quote:
quote:
hoiquote:
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevalligquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga eten vrouw, zo moeilijk is het niet
[..]
Ben ook niet zo breed, hou er sowieso zelf ook niet zo van.
Na 4 mokken koffie eerst maar een soepje er tussendoorquote:
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nquote:
Wtf, ik heb een hele rare MI nuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil die vin van je UI kopen en daar walgelijke dingen mee doen bij m'nen mezelf
Dat was mijn intentiequote:
Vloeibaar voeding moet geen probleem zijn danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niks van.. Misschien zijn mijn kaken wel verkrampt en kan ik niet kauwen.. Dat zou eten heel moeilijk maken hoor.. Toevallig
Gelukkig is dit niet het geval tho en zal ik zo wel even wat ontbijtkoek naar binnen werken
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Nu al?!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tandarts met oudste
Doorverwezen naar ortho... waarom zo jong
Dat ze nu evt al een hoop kunnen doen ook al moet er nog gewisseld worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook al op: ze komen steeds jonger met een beugel voorbij. Wat is er gebeurt met eerst wachten tot de kaak helemaal klaar is met groeien en wisselen?
Hey, mevrouw pijltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Ik tuf op jullie
Nee, grapje.. Maar ik heb nog geen koek gehad
En wat "wat" Fera :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |