Oh Japan is dus nog wel geoorloofd, makkie dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou dit jaar graag experimentele muziek ontvangen uit landen buiten amerika en engeland hoe exotischer hoe beter Verder geldt hoe raarder hoe beter
Toplandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh Japan is dus nog wel geoorloofd, makkie dus.
Kan het zijn dat er een -s ontbreekt achter band? En wat versta je onder melige grappen? De één vind Weird Al en Richard Cheese melige grappen, de ander vindt ze geweldigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef brooklyndodger het volgende:
Goed idee dit dus ik doe ook wel mee.
1. Geef me een random verzameling van interessante geluiden, band en Mongoolse keelzangers. Ik sta open voor alles behalve melige grappen...
Gewoon geen volkszangers enzo, weird al en richard cheese trek ik prima. Hah ja en de s ontbreekt matige speller/te snel typer die ik benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef robdriessen het volgende:
-s ontbreekt achter band? En wat versta je onder melige grappen? De één vind Weird Al en Richard Cheese melige grappen, de ander vindt ze geweldig
Uiteraard.quote:
leuk ideequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil komend jaar mijn Sint leren kennen. Wat is de muziek die jij mooi vindt? Denk aan nummers waar een herinnering aan hangt van de reis naar je vakantiebestemming als kind, waar je op gehuild hebt toen je relatie uit ging, de muziek wat je meezingt/fluit als je aan het afwassen bent. Uitleg hoef ik er verder niet bij te hebben, dat maakt het veel te persoonlijk. Muziek die verder gaat dan "Ik vind dit gewoon mooi". Genres maken me hierbij niets uit, maar probeer het wel afwisselend te houden.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:30 schreef Trashcanman het volgende:
Voor dit jaar zou ik graag een cd met als centraal thema "muziek voor bij het koken" willen ontvangen. Wat mijn Sint daar onder wil verstaan is helemaal aan de persoon zelf om te bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik doe natuurlijk ook weer mee. Beschrijving volgt.Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
Ik ga er nog even over denken maar het idee is uitermate tof!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:22 schreef brooklyndodger het volgende:
Goed idee dit dus ik doe ook wel mee.
1. Geef me een random verzameling van interessante geluiden, band en Mongoolse keelzangers. Ik sta open voor alles behalve melige grappen...
Je moet mensen tot hun hoogste kunnen drijven hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik overweeg al sinds de start een keer mee te doen, maar ik ben als de dood dat ik een cd moet maken met zoiets:
[..]
Ik ga er nog even over denken maar het idee is uitermate tof!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:28 schreef AgeEll het volgende:
Ik wil ook mee doen. Ben nog een review schuldig van vorig jaar.
Beschrijving volgt nog als de Sint in het land is.
Als je toch meer info over de smaak vab jr slachtoffer wil hebben kun je via sinterRob vragen om meer infoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik overweeg al sinds de start een keer mee te doen, maar ik ben als de dood dat ik een cd moet maken met zoiets:
[..]
Ik ga er nog even over denken maar het idee is uitermate tof!
Ha, dat kan ik.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef robdriessen het volgende:
"Geef me een soundtrack voor bij mijn cursus IJslands"
Genres maakt niet uit?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:01 schreef belsen het volgende:
I'm in.
En ik wil graag geholpen worden in goede jaren 80 undergroundbands.
Geen metal of house.quote:
Sinterklaas kun je niet negeren.quote:
Dus heb je ineens zeeën van tijd om mee te doen met Digitale Pakjesavondquote:
Nou, ik vind dat we na Zwarte Piet, Sinterklaas ook wel ter discussie kunnen stellen. Ik bedoel: een priester die veel van kleine kinderen houdt, da's toch ook een beetje dubieus?quote:
Ik zal eens even nadenken over een verlanglijstje.....quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dus heb je ineens zeeën van tijd om mee te doen met Digitale Pakjesavond
Zeker, maar dan kunnen we hem nog niet negeren. We mogen Zwarte Piet al amper meer negeren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat we na Zwarte Piet, Sinterklaas ook wel ter discussie kunnen stellen. Ik bedoel: een priester die veel van kleine kinderen houdt, da's toch ook een beetje dubieus?
Dat ligt er ook aan waar je de klemtoon legtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef belsen het volgende:
[..]
..... We mogen Zwarte Piet al amper meer negeren.
Dat mysterie is al eens uitgelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:22 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou wel eens een discussie willen aanslingeren hoe een mannelijke haas in hemelsnaam chocolade eieren kan leggen.
Je hebt ¤50 over ?quote:
Waar in On's post zie jij het euroteken? Voor 50 roebel kun je al klaar zijnquote:
Wederom een copy/paste uit het 2011-topic.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:56 schreef MyTiredFeet het volgende:
En ik doe natuurlijk ook weer mee. Beschrijving volgt.
Voor mij graag een cd voor in bij het haardvuur.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:27 schreef MyTiredFeet het volgende:
Mijn smaak is zo veelzijdig als 'ie beperkt is. Do's; vrouwen (zangeressen dus ), alle vormen rootsmuziek (folk, country, blues etc), Johan Derksen en Ron Jans, banjo's, toegankelijke wereldmuziek, obscure bandjes, indiepop, celticpunk, oldies (< 1950) en newbies (> 2000). Don'ts; botergeile soulmuziek, elektronica, (MTV) rap/hip hop, Nashville country, de jaren '80 en last but not least Bløf.
Mijn Last.fm en mijn RateYourMusic account.
Hoe specifieker de vraag, hoe breder de interpretatie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
Zou ook wel mee willen doen maar ik ben bang dat ik niet iets tofs voor de ontvanger kan samenstellen, soms best veel eisen en zon uitgebreidr kennis heb ik niet.
Gewoon wat maken en inderdaad lekker breed intrepeteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Miniem het volgende:
Zou ook wel mee willen doen maar ik ben bang dat ik niet iets tofs voor de ontvanger kan samenstellen, soms best veel eisen en zon uitgebreidr kennis heb ik niet.
Je wilt dus muziek die je al kent?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef Miniem het volgende:
Dan meldt ik me bij deze aan
Mijn muzieksmaak is heel breed. Radio staat hier heel de dag aan maar ik hou ook veel van plaatjes draaien (UB40, Fairground Attraction, Queen, Abba, etc.) en een avondje de jukebox aan.
Van Kom van dat dak af! - Peter Koelewijn - tot aan Fast car - Tracy Chapman. Luka - Suzanne Vega - tot aan Matchbox - Midnite Dynamos. Achter de PC komen ook Dance en Hardcore aan bod.
Top 1000 staat altijd aan rond de donkere december dagen.
Maak er maar wat leuks van
Goede vraag, zal eens verzinnen wat ik eigenlijk wilquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je wilt dus muziek die je al kent?
Audio, ja. Dus maximaal 80 minuten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Moody het volgende:
Vraag: Ik neem aan dat het een audio-cd moet zijn (70 minuten) en geen mp3-cd (700MB)?
Waarom sluit de inschrijving zo vroeg? De Sint is nog geeneens in het landquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef robdriessen het volgende:
In 2011 hadden we 29 deelnemers
In 2012 hadden we 25 deelnemers
Momenteel staat de teller op 17. Dat kan beter, mensen! Nog 10 dagen totdat de inschrijvingen sluiten. 30 vind ik een heel mooi rond getal
Omdat ik de dag erna een oogoperatie heb en weer een dag later op vakantie gaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:36 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waarom sluit de inschrijving zo vroeg? De Sint is nog geeneens in het land
er is wel wat discussie over de sint volgens mij
Kun je dat niet gewoon uitstellen dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Omdat ik de dag erna een oogoperatie heb en weer een dag later op vakantie ga
ok duidelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Omdat ik de dag erna een oogoperatie heb en weer een dag later op vakantie ga
Tijdens mijn vakantie ga ik niet bereikbaar zijn. Als we het uit willen stellen dan wordt de deadline 17 november en krijgen jullie 18 november jullie lootje. In het verleden vonden de deelnemers twee weken veel te weinig tijd om de muziek te zoeken, cd te branden, hoes te ontwerpen, gedicht te maken, bubbelenvelop te vinden, etc. Etc. Als iedereen hier de uitdaging WEL aandurft, wil ik de datum wel opschuiven. Maar besef je dat die twee weken sneller voorbij vliegen dan je denkt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Kun je dat niet gewoon uitstellen dan?
Ik was niet helemaal serieus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie ga ik niet bereikbaar zijn. Als we het uit willen stellen dan wordt de deadline 17 november en krijgen jullie 18 november jullie lootje. In het verleden vonden de deelnemers twee weken veel te weinig tijd om de muziek te zoeken, cd te branden, hoes te ontwerpen, gedicht te maken, bubbelenvelop te vinden, etc. Etc. Als iedereen hier de uitdaging WEL aandurft, wil ik de datum wel opschuiven. Maar besef je dat die twee weken sneller voorbij vliegen dan je denkt.
Edit: dit is waarschijnlijk wel het laatste jaar dat ik in November weg zal zijn. Als alles goed gaat woont volgend jaar mijn Amerikaanse vriendin bij mij
Ik heb het tegen symphonic gezegdquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:21 schreef robdriessen het volgende:
20 deelnemers en een misschientje
Hebben jullie al je FOK! vriendjes al bestookt?
Muziek die aansluit bij je smaak misschien? Of juist iets wat je niet kent?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb het tegen symphonic gezegd
En verder weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik zelf wil
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
Sta open voor alle stijlen behalve death metal
Aiii, de kans dat ik dit jaar smaaktechnisch gezien een thuiswedstrijd speel is niet zo heel grootquote:
Ik ben een groot fan van edelmetaal?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Trashcanman het volgende:
Aiii, de kans dat ik dit jaar smaaktechnisch gezien een thuiswedstrijd speel is niet zo heel groot
Radio 10 gold luisteraar?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van edelmetaal?
Symfonische metal zoals TOOL vind ik wel weer vet dus je mag me verrassenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Aiii, de kans dat ik dit jaar smaaktechnisch gezien een thuiswedstrijd speel is niet zo heel groot
Tool komt nou niet bepaald als eerste in me op als ik aan symfonische metal denk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Symfonische metal zoals TOOL vind ik wel weer vet dus je mag me verrassen
Hmmm hoe zou je TOOL dan omschrijven?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tool komt nou niet bepaald als eerste in me op als ik aan symfonische metal denk.
Progressieve metal denk ik?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm hoe zou je TOOL dan omschrijven?
Dit, en alternatieve metalquote:
Hmmm dat is eigenlijk wat ik bedoel Hoewel de term symfonische metal ook wel tof klinkt Misschien Metallica met dat orkest destijds?quote:
Bij symfonische metal denk ik meer aan Kamelot, Sonata Arctica en dergelijke ellende.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dat is eigenlijk wat ik bedoel Hoewel de term symfonische metal ook wel tof klinkt Misschien Metallica met dat orkest destijds?
O schrap dit, dit is toch wel een erg stompzinnig thema.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:30 schreef Trashcanman het volgende:
I'm in!
Voor dit jaar zou ik graag een cd met als centraal thema "muziek voor bij het koken" willen ontvangen. Wat mijn Sint daar onder wil verstaan is helemaal aan de persoon zelf om te bepalen.
Ik vond het idee juist wel leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
O schrap dit, dit is toch wel een erg stompzinnig thema.
Ik denk dat het voor mijn Sint leuker zal zijn om een cd samen te stellen met muziek waarin andere instrumenten dan de gitaar de boventoon voeren. Qua genres zou ik dan graag rock, alternatieve pop, folk en/of metal willen horen. Op zich is mijn smaak stukken breder dat dit maar zo blijft de opdracht nog een beetje een uitdaging.
Mijn Sint kan ook altijd nog doen alsof hij/zij mijn update niet gelezen heeftquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:44 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vond het idee juist wel leuk.
Nederlandstalig mag ik hopen? Er is prima Nederlandse indie. Of muziek voor op een dansplaat. Of postrock.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
wishlist ;
Sint, wat ik graag wens is op willekeurige volgorde
- een dijk van een postrock compilatie. Duister sleepend maar melodieus
- vage indie shit cd
- fijne dansplaat, stylo als - Hudson Mohawke, floating points
Beslist niet doen ; nederlands, metal top40
Jouw sigquote:
Jammer dat ik niet nog ns je sint mag zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
wishlist ;
Sint, wat ik graag wens is op willekeurige volgorde
- een dijk van een postrock compilatie. Duister sleepend maar melodieu
- vage indie shit cd
- fijne dansplaat, stylo als - Hudson Mohawke, floating points
Beslist niet doen ; nederlands, metal top40
Bedoel idd nederlandtalig. Gros van het nederlandstalig is niet aan mij besteed. Heb wel bv Spinvis, B. de Groot, DJVT in de kast staan. Totale ban is er dus ook weer nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nederlandstalig mag ik hopen? Er is prima Nederlandse indie. Of muziek voor op een dansplaat. Of postrock.
Dat was idd een goeie compi Tokamakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet nog ns je sint mag zijn...
Dank! Het ironische is echter dat dit lijstje me meer ligt :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat was idd een goeie compi Tokamak
Waarom post je nou in dit topic een oproep voor dit topic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef Darkestrah het volgende:
Allemaal even meedoen! MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom post je nou in dit topic een oproep voor dit topic?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iedereen nu even zijn/haar favoriete topic-reeks hierop attendeert, krijgen we er vast nog wel een paar zieltjes bij
Zag het inderdaad toen ik ging teruglezenquote:
Hey leuk dat je me hier op wijst! Ik doe mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef Darkestrah het volgende:
Allemaal even meedoen! MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
Dat zou anders behoorlijk wat extra deelnemers opleveren voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef starla het volgende:
Ben benieuwd wie ik trek...euh....qua lootjes dan
En vorig jaar hadden we er 25 waarvan er een paar niets meer van zich lieten horen. Ik zie geen probleem.quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef robdriessen het volgende:
De teller staat op 22. Zou het de crisis zijn
Jup, als alle deelnemers gewoon leuk mee doen gaat het een prima editie worden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En vorig jaar hadden we er 25 waarvan er een paar niets meer van zich lieten horen. Ik zie geen probleem.
Voor mij dé reden om niet mee te doen. Ik zie mezelf al 3 weken luisteren naar Mongoolse keelzangersquote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of het gaat werken. Sommige mensen hebben hele specifieke wensen waar ik totaal niets vanaf weet. Hopelijk ligt het wel een beetje in mijn straatje
ik heb hetzelfde bijna iedereen heeft van die vage dingenquote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of het gaat werken. Sommige mensen hebben hele specifieke wensen waar ik totaal niets vanaf weet. Hopelijk ligt het wel een beetje in mijn straatje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor mij dé reden om niet mee te doen. Ik zie mezelf al 3 weken luisteren naar Mongoolse keelzangers
En dan al 2.248 artiesten in je lijstje hebben staanquote:Op zondag 3 november 2013 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil ook wel mee doen denk ik
Beste Sint,
Ik ben op zoek naar Funk/R&B uit de jaren 70 en muziek in het verlengde van wat ik altijd al luister maar nog niet ken. Denk hierbij aan Bluesrock (JJ Cale/Seasick Steve/Graveyard) en post-rock (waarbij de het nummer langzaam begint en steeds meer opbouwt) Wat ik luister en wel/niet ken is te zien op mijn last.fm page: http://www.last.fm/user/MCDagoduck Voor de rest zijn onbekende pareltjes altijd welkom (genre: Gitaren (subtiel of keihard, veel of weinig) of Elektronische muziek (zoals SOHN/Factory Floor/James Blake). Ik zoek dus muziek die ik nog niet in mijn last.fm heb staan.
Geloof mij, er zijn veel artiesten hoor Ontdek elke dag weer nieuwe via youtube..quote:Op zondag 3 november 2013 15:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan al 2.248 artiesten in je lijstje hebben staan
Afijn, mijn muzieksmaak is gewoon niet zo breed als de meeste mensen hier geloof ik. Dit is meer bedoeld voor de hardcore muziekliefhebbers die ook de meest obscure bands kennen.
Maar je verwacht van de ander wel dat hij of zij die hele lijst 'even' doorneemt. Daar ging het me meer omquote:Op zondag 3 november 2013 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geloof mij, er zijn veel artiesten hoor Ontdek elke dag weer nieuwe via youtube..
Sinterklaas kan allesquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar je verwacht van de ander wel dat hij of zij die hele lijst 'even' doorneemt. Daar ging het me meer om
Nog nagedacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:02 schreef Miniem het volgende:
Dan meldt ik me bij deze aan
Mijn muzieksmaak is heel breed. Radio staat hier heel de dag aan maar ik hou ook veel van plaatjes draaien (UB40, Fairground Attraction, Queen, Abba, etc.) en een avondje de jukebox aan.
Van Kom van dat dak af! - Peter Koelewijn - tot aan Fast car - Tracy Chapman. Luka - Suzanne Vega - tot aan Matchbox - Midnite Dynamos. Achter de PC komen ook Dance en Hardcore aan bod.
Top 1000 staat altijd aan rond de donkere december dagen.
Edit: nog maar ff verzinnen wat ik wil
Op zich is dat niet zo heel lastig hoor. Vorig jaar heb ik voor MyTiredFeet een mixtape moeten samenstellen en ik was ook huiverig over het feit dat ik zijn straatje ook niet van voor naar achter ken. Maar als je enigszins een idee hebt wat je wil samenstellen kun je met ctrl-F makkelijk checken of de artiesten in je shortlist ook op de last.fm pagina van je slachtoffer voorkomenquote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar je verwacht van de ander wel dat hij of zij die hele lijst 'even' doorneemt. Daar ging het me meer om
Ik zou het omdraaien, stel zonder al te kieskeurig te zijn muziek samen en kijk dán pas in de lijst of er dingen bekend zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
omgquote:Op zondag 3 november 2013 16:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
Afzien! 3 weken lang!
Nou je hoort het van 2 mensen PaarsBeestje, het valt allemaal wel mee met het moeilijke. Ga je je nog aanmelden of wat?quote:Op zondag 3 november 2013 16:10 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, dat is ook een beetje wat TCM zei.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nou je hoort het van 2 mensen PaarsBeestje, het valt allemaal wel mee met het moeilijke. Ga je je nog aanmelden of wat?
quote:
Oh kijk, hier kan wel wat leuks mee gedaan worden.quote:Op zondag 3 november 2013 17:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goffer, ik ben bang voor die Mongoolse keelzangers, man!
Ok, ik doe mee. Halp!
Meest gedraaide nummers van de volgende bands e.d.: Chicane, Four Tet, Goldfrapp, Lee Foss, Denney, Deadmau5, Emancipator, Groove Armada, Nightmares on Wax, Morcheeba, Meanderthals, Moby, Paul Kalkbrenner, Röyksopp, Telepopmusic, UNKLE, William Orbit, Jamiroquai, Berry Weight, Larse, maar ook John Mayer, Jose Gonsalez, Marlon Roudette, etc.
Bovenstaande draai ik tijdens het werk. Doe mij een leuke cd!
IK WIL HEM OOKquote:
Mongoolse keelzangers?quote:Op zondag 3 november 2013 22:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan er ook wel wat mee. Tof! Dank u Sinterklaasje!
Daar zou ik geen gezicht bij trekkenquote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Mongoolse keelzangers?
Bedankt voor de pittige loting Rob!
Ja, adres is pas van later zorg, daar ga ik jullie over een week of twee/drie om vragen. In de tussentijd kun je je lol op met het uitzoeken van de muziek/teringherrie (doorhalen wat niet van toepassing is)quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef MaJo het volgende:
Jee lootje binnen Ik neem aan dat we het adres later nog ontvangen?
Zie ik er uit als een Black Emperor?quote:
Eens Maar ach, ik doe wel wat ik denk dat goed isquote:
Gewoon een toffe lijst van zo'n 40-80 min Alles mag niets moetquote:
Moet ook nog beginnenquote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Heb je nog niet eerder meegedaan? PM me jouw adres, dan stuur ik dat door naar je Sint.
Heb je al wel eerder meegedaan en ben je sinds vorige keer verhuisd? PM me je huidige adres!
Heb je eerder meegedaan en ben je niet verhuisd? Dan heb ik je adres nog.
Kom maar op met die adressen dan stuur ik ze komend weekeinde rond.
Enneh.... hoe gaat het met de werkzaamheden? Ik moet nog beginnen
Dat kan, het blijft altijd een gok Dit was toch niet je hele review he?quote:Op maandag 18 november 2013 20:14 schreef AgeEll het volgende:
Heb wel de cd van vorig jaar er weer bijgenomen. Staan leuke bands/nummers op, maar ook wat mindere dingen
dit dus.quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet ook nog beginnen heb het nu erg druk maar het moet deze week lukken..
Jij ook alquote:
Doe je het anoniem..quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb nog niet eens zo'n hele moeilijke ontvanger, maar ben als de dood dat ik hem/haar een saaie cd toestuur met nummers die allemaal al bekend zijn
Ja dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb nog niet eens zo'n hele moeilijke ontvanger, maar ben als de dood dat ik hem/haar een saaie cd toestuur met nummers die allemaal al bekend zijn
Ben nie meer verhuisd sinds vorig jaar, sinterklaas.quote:Op maandag 18 november 2013 14:36 schreef robdriessen het volgende:
Heb je nog niet eerder meegedaan? PM me jouw adres, dan stuur ik dat door naar je Sint.
Heb je al wel eerder meegedaan en ben je sinds vorige keer verhuisd? PM me je huidige adres!
Heb je eerder meegedaan en ben je niet verhuisd? Dan heb ik je adres nog.
Kom maar op met die adressen dan stuur ik ze komend weekeinde rond.
Enneh.... hoe gaat het met de werkzaamheden? Ik moet nog beginnen
De Windows Media Player van W7 heeft een optie "Branden", zie de tab rechtsboven als je WMP open hebt staan.quote:Op zondag 24 november 2013 19:55 schreef Miniem het volgende:
Ik heb alles klaar, maar kun je een audio cd branden via W7?
Of moet ik daar speciale software voor hebben?
Ik heb geen gedichtquote:Op maandag 25 november 2013 14:32 schreef Miniem het volgende:
cd gefikt, albumhoes geprint. CD af
Nu nog een gedicht, of hoeft dat niet?
Dan hoef je nog maar 79min voor een dubbel cdquote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef robdriessen het volgende:
80 minuten en 46 seconden
Maar ach, muziek compleet!
en 'geheime playlistjes'quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:34 schreef robdriessen het volgende:
Wat is de privésessie-optie van Spotify toch een geweldig hulpmiddel deze dagen
Ik weet niet meer of ik voor je wel of niet een gedicht had geschreven vorig jaar?quote:Op maandag 25 november 2013 19:06 schreef starla het volgende:
Doe ook geen gedicht net als vorig jaar. De CD is toch één groot gedicht? En dan met kinderniveau rijm nog iets toevoegen? Neeeh.
Degene die mij heeft getrokken...stop geen moeite in een gedicht. Als je het zelf graag wilt prima, maar voel je absoluut niet verplicht.
Mag ik hier nog op terug komen?quote:
U bent geen dichter?quote:Op maandag 2 december 2013 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben helemaal niet goed in gedichten.
Mag allebei. Wanneer het jou het beste uitkomtquote:Op maandag 2 december 2013 10:56 schreef Miniem het volgende:
Wanneer opsturen? morgen of overmorgen?
Wss morgen want het is meestal niet meer in 1 dag bezorgd.
Het hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is om eerlijk te zijnquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Even een ideetje in de groep gooien, laat ik vooropstellen dat ik hoop dat het niet nodig is:
Stel - ik herhaal: STEL - dat een Sint zijn/haar verplichting niet nakomt en iemand kado-loos dreigt te worden.... In het verleden zijn er SuperSinten spontaan te hulp geschoten, iets waar we heel dankbaar voor zijn. Nu zit ik er aan te denken om eventuele hulp een beetje te structureren, naar voorbeeld van Redditgifts waar ik ook regelmatig aan mee doe.
Het idee voor dit jaar: wederom de EP-overstelping. Als je een CD-loze deelnemer blij wil maken, gooi een stuk of vijf toepasselijke mp3's in een file op wetransfer of zippyshare en stuur hem/haar de link.
Het (structurele) idee voor volgend jaar: bij inschrijving kun je aangeven of je bereid bent binnen korte tijd een tweede CD te maken en te sturen als een andere deelnemer zonder CD dreigt te eindigen. Al deze SuperSinten zullen (indien van hun diensten gebruik moet worden gemaakt) een speciale *blijvende* vermelding krijgen in de OP voor alle volgende edities.
Nogmaals: ik hoop dat het niet nodig is, maar het lijkt me prettig om bij voorbaat al dit vangnet te hebben. De vorige twee edities is alles achteraf goed gekomen, ik wil nu een vangnet inbouwen dat het alle komende edities ook goed zal komen
Count me in!quote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef robdriessen het volgende:
Even een ideetje in de groep gooien, laat ik vooropstellen dat ik hoop dat het niet nodig is:
Stel - ik herhaal: STEL - dat een Sint zijn/haar verplichting niet nakomt en iemand kado-loos dreigt te worden.... In het verleden zijn er SuperSinten spontaan te hulp geschoten, iets waar we heel dankbaar voor zijn. Nu zit ik er aan te denken om eventuele hulp een beetje te structureren, naar voorbeeld van Redditgifts waar ik ook regelmatig aan mee doe.
Het idee voor dit jaar: wederom de EP-overstelping. Als je een CD-loze deelnemer blij wil maken, gooi een stuk of vijf toepasselijke mp3's in een file op wetransfer of zippyshare en stuur hem/haar de link.
Het (structurele) idee voor volgend jaar: bij inschrijving kun je aangeven of je bereid bent binnen korte tijd een tweede CD te maken en te sturen als een andere deelnemer zonder CD dreigt te eindigen. Al deze SuperSinten zullen (indien van hun diensten gebruik moet worden gemaakt) een speciale *blijvende* vermelding krijgen in de OP voor alle volgende edities.
Nogmaals: ik hoop dat het niet nodig is, maar het lijkt me prettig om bij voorbaat al dit vangnet te hebben. De vorige twee edities is alles achteraf goed gekomen, ik wil nu een vangnet inbouwen dat het alle komende edities ook goed zal komen
Ik vind het cd'tje leuker. Dat zet ik in de kast bij de andere cd'tje. Een USB maak ik waarschijnlijk leeg en beland ergens in een laatje.quote:Op maandag 2 december 2013 12:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje van af hoe moeilijk de opdracht is om eerlijk te zijn
Als de sintloze sint in kwestie zijn/haar smaak een beetje overeenkomt met die van mij is een .zipje zo gemaakt. Ik ben iig wel benaderbaar mocht het nodig zijn
Ander vraagje: ergens de vorige edities is er ook wel eens een mixtape per usb stick opgestuurd. Zelf zou het me prima uitkomen om mijn tape, artwork en gedicht ook zo te versturen, zijn er mensen hier die dat te lame vinden of kan dat prima?
dit.dusquote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind het cd'tje leuker. Dat zet ik in de kast bij de andere cd'tje. Een USB maak ik waarschijnlijk leeg en beland ergens in een laatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |