Geen idee, stond er ineens inquote:
Pics!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:04 schreef Fera het volgende:
Ik had ook eens pigtails. Dat vond een collega van m'n ex wel heel leuk.
Voor een rollenspelletje kan ik dat bestquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb daar dus echt niets mee. Doe maar gewoon los, veel leuker.
Heb ik geen pics van. Ik draag ze niet zo vaak. Liever ingevlochten of los.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, stond er ineens in
[..]
Pics!
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik geen pics van. Ik draag ze niet zo vaak. Liever ingevlochten of los.
Heel erg apart.. Of het is over gegaan op een prive initiatiefquote:
Dat zou nou niet zo 1-2-3 het eerste zijn wat in me op zou komenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een rollenspelletje kan ik dat bestvinden, of met carnaval oid.
Zeker met rood haar is het net of je Pippi Langkous in je bed hebt
Ik heb ook nog geen pics van jouw kontje.quote:
Ik ben gek op rood haarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou nou niet zo 1-2-3 het eerste zijn wat in me op zou komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Voor wat hoort, watquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen pics van jouw kontje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben gek op rood haar
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor wat hoort, watI asked first.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.
Gelijk oversteken!quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik zelf dan met blond, niet heel erg maar toch.
En je foto dan?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]Blond komt veel vaker voor ook dan rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trustenquote:![]()
Klopt en veel roodharigen zijn tegelijk ook niet zo mooiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blond komt wat vaker voor ook dan rood.
[..]
Trusten
Bijnaquote:
nog *rekenwonder aan* 6 en driekwart uur *rekenwonder uit*quote:
Dat zeg ik, bijnaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:22 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
nog *rekenwonder aan* 6 en driekwart uur *rekenwonder uit*
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
Computer al 4x vast gelopen in 3 kwartier
Tis vrijdag... geen zin meer inquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:48 schreef Vinniiee het volgende:
Computer al 4x vast gelopen in 3 kwartier
Mooi excuus om het tot vijf uur langzaamaan te doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
Toch zou hij het nig tot 5 uur uit moeten houden
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Afspraak aan het maken voor nieuwe inkt
Het is de schuld van GvsE!! Die nam mij afgelopen zaterdag mee terwijl zij nieuwe inkt kreeg!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:08 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Wie heeft er zeg 1500 euro liggen die die toch kwijt wil en nooit weer iets voor terug wil zien?
Rustig aan doenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:03 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mooi excuus om het tot vijf uur langzaamaan te doen
"Ja maar hij DOET het toch niet?"
Weet je al wat er ongeveer op gaat komen? Ja ik weet dat als je met een idee komt het nog compleet anders kan wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil een pin-upquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je al wat er ongeveer op gaat komen? Ja ik weet dat als je met een idee komt het nog compleet anders kan worden
Goffer ik wil ook weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat vraagt om een voorbeeld!quote:
Heb ik nog nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een voorbeeld!
Ik heb nog heel veel plannen
You jellyquote:
Ik was nog helemaal niet bezig met nieuwe inkt tot GvsE me meenamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goffer ik wil ook weer.
Al is het alleen maar voor het gevoel. Ik zou werkelijk niet weten wat .... alhoewel
Jaa het is altijd een anderquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik nog niet![]()
Oh ik ook nog teveel plannen. Ik wil nu eerst voor de pin-up gaan, dan moet mijn bovenarm nog vol en tegen die tijd heb ik vast wel nog een stuk of 89878756543 nieuwe ideeën
[..]
You jelly
[..]
Ik was nog helemaal niet bezig met nieuwe inkt tot GvsE me meenam
Mweh valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Die pin-up gaat wel mijn seksleven verzieken
Ik wil ook voor een cartoon pin-up gaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mweh valt wel mee toch?
HJoewel ik eerder een cartoony/getekende pinup dan overname van een foto zou doen. Die foto pinups die ik wel vaak gezien heb zijn het toch effe net niet vaak.
Ik ben geen Amsterdammerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef Ordos20 het volgende:
Doe er een paaltje bij (pun intended)
Amsterdammer in Rotjeknor..... kay....
Een beetjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik nog niet![]()
Oh ik ook nog teveel plannen. Ik wil nu eerst voor de pin-up gaan, dan moet mijn bovenarm nog vol en tegen die tijd heb ik vast wel nog een stuk of 89878756543 nieuwe ideeën
[..]
You jelly
[..]
Ik was nog helemaal niet bezig met nieuwe inkt tot GvsE me meenam
Nog een goed excuus om te gaan trainenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een beetje. Ik vind het wel mooi, maar ik ga niks zonder betekenis nemen. Plus het staat niet op bv die scharminkel-armpjes van mij
Onzin: ik heb drie tattoos zonder betekenis. Gewoon omdat het kan en mooi is. Ik ga geen betekenis aan een tattoo plakken omdat ik dat zelf niks vindquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een beetje. Ik vind het wel mooi, maar ik ga niks zonder betekenis nemen. Plus het staat niet op bv die scharminkel-armpjes van mij
Mijn ex had ook van die scharminkel-armpjes!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pics van al je inkt aubquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Onzin: ik heb drie tattoos zonder betekenis. Gewoon omdat het kan en mooi is. Ik ga geen betekenis aan een tattoo plakken omdat ik dat zelf niks vind
Prima, maar ik neem geen tattoo zonder betekenis. Punt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:52 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Onzin: ik heb drie tattoos zonder betekenis. Gewoon omdat het kan en mooi is. Ik ga geen betekenis aan een tattoo plakken omdat ik dat zelf niks vind
Je wilde toch iets voor je stiefpa?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prima, maar ik neem geen tattoo zonder betekenis. Punt.
Hoop jij nu ook dat de tatts op leuke plaatsen zitten?quote:
Mja, ik zal nooit echt brede armen krijgen vanwege het feit dat ik de bouw er niet voor heb. Maar breder is wel mogelijk jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een goed excuus om te gaan trainen![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoop jij nu ook dat de tatts op leuke plaatsen zitten?![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex had ook van die scharminkel-armpjes!!
Had hij een tatoeage genomen op zijn onderarm, zag er gewoon niet uit!!
Daarnaast hoeft een tatoeage echt niet per se op je arm he![]()
Dat van die betekenis ben ik helemaal met je eens
Er is een hoop mogelijk hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik zal nooit echt brede armen krijgen vanwege het feit dat ik de bouw er niet voor heb. Maar breder is wel mogelijk ja
Bij twijfel nee inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Weet ik ook wel hoor
Mja ik twijfel nu, en als je twijfelt moet je geen tat nemen want daar krijg je spijt van.
Wij zijn helemaal niet ergquote:
Jij je zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ster op mijn elleboog
En een oud oog plus nieuwe vleugels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die beide moeten ook weer heftig bijgewerkt wordenMIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Dat zei je al eens jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij twijfel nee inderdaad![]()
Ik ga altijd even twijfelen als ik bij Mario ben. Dan heb ik een afbeelding bij me en hij maakt er iets heel anders van maar ja ben zeer tevreden over al zijn veranderingen
[..]
Wij zijn helemaal niet erg
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:03 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Jij je zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ster op mijn elleboog
En een oud oog plus nieuwe vleugels:Geen spannende plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die beide moeten ook weer heftig bijgewerkt worden![]()
Dat is alles wat je hebt? Ik vind van die grote zwarte vlakken vaak niet zo mooi
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
je kent mijn tatts, ze zijn mooi geworden toch?quote:
Vandaar dat ik meer wilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen spannende plaatsen![]()
Dat is alles wat je hebt? Ik vind van die grote zwarte vlakken vaak niet zo mooi
Je bent nog maar een beginner johquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Vandaar dat ik meer wil![]()
Maar nee. niet een puff the magic dragon of zoiets
Wat beschouw je als spannend eigenlijk?
Wel een lekker kontjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen spannende plaatsen![]()
Dat dan weer wel jaquote:
Druk aan het sparen voor een full sleeve rechtsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent nog maar een beginner joh
quote:
quote:
Een sleevequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:18 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Druk aan het sparen voor een full sleeve rechts
[..]
[..]
vandaar de vraag of iemand nog geld had liggen waar men niks mee doetquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:20 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
vandaar de vraag of iemand nog geld had liggen waar men niks mee doetnooit geschoten altijd mis
Zekersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je kent mijn tatts, ze zijn mooi geworden toch?
Ik weet ook nu al dat Mario veel commentaar gaat hebben op de keuze van de plaats van mn pin-up en dergelijke. Maar dit keer hou ik vast aan mijn idee
Ligt een beetje aan de persoon. Ik vind alleen zwarte lijnen ook wel mooi, maar dan wel strakke lijnen. En dikke zwarte vlakken vind ik sowieso niets.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind die tattoo's van Ordos ook niet echt wat... Mooie kleurrijke sleeve vind ik wel wat
Zoveel mensen, zoveel smakenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de persoon. Ik vind alleen zwarte lijnen ook wel mooi, maar dan wel strakke lijnen. En dikke zwarte vlakken vind ik sowieso niets.
Niet John bellen met 'HMMHT'?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef Ordos20 het volgende:
Dat wordt dus een "help red de tattoo van Ordos20" fonds hier op zetten.
Alle donaties zijn welkom!
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward overquote:
Neen.. Dus jah..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward over
Je bent te vroeg op:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Of nee.. Geen idee :$
Waar zijn de mensen die ik "ken"? Doodeng, dit ;s
Mogguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Alles voor tienen is te vroeg.. Standaard regelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg op:ik ben er bijna nooit in de middag en de avond
Hallon :$quote:
Tss, nee duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijkwaar nergens opquote:
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik zal nooit echt brede armen krijgen vanwege het feit dat ik de bouw er niet voor heb. Maar breder is wel mogelijk ja
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijk waar nergens op
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
Dat heeft niks te maken met wat ik zeg maar okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
quote:
quote:
hoiquote:
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevalligquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het niet
[..]
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.
Na 4 mokken koffie eerst maar een soepje er tussendoorquote:
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nquote:
Wtf, ik heb een hele rare MI nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nen mezelf
Dat was mijn intentiequote:
Vloeibaar voeding moet geen probleem zijn danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevallig
Gelukkig is dit niet het geval tho en zal ik zo wel even wat ontbijtkoek naar binnen werken
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Nu al?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Dat ze nu evt al een hoop kunnen doen ook al moet er nog gewisseld worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?
Hey, mevrouw pijltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Nee, grapje.. Maar ik heb nog geen koek gehad
En wat "wat" Fera :$
Vroeg beginnen vroeg klaar lijkt me prettiger dan in de pubertijd ermee lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?
Jij met Vin's vin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Tuf een end heenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Zo'n losse?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mn zusje heeft al 3 jaar een beugel (ze is nu 14), en moet 'm nog steeds in houden
Like a sir UIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Hey, ik verveel mij op stage, kan ik mij hier gewoon inmengen voor een beetje vertier of is dit een absurd retorische vraag?
Show us what you got.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Hey, ik verveel mij op stage, kan ik mij hier gewoon inmengen voor een beetje vertier of is dit een absurd retorische vraag?
Geef de voorzetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Baasquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
nog geen plannen.. nu wel weekend t/m dinsdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Dressers het volgende:
Over beugels heb ik vrij weinig te melden, nog nooit gehad. Verder is er op stage weinig te doen en is het afwachten tot het weekend. Nog wilde weekend plannen hier verder?
was wel een simpele verklaring voor geweest anders....quote:
Loop stage bij een transportbedrijf en ik moet hun nieuwe logistieke processen in kaart brengen. Maar wat zij willen is ook nog niet geheel duidelijk, dus heb het balletje bij hun neergelegd zodat ik een concreet PvA kan maken. Hier wacht ik nog op, huidige situatie heb ik ook zo goed als rond met omschrijven, maar wacht ook nog op bepaalde informatie. Dit is mijn stage in een notendop!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas
Wees welkom. Gewoon gezellig mee praten![]()
Wat voor stage loop je?
En het is saai anders zat je hier niet
Ik zou eigenlijk gaan sporten vanmiddag maar nu heb ik besloten dat ik wat anders wil gaan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Dressers het volgende:
Over beugels heb ik vrij weinig te melden, nog nooit gehad. Verder is er op stage weinig te doen en is het afwachten tot het weekend. Nog wilde weekend plannen hier verder?
Klinkt niet saai andersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef Dressers het volgende:
[..]
Loop stage bij een transportbedrijf en ik moet hun nieuwe logistieke processen in kaart brengen. Maar wat zij willen is ook nog niet geheel duidelijk, dus heb het balletje bij hun neergelegd zodat ik een concreet PvA kan maken. Hier wacht ik nog op, huidige situatie heb ik ook zo goed als rond met omschrijven, maar wacht ook nog op bepaalde informatie. Dit is mijn stage in een notendop!
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was wel een simpele verklaring voor geweest anders....
Bij mij lag ie meer in het bakje.
Duurt lang
Is ook niet saai hoor, maar ik moet wachten op informatie van twee onderdelen waaraan ik aan werk. Verder kan ik nog niks doen behalve aanwezig zijn op het momentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt niet saai anders
Maarja het is wel vrijdag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Plannen: vanavond niks, morgen karten, zondag naar LoLa
Waar ga je karten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Plannen: vanavond niks, morgen karten, zondag naar LoLa
ik heb m ook 4 jaar gehad.. Niet dat je er nu nog wat van zietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mn zusje heeft al 3 jaar een beugel (ze is nu 14), en moet 'm nog steeds in houden
lui mormelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef rival het volgende:
Mijn plan is voorlopig in bed liggen, mag weleens een keertje
ik ben te oud om dit te waarderen denk ikquote:
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gewoon gezellig happie eten.
Gastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'
Volgens mij doe je dat echt wel vaker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is echt een uitzondering, dus mag dat
Daar geloof ik dus echt niks vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat echt wel vaker.
Ik niet, heb al stof gezogen en alles
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens deze keer
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m ook 4 jaar gehad.. Niet dat je er nu nog wat van ziet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'
Indoor 2 verdiepingen. Er zijn leukere banen, maar geen zin om verder te rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die baan ken ik niet, maar karten is altijd leuk
Zoals het er staat.quote:
Ik heb mijn afdruk nog van voor de beugel.... Ja flink verschilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.
dat wel.. Als je spalkjes krijgt of je beugel de rest van je leven nachts inhoudtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.
5 volwassenen en 4 kinderen...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals het er staat.
Als je afspreekt heb je toch meteen een relatie hier, vandaar die sneer naar dat date en PI
Met naar boven rijden kan je degene achter je goed in de zeik nemen door hem stil te laten staan... Komt ie niet meer omhoogquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Indoor 2 verdiepingen. Er zijn leukere banen, maar geen zin om verder te rijden
weggegooidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn afdruk nog van voor de beugel.... Ja flink verschil
Bij mij dan
Have funquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
5 volwassenen en 4 kinderen...
Joe
Ik ga even lekker een stukje fietsen ipv sporten
Waar haal jij vandaan dat ik nu op een date ben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef Dressers het volgende:
[..]
Op een date? Zie dat meer voor mij als je 50 jaar getrouwd bent
Daarboven ging het over een date. Dacht dat jij een suggestie gaf!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat ik nu op een date ben?
Ja dat kom je zelf ook niet weg. Plus dat je redelijk stijl omhoog gaat en gelijk een haakse bocht hebt terwijl het maar 2,5m breed is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Met naar boven rijden kan je degene achter je goed in de zeik nemen door hem stil te laten staan... Komt ie niet meer omhoog
Het ging helemaal niet over een date.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Dressers het volgende:
[..]
Daarboven ging het over een date. Dacht dat jij een suggestie gaf!
Mijn oprechte excuses dan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over een date.
Je moet echt net op het randje stoppen en zorgen dat diegene tegen je aan botst dan duwt ie jou net erover en blijft zelf staanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kom je zelf ook niet weg. Plus dat je redelijk stijl omhoog gaat en gelijk een haakse bocht hebt terwijl het maar 2,5m breed is.
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over een date.
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!
Kan ik alsnog wat van makenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Dressers het volgende:
[..]
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.
En vervolgens word je van de baan verwijderd omdat je gevaar veroorzaaktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet echt net op het randje stoppen en zorgen dat diegene tegen je aan botst dan duwt ie jou net erover en blijft zelf staan
Doe ik in delft ook weleens
Precies. En lekker weer ook nog.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
En dan nog... Met een leuk persoon is ook wandelen gewoon een leuke bezigheid!
Valt toch wel meequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En vervolgens word je van de baan verwijderd omdat je gevaar veroorzaakt
Ja met deze kou moet je gewoon in bed blijvenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef Dressers het volgende:
[..]
Oo absoluutalleen in dit jaargetijde wat minder
Zat om 7 uur gewoon op het fietsje in de mistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ja met deze kou moet je gewoon in bed blijven
Ik weet hoe dat voeltquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:26 schreef Dressers het volgende:
[..]
Zat om 7 uur gewoon op het fietsje in de mist
Ik verloor het topic even uit het oog, pardonquote:
:$!!!quote:
Kou?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kerel zelf ik heb het niet koudquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi tacomevrouw.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik verloor het topic even uit het oog, pardon
HALLO FAS ALLES GOED?!!![]()
[..]
:$!!!
Ja in je blootje is het fris.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Buiten de dekens ja heb nog geen verwarming aan gehad
Eggie wel!!quote:
Ik kom nooit mensen tegen die het sneller koud hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij het sneller koud hebt dan ik
ik zit buiten, zonder jasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:07 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb het niet koud, dus het is niet koud.
Jij welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit buiten, zonder jas
In het zonnetje
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom nooit mensen tegen die het sneller koud hebben![]()
Zon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit buiten, zonder jas
In het zonnetje
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.quote:
Ik heb genoeg dates een beetje lopen wandelen. Door de stad, ergens iets gaan drinken, in de haven op een bankje zitten, gewoon in het park en een picknick. Prima.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef Dressers het volgende:
[..]
Maar voor een date wat minder. Dat is mijn opvatting natuurlijk, met een langere relatie een heel ander verhaal.
Oke, ik zie dat meer als een besteding in een relatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb genoeg dates een beetje lopen wandelen. Door de stad, ergens iets gaan drinken, in de haven op een bankje zitten, gewoon in het park en een picknick. Prima.
Wat doe je op een date dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:41 schreef Dressers het volgende:
[..]
Oke, ik zie dat meer als een besteding in een relatie
Ik zou op een eerste date echt nooit gaan eten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:47 schreef Dressers het volgende:
[..]
Iets waar je wat meer omhanden hebt, ergens eten ofso. En als het klinkt nog wat naborrelen.
Ligt ook aan de ambiance van het restaurant dan weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou op een eerste date echt nooit gaan eten.En met ergens rondlopen heb je toch juist meer te doen dan als je aan tafel op je eten zit te wachten.
Vorig jaar was leuk, wil dit jaar ook wel gaan maar zien we tegen die tijd welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Boeking staat op mijn naam, ik kan niet omdat ik opeens een SK van Feyenoord heb. En die moeten thuis voetballen. Dus ik heb de boeking geannuleerd en de bedragen teruggestort aan diegene die al hadden betaald.
Op zich wil ik nog wel naar SR, en ben die zondag, maandag en dinsdag vrij. Dus misschien dat we nog met een aantal gaan? Geen idee. Wordt tegen die tijd afgesproken![]()
Dat is de uitleg
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:52 schreef Dressers het volgende:
[..]
Ligt ook aan de ambiance van het restaurant dan weer
Er zijn genoeg restaurants waar er nog wat gebeurt, spectaculaire bereiding van eten aan tafel bijvoorbeeld of een showtje tussendoor.quote:
Ah meer van 'pats boemquote:
Nee gewoon maagd forever.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah meer van 'pats boem'
Zou zelf ook niet zo snel naar een restaurant gaan. Maar snap wel wat je bedoeld Dressers.
Ja daarom, vorig jaar is het ook goed gekomenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, wil dit jaar ook wel gaan maar zien we tegen die tijd wel
Ik ben in mijn leven in een hoop restaurants geweest, maar dat maak ik toch echt nooit mee hoor.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:59 schreef Dressers het volgende:
[..]
Er zijn genoeg restaurants waar er nog wat gebeurt, spectaculaire bereiding van eten aan tafel bijvoorbeeld of een showtje tussendoor.
Preciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom, vorig jaar is het ook goed gekomen![]()
Anders een nacht doorhalen
Bij Mexicanen en dergelijke Zuid-Amerikaanse gelegenheden ook genoeg van zulke dingen gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven in een hoop restaurants geweest, maar dat maak ik toch echt nooit mee hoor.Bij de japanner aan de hete plaat, maar dan houd het ook wel op.
Over het algemeen is het ongemakkelijk, zit je te wachten tot je eten krijgt. Zit je achteraf met een veel te hoge rekening en het gedoe over wie gaat betalen. Als je de rekening opdeelt vind je de ander een egoïstische hufter, als de vrouw betaald voelt de man zich gekrenkt in zijn makkelijkheid. En als de man betaald voelt de vrouw zich verplicht nog eens op date te gaan.
/firefly modusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit eten met een date kan best, het geeft je in ieder geval iets om over te praten op een ongedwongen manier.
Maar je zit wel stil, je zit van elkaar af. Mannen vinden het fijner om tegenover de vrouw te zitten, vrouwen vinden het fijner om naast de man te zitten , het is vrij prijzig, gedoe met de rekening etc.
Maar aan de andere kant kun je wel makkelijker zeggen: "heb je zin om wat met me te eten?" dan "heb je misschien zin om wat met me te wandelen?".
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Zolang er maar geen bioscoopje staat gepland voor een eerste date.
Ga je nou hosseladvies geven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
/firefly modus
Als je naast de vrouw gaat zitten kun je meer en beter lichamelijk contact zoeken (hand pakken, schouder tikken etc etc etc etc). Bij een eetentje zit je overigens wel 'vast' tenzij je tijdens het eten de tent uit wilt stormen.
/firefly modus uit
Als je vraagt om een tafel voor 2 zonder erbij te vermelden dat je naast of haaks van elkaar zit krijg je veelal gewoon een tafel waar je tegenover elkaar zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef S95Sedan het volgende:
Niet in elk restaurant zit je meteen tegenover elkaar.
Ik quote fireflyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nou hosseladvies geven?
quote:
Sowieso zijn dat meestal wat chiquere restaurants,hou ik sowieso niet van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je vraagt om een tafel voor 2 zonder erbij te vermelden dat je naast of haaks van elkaar zit krijg je veelal gewoon een tafel waar je tegenover elkaar zit.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie het ook altijd lastig om te bepalen wat je moet bestellen als je uit gaat eten met iemand?
Bedoel, kijken we naar een voorgerecht of gaan we meteen naar het hoofdgerecht? Ik begin altijd maar met het hoofdgerecht te kiezen tot de andere iets over een voorgerecht zegt.
Kunt toch best vragen of diegene iets voor wil?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:37 schreef Myraela het volgende:
Vinden jullie het ook altijd lastig om te bepalen wat je moet bestellen als je uit gaat eten met iemand?
Bedoel, kijken we naar een voorgerecht of gaan we meteen naar het hoofdgerecht? Ik begin altijd maar met het hoofdgerecht te kiezen tot de andere iets over een voorgerecht zegt.
Mja, vind ik altijd een beetje ongemakkelijk. En ik ben vanuit huis altijd opgevoed met veel en luxe en uitgebreid uiteten. Maar als student is dat toch een stuk minder gebruikelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:41 schreef Dressers het volgende:
[..]
Kunt toch best vragen of diegene iets voor wil?
Mwoa, hier in Apeldoorn ken ik er wel een paar waar je niet tegenover elkaar hoeft te zitten en die zijn gewoon normaal geprijsd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Sowieso zijn dat meestal wat chiquere restaurants,hou ik sowieso niet van.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, mag ik wat van je geluk lenen?
Ik doe mee aan een prijsvraag, kan een tripje voor 2 naar Ierland winnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarvoor?Zoveel geluk heb ik toch ook weer niet hé.
Oh dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe mee aan een prijsvraag, kan een tripje voor 2 naar Ierland winnen.
Nouja, hoe doe je dat allemaal toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk.Dan mag je wel een beetje van mijn geluk lenen. Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik een tas van 130 euro gewoon heb.
Ik zit werkloos thuis, ik doe echt aan alles mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, hoe doe je dat allemaal toch?
Laptop, bbq, tas.je krijgt bakken binnen!
Maar dank je wel.
Heb ik ook trek in.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit werkloos thuis, ik doe echt aan alles mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |