Niet John bellen met 'HMMHT'?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef Ordos20 het volgende:
Dat wordt dus een "help red de tattoo van Ordos20" fonds hier op zetten.
Alle donaties zijn welkom!
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward overquote:
Neen.. Dus jah..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward over
Je bent te vroeg op:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Of nee.. Geen idee :$
Waar zijn de mensen die ik "ken"? Doodeng, dit ;s
Mogguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Alles voor tienen is te vroeg.. Standaard regelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg op:ik ben er bijna nooit in de middag en de avond
Hallon :$quote:
Tss, nee duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijkwaar nergens opquote:
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik zal nooit echt brede armen krijgen vanwege het feit dat ik de bouw er niet voor heb. Maar breder is wel mogelijk ja
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijk waar nergens op
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
Dat heeft niks te maken met wat ik zeg maar okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
quote:
quote:
hoiquote:
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevalligquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het niet
[..]
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.
Na 4 mokken koffie eerst maar een soepje er tussendoorquote:
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nquote:
Wtf, ik heb een hele rare MI nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nen mezelf
Dat was mijn intentiequote:
Vloeibaar voeding moet geen probleem zijn danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevallig
Gelukkig is dit niet het geval tho en zal ik zo wel even wat ontbijtkoek naar binnen werken
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Nu al?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Dat ze nu evt al een hoop kunnen doen ook al moet er nog gewisseld worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?
Hey, mevrouw pijltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Nee, grapje.. Maar ik heb nog geen koek gehad
En wat "wat" Fera :$
Vroeg beginnen vroeg klaar lijkt me prettiger dan in de pubertijd ermee lopenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?
Jij met Vin's vin.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Tuf een end heenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Zo'n losse?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mn zusje heeft al 3 jaar een beugel (ze is nu 14), en moet 'm nog steeds in houden
Like a sir UIquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Hey, ik verveel mij op stage, kan ik mij hier gewoon inmengen voor een beetje vertier of is dit een absurd retorische vraag?
Show us what you got.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Hey, ik verveel mij op stage, kan ik mij hier gewoon inmengen voor een beetje vertier of is dit een absurd retorische vraag?
Geef de voorzetquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
Baasquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:20 schreef Dressers het volgende:
nog geen plannen.. nu wel weekend t/m dinsdagquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Dressers het volgende:
Over beugels heb ik vrij weinig te melden, nog nooit gehad. Verder is er op stage weinig te doen en is het afwachten tot het weekend. Nog wilde weekend plannen hier verder?
was wel een simpele verklaring voor geweest anders....quote:
Loop stage bij een transportbedrijf en ik moet hun nieuwe logistieke processen in kaart brengen. Maar wat zij willen is ook nog niet geheel duidelijk, dus heb het balletje bij hun neergelegd zodat ik een concreet PvA kan maken. Hier wacht ik nog op, huidige situatie heb ik ook zo goed als rond met omschrijven, maar wacht ook nog op bepaalde informatie. Dit is mijn stage in een notendop!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Baas
Wees welkom. Gewoon gezellig mee praten![]()
Wat voor stage loop je?
En het is saai anders zat je hier niet
Ik zou eigenlijk gaan sporten vanmiddag maar nu heb ik besloten dat ik wat anders wil gaan doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:23 schreef Dressers het volgende:
Over beugels heb ik vrij weinig te melden, nog nooit gehad. Verder is er op stage weinig te doen en is het afwachten tot het weekend. Nog wilde weekend plannen hier verder?
Klinkt niet saai andersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef Dressers het volgende:
[..]
Loop stage bij een transportbedrijf en ik moet hun nieuwe logistieke processen in kaart brengen. Maar wat zij willen is ook nog niet geheel duidelijk, dus heb het balletje bij hun neergelegd zodat ik een concreet PvA kan maken. Hier wacht ik nog op, huidige situatie heb ik ook zo goed als rond met omschrijven, maar wacht ook nog op bepaalde informatie. Dit is mijn stage in een notendop!
Ja dat snapte ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
was wel een simpele verklaring voor geweest anders....
Bij mij lag ie meer in het bakje.
Duurt lang
Is ook niet saai hoor, maar ik moet wachten op informatie van twee onderdelen waaraan ik aan werk. Verder kan ik nog niks doen behalve aanwezig zijn op het momentquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt niet saai anders
Maarja het is wel vrijdag.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Plannen: vanavond niks, morgen karten, zondag naar LoLa
Waar ga je karten?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
Plannen: vanavond niks, morgen karten, zondag naar LoLa
ik heb m ook 4 jaar gehad.. Niet dat je er nu nog wat van zietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
Mn zusje heeft al 3 jaar een beugel (ze is nu 14), en moet 'm nog steeds in houden
lui mormelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:26 schreef rival het volgende:
Mijn plan is voorlopig in bed liggen, mag weleens een keertje
ik ben te oud om dit te waarderen denk ikquote:
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gewoon gezellig happie eten.
Gastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'
Volgens mij doe je dat echt wel vaker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dit is echt een uitzondering, dus mag dat
Daar geloof ik dus echt niks vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat echt wel vaker.
Ik niet, heb al stof gezogen en alles
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet eens deze keer
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb m ook 4 jaar gehad.. Niet dat je er nu nog wat van ziet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens iets leuks doen op jullie 'date'
Indoor 2 verdiepingen. Er zijn leukere banen, maar geen zin om verder te rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die baan ken ik niet, maar karten is altijd leuk
Zoals het er staat.quote:
Ik heb mijn afdruk nog van voor de beugel.... Ja flink verschilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.
dat wel.. Als je spalkjes krijgt of je beugel de rest van je leven nachts inhoudtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel zoveel helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |