5 volwassenen en 4 kinderen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals het er staat.
Als je afspreekt heb je toch meteen een relatie hier, vandaar die sneer naar dat date en PI
Met naar boven rijden kan je degene achter je goed in de zeik nemen door hem stil te laten staan... Komt ie niet meer omhoogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indoor 2 verdiepingen. Er zijn leukere banen, maar geen zin om verder te rijden
weggegooidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn afdruk nog van voor de beugel.... Ja flink verschil
Bij mij dan
Have funquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
5 volwassenen en 4 kinderen...
Joe
Ik ga even lekker een stukje fietsen ipv sporten
Waar haal jij vandaan dat ik nu op een date ben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dressers het volgende:
[..]
Op een date? Zie dat meer voor mij als je 50 jaar getrouwd bent
Daarboven ging het over een date. Dacht dat jij een suggestie gaf!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik nu op een date ben?
Ja dat kom je zelf ook niet weg. Plus dat je redelijk stijl omhoog gaat en gelijk een haakse bocht hebt terwijl het maar 2,5m breed is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Met naar boven rijden kan je degene achter je goed in de zeik nemen door hem stil te laten staan... Komt ie niet meer omhoog
Het ging helemaal niet over een date.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dressers het volgende:
[..]
Daarboven ging het over een date. Dacht dat jij een suggestie gaf!
Mijn oprechte excuses dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over een date.
Je moet echt net op het randje stoppen en zorgen dat diegene tegen je aan botst dan duwt ie jou net erover en blijft zelf staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kom je zelf ook niet weg. Plus dat je redelijk stijl omhoog gaat en gelijk een haakse bocht hebt terwijl het maar 2,5m breed is.
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over een date.
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!
Kan ik alsnog wat van makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Dressers het volgende:
[..]
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.
En vervolgens word je van de baan verwijderd omdat je gevaar veroorzaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet echt net op het randje stoppen en zorgen dat diegene tegen je aan botst dan duwt ie jou net erover en blijft zelf staan
Doe ik in delft ook weleens
Precies. En lekker weer ook nog.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vervolgens word je van de baan verwijderd omdat je gevaar veroorzaakt
Ja met deze kou moet je gewoon in bed blijvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef Dressers het volgende:
[..]
Oo absoluutalleen in dit jaargetijde wat minder
Zat om 7 uur gewoon op het fietsje in de mistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met deze kou moet je gewoon in bed blijven
Ik weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Dressers het volgende:
[..]
Zat om 7 uur gewoon op het fietsje in de mist
Ik verloor het topic even uit het oog, pardonquote:
:$!!!quote:
Kou?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kerel zelf ik heb het niet koudquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi tacomevrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik verloor het topic even uit het oog, pardon
HALLO FAS ALLES GOED?!!![]()
[..]
:$!!!
Ja in je blootje is het fris.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Buiten de dekens ja heb nog geen verwarming aan gehad
Eggie wel!!quote:
Ik kom nooit mensen tegen die het sneller koud hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het sneller koud hebt dan ik
ik zit buiten, zonder jasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het niet koud, dus het is niet koud.
Jij welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit buiten, zonder jas
In het zonnetje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom nooit mensen tegen die het sneller koud hebben![]()
Zon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit buiten, zonder jas
In het zonnetje
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.quote:
Ik heb genoeg dates een beetje lopen wandelen. Door de stad, ergens iets gaan drinken, in de haven op een bankje zitten, gewoon in het park en een picknick. Prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Dressers het volgende:
[..]
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.
Oke, ik zie dat meer als een besteding in een relatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dates een beetje lopen wandelen. Door de stad, ergens iets gaan drinken, in de haven op een bankje zitten, gewoon in het park en een picknick. Prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |