Niet John bellen met 'HMMHT'?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef Ordos20 het volgende:
Dat wordt dus een "help red de tattoo van Ordos20" fonds hier op zetten.
Alle donaties zijn welkom!
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward overquote:
Neen.. Dus jah..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Verder goed geslapen? Je komt een beetje, hoe zal ik het zeggen, verward over
Je bent te vroeg op:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Of nee.. Geen idee :$
Waar zijn de mensen die ik "ken"? Doodeng, dit ;s
Mogguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Alles voor tienen is te vroeg.. Standaard regelquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Je bent te vroeg op:ik ben er bijna nooit in de middag en de avond
Hallon :$quote:
Tss, nee duidelijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijkwaar nergens opquote:
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik zal nooit echt brede armen krijgen vanwege het feit dat ik de bouw er niet voor heb. Maar breder is wel mogelijk ja
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar vinnie. Mijn oom was tot zijn 25ste ook een botje en ging toen heel fanatiek naar de sportschool die is echt vet breed tegenwoordig
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Neen.. Dus jah..
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Duidelijkheid is overrated.. Wel wil ik graag even duidelijk maken dat ik honger heb, maar al heb gegeten.. Dus het slaat werkelijk waar nergens op
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
Dat heeft niks te maken met wat ik zeg maar okéquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe gespierd je eruit wilt zien. Je kan wel zo breed worden als een bodybuilder maar er is niemand die dat mooi vindt. Ik niet in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |