over het algemeen is het ongemakkelijk, zit je te wachten tot je eten krijgt. Zit je achteraf met een veel te hoge rekening en het gedoe over wie gaat betalen. Als je de rekening opdeelt vind je de ander een egoïstische hufter, als de vrouw betaald voelt de man zich gekrenkt in zijn makkelijkheid. En als de man betaald voelt de vrouw zich verplicht nog eens op date te gaan.
/firefly modusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit eten met een date kan best, het geeft je in ieder geval iets om over te praten op een ongedwongen manier.
Maar je zit wel stil, je zit van elkaar af. Mannen vinden het fijner om tegenover de vrouw te zitten, vrouwen vinden het fijner om naast de man te zitten , het is vrij prijzig, gedoe met de rekening etc.
Maar aan de andere kant kun je wel makkelijker zeggen: "heb je zin om wat met me te eten?" dan "heb je misschien zin om wat met me te wandelen?".
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar geen bioscoopje staat gepland voor een eerste date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |