Jouw sigquote:
Jammer dat ik niet nog ns je sint mag zijn...quote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:49 schreef WeezerButler het volgende:
wishlist ;
Sint, wat ik graag wens is op willekeurige volgorde
- een dijk van een postrock compilatie. Duister sleepend maar melodieu
- vage indie shit cd
- fijne dansplaat, stylo als - Hudson Mohawke, floating points
Beslist niet doen ; nederlands, metal top40
Bedoel idd nederlandtalig. Gros van het nederlandstalig is niet aan mij besteed. Heb wel bv Spinvis, B. de Groot, DJVT in de kast staan. Totale ban is er dus ook weer nietquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Nederlandstalig mag ik hopen? Er is prima Nederlandse indie. Of muziek voor op een dansplaat. Of postrock.
Dat was idd een goeie compi Tokamakquote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet nog ns je sint mag zijn...
Dank! Het ironische is echter dat dit lijstje me meer ligt :pquote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:01 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat was idd een goeie compi Tokamak
Waarom post je nou in dit topic een oproep voor dit topic?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef Darkestrah het volgende:
Allemaal even meedoen! MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom post je nou in dit topic een oproep voor dit topic?
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iedereen nu even zijn/haar favoriete topic-reeks hierop attendeert, krijgen we er vast nog wel een paar zieltjes bij
Zag het inderdaad toen ik ging teruglezenquote:
Hey leuk dat je me hier op wijst! Ik doe mee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:00 schreef Darkestrah het volgende:
Allemaal even meedoen! MUZ / Digitale Pakjesavond 2013: Derde editie van een jaarlijkse traditie!
Dat zou anders behoorlijk wat extra deelnemers opleveren voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef starla het volgende:
Ben benieuwd wie ik trek...euh....qua lootjes dan
En vorig jaar hadden we er 25 waarvan er een paar niets meer van zich lieten horen. Ik zie geen probleem.quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef robdriessen het volgende:
De teller staat op 22. Zou het de crisis zijn
Jup, als alle deelnemers gewoon leuk mee doen gaat het een prima editie worden.quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En vorig jaar hadden we er 25 waarvan er een paar niets meer van zich lieten horen. Ik zie geen probleem.
Voor mij dé reden om niet mee te doen. Ik zie mezelf al 3 weken luisteren naar Mongoolse keelzangersquote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of het gaat werken. Sommige mensen hebben hele specifieke wensen waar ik totaal niets vanaf weet. Hopelijk ligt het wel een beetje in mijn straatje
ik heb hetzelfde bijna iedereen heeft van die vage dingenquote:Op zondag 3 november 2013 14:26 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd of het gaat werken. Sommige mensen hebben hele specifieke wensen waar ik totaal niets vanaf weet. Hopelijk ligt het wel een beetje in mijn straatje
quote:Op zondag 3 november 2013 15:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor mij dé reden om niet mee te doen. Ik zie mezelf al 3 weken luisteren naar Mongoolse keelzangers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |