Ik zou Sanne geven, Hans zou ik niet geven. Hans moet er dus uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze maar niet de andere kandidaat eruit stemmen i.p.v. Sanne.
Erg goed jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
Nog maar een keer
Precies genoeg voor de reclame.![]()
ooo moetwn ze deze aflevering ook nog stemmen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze maar niet de andere kandidaat eruit stemmen i.p.v. Sanne.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Paul het volgende:
Hoe zit dat trouwens als de hals kapot is? Telt die dan nog wel?
Zullen we zo wel horen denk ik, als de hals kapot is wordt het gemakkelijker, dus misschien iets aftrek.quote:
Lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
ooo moetwn ze deze aflevering ook nog stemmen?
Ja ik moest bijna lachen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Nu weten we het zeker dat die BN'ers te eten krijgen. Ze krijgen de hele tijd Fisherman Friends aangereikt, dat verklaart al dat janken
Matigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Nu weten we het zeker dat die BN'ers te eten krijgen. Ze krijgen de hele tijd Fisherman Friends aangereikt, dat verklaart al dat janken
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef ejvdb het volgende:
Sanne mag eruit, 1 en al gezeik... meteen bij het begin van de proef al roepen: ''Niet op mij stemmen!" man, hou je met de proef bezig
Allemaal even lachen mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.
quote:
Behalve een matige grap was het ook een reactie op de users die elk topic wel moeten zeuren dat ze buiten beeld bakken met eten krijgen.quote:
[..]
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.
Mijn hemel wat slechtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Max23 het volgende:
Wisten jullie dat Zimra ook heel goed kan zingen![]()
Nee zeuren is het niet, maar het zou mij niks verbazen, dat is dus geheel wat anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Behalve een matige grap was het ook een reactie op de users die elk topic wel moeten zeuren dat ze buiten beeld bakken met eten krijgen.
Dat is nog het erge ja. Dat ze de hele tijd klaagt met die vreselijke intonatie van haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen, maar er zijn users bij die echt alleen maar daarover kunnen zeiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee zeuren is het niet, maar het zou mij niks verbazen, dat is dus geheel wat anders.
Misschien is Robert, de kampoudste, er nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen, maar er zijn users bij die echt alleen maar daarover kunnen zeiken.
Overigens denk ik dat het nooit veel eten kan zijn, anders zouden ze niet allemaal zo extreem afvallen.
[..]
Een calippo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel ijs moeten ze eigenlijk hebben?
Zo doet hij het hele programma al.quote:
je eigen spuug drinken is niet zo vreemd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ieell ze gaan het drinken terwijl iemand in d'r ijs had gespuugd
Een zandbak aan zand in je kruis, zovele muggenbulten dat een blinde een verhaal kan lezen op je huid en weken niet gedouched hebben.. alleen in een zoute zee..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ieell ze gaan het drinken terwijl iemand in d'r ijs had gespuugd
Liever jij dan ik, maar ze weten helemaal niet welk flesje van wie was. Evy pakte er gewoon eentje en begon in te schenken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
je eigen spuug drinken is niet zo vreemd.
Ja? Koortslippen en nog vele andere smerigheden hoef ik niet zomaar van een ander hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een zandbak aan zand in je kruis, zovele muggenbulten dat een blinde een verhaal kan lezen op je huid en weken niet gedouched hebben.. alleen in een zoute zee..
En dan maak jij je druk om wat speeksel van een ander?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Ja dat wil je horen. Paulien die je als een kind toespreekt dat je het goed hebt gedaan hoor
Je zal wel flink yoyo'en na zo'n programma..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef HulkHeld het volgende:
Dat je nu maar weer op je streefgewicht van 120kg mag komen
Echt hèquote:
zo'n kinderen voor kinderen accent dwingt dat afquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Ja dat wil je horen. Paulien die je als een kind toespreekt dat je het goed hebt gedaan hoor
Sanne.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Letsstaytogether het volgende:
Oh dan weet ik niet wie ik hoop dat er blijft, vind ze allebei niet tof
Koortslip krijg je alleen alsdiegene er op dat moment een heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja? Koortslippen en nog vele andere smerigheden hoef ik niet zomaar van een ander hoor.![]()
Dat is echt niet hetzelfde als muggen en wat zand.
Schranzen, kluiven, bikken, hmmmmquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dan zit je toch niet lekker te eten, terwijl die twee daar staan
Ajohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt echt wel pijnlijk voor je voeten na een tijdje.
Nee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ben ik een kutwijf dat ik gewoon zou gaan vreten?
Mentaal en fysiek ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Letsstaytogether het volgende:
Paulieen is sterker denk ik
Straks allemaal een mes in Jan zijn rug als een stel Judassen en het is compleet.quote:
Dit is de eerste serieuze proef van deze hele expeditie manquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef HulkHeld het volgende:
Sanne staat wel lekker stabiel. Whahahahha flauwvallen godverdomme
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En na drie dagen weer opstaan.
Ja maar die muziek erbij en dat ze moeten gaan eten ook echt.. Jezus hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is de eerste serieuze proef van deze hele expeditie manmauwneuzen hier. De rest was allemaal simpel.
Doe niet zo overdreven, je zat toch niet met z'n allen in 1 kamp? Hoe weet ik nou wie wat heeft of vind je het ook niet erg als ze in een restaurant even op je eten spugen en achter de bar even in je biertje rochelen? Je doet net alsof ik vet overdrijf ofzo, het is gewoon smerigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Koortslip krijg je alleen alsdiegene er op dat moment een heeft.
Jij zoent ook niet voordat diegene zich volledig heeft laten testen en je de resultaten laat zien?
okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven, je zat toch niet met z'n allen in 1 kamp? Hoe weet ik nou wie wat heeft of vind je het ook niet erg als ze in een restaurant even op je eten spugen en achter de bar even in je biertje rochelen? Je doet net alsof ik vet overdrijf ofzo, het is gewoon smerig
Nee.. jij overdrijft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven, je zat toch niet met z'n allen in 1 kamp? Hoe weet ik nou wie wat heeft of vind je het ook niet erg als ze in een restaurant even op je eten spugen en achter de bar even in je biertje rochelen? Je doet net alsof ik vet overdrijf ofzo, het is gewoon smerig
Die moest juist ff blijven hangen enzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
Ze werd als een ware Jezus Christus van het kruis opgevangen.
Of nie heee, godverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef MichaelScott het volgende:
Het is en blijft een actrice hè
Nadat die dood was bedoel ik natuurlijk. Het werd iig wel geënsceneerd alsof het groot drama was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe moest juist ff blijven hangen enzo
Liever die bitches van vorig seizoen dan inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n fake dramatiek weer, ik vind dit echt de stomste editie wat betreft wijven. Wat een vrouwengejank en gezeik iedere week.
Je mag er ook in squirten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ok, kom je even een colaatje bij me drinken? Ik spuug er even in voor je
Is goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ok, kom je even een colaatje bij me drinken? Ik spuug er even in voor je
Ze kan wel goed acteren, dat is iets positiefs toch!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Nou goed, ben dus de enige die geen hekel heeft aan Sanne.
Best leuke love handles en kont om vanachter tegen aan te beukenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze kan wel goed acteren, dat is iets positiefs toch!
Heb toch al koortslip (dat virus) dus ik neem de gok wel dat je geen andere herpes varianten hebtquote:
Ik heb alle eerdere afleveringen niet gezien, maar ik ken ook wel mensen die zomaar kunnen flauw vallen dus ik zeg niet dat het per definitie geacteerd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze kan wel goed acteren, dat is iets positiefs toch!
Kont had wat ronder gemogen, zo is hij uit verhouding met die benen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuke love handles en kont om vanachter tegen aan te beuken
Niks mis met Sanne, zolang ze haar mond maar dicht houdt en niet jankt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Best leuke love handles en kont om vanachter tegen aan te beuken
Die combinatie is helaas niet te verkrijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met Sanne, zolang ze haar mond maar dicht houdt en niet jankt.
Iedereen gelooft hier Sanne? In welk topic lees jij mee?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Snap niet dat iedereen Sanne gelooft joh, zo overdrevenheel apart.
Aparte stem heeft ze ook. Of accent.
Staat in het script he, iedereen moet wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Dan zal Geraldine's opmerking daarna wel zijn gekomen.quote:
Nu kan ze er zogenaamd niets aan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zou ze acteren dat ze flauwvalt? Als ze naar huis wil had ze toch ook kunnen zeggen, nou daghe.
Zieltjes winnen omdat ze gewoon slecht is en mensen nu haar zielig vinden en dan minder hard zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zou ze acteren dat ze flauwvalt? Als ze naar huis wil had ze toch ook kunnen zeggen, nou daghe.
Idd ja. "Dat dit nou net nu moet gebeuren, wat een pech"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nu kan ze er zogenaamd niets aan doen.
Weet niet hoeveel mensen jij hebt weten te vinden die dit geloven, volgens mij was zei iedereen wel dat het slecht geacteerd wasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:37 schreef Letsstaytogether het volgende:
Aparte stem heeft ze ook. Of accent.
Doe niet zo dom, echt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Iedereen gelooft hier Sanne? In welk topic lees jij mee?
Jij snapt er niet veel van hè?quote:
Hmm. Hahaha.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef waht het volgende:
[..]
Staat in het script he, iedereen moet wel.
quote:
Nee, jij. Wij spelen niet in ER dus waarom jij mijn uitspraak betrekt op dit topic is mij een raadsel.quote:
Tsja. Nadat hij vorige week direct Kees zijn opmerkingen doorvertelde twijfel ik of Jan tactisch wel zo slim isquote:
Omdat het een jood is natuurlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij er buitenlands uit ziet zeker? Racist
Dat was niet aan je opmerking af te lezen. Sowieso was ik niet de enige die jouw opmerking niet verbond aan de mensen op het eiland. Dus ligt het toch echt aan jouquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Nee, jij. Wij spelen niet in ER dus waarom jij mijn uitspraak betrekt op dit topic is mij een raadsel.
Dat was er wel aan af te lezen wnt iedereen daar geloofde haar en hier niemand, verder stond nergens 'hier'. En de andere user is achterlijk dus dat telt niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was niet aan je opmerking af te lezen. Sowieso was ik niet de enige die jouw opmerking niet verbond aan de mensen op het eiland. Dus ligt het toch echt aan jou
Dan had je dat vrij simpel daarna kunnen toelichten. Maar dat was blijkbaar te moeilijk voor je.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat was er wel aan af te lezen wnt iedereen daar geloofde haar en hier niemand, verder stond nergens 'hier'. En de andere user is achterlijk dus dat telt niet.
Shawshank redemption + 2 batman filmsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef HulkHeld het volgende:
Dussss.. verder nog iets leuks te zien op tv vanavond?
Nee dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shawshank redemption + 2 batman films
Een ding is wel zeker. Zo snel mogelijk wegzappen van RTL5quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef HulkHeld het volgende:
Dussss.. verder nog iets leuks te zien op tv vanavond?
Hulk Hogan uit je naam ipv de groene? Anders zou je die Batman films ook wel leuk vinden lijkt me.quote:
Ja, dat programma gaat echt helemaal nergens overquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een ding is wel zeker. Zo snel mogelijk wegzappen van RTL5
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Funzel het volgende:
Valentijn en Sanne eruit. Beste ep so far dus.
Nee, ben niet zo fan van die shit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hulk Hogan uit je naam ipv de groene? Anders zou je die Batman films ook wel leuk vinden lijkt me.
Ik heb het idee dat er spontaan een aantal hersencellen afsterven als je er naar kijktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja, dat programma gaat echt helemaal nergens over
Shawshank Redemption ook niet?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo fan van die shit.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Nederland 3 is wel grappig, Rutger Castricum en zijn tactiekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er spontaan een aantal hersencellen afsterven als je er naar kijkt
eensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef Funzel het volgende:
Valentijn en Sanne eruit. Beste ep so far dus.
Bleef plakken totdat ik de vertaling van 'to pinch a loaf' zag:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shawshank Redemption ook niet?![]()
Een van de beste films ooit joh
Omdat hij in het eetclubje van Carice en Halina zit natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat hij er buitenlands uit ziet zeker? Racist
Gewoon in het water schijten johquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe ze daar naar de wc gaan?
Het was leuker geweest als er nog zon klootzak in groep zou zitten die gewoon vrolijk en ongegeneerd ging vreten en zuipenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Latert het volgende:
Ik vond het trouwens een best mooie proef, en dan die kruisiging terwijl ze zich vol zaten te vreten met dramatische filmmuziek eronder.
Als ze daar een uur hebben gestaan, ga ik geen uur wachten met eten hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als er nog zon klootzak in groep zou zitten die gewoon vrolijk en ongegeneerd ging vreten en zuipen
Ze gingen ook wel eten, alleen zag je dat de stemming bedrukt was en ze zich een beetje schuldig voelden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als ze daar een uur hebben gestaan, ga ik geen uur wachten met eten hoor.
Met alle respect, maar als dat koud wordt (als het al niet koud was)..
Gaan jullie serieus fappen op een zweet bil?quote:
Nou Valentijn was om te beginnen al erg dun, maar toen ik haar gisteren die proef zag doen was er echt he-le-maal niets meer van over. En zelfs Sanne had een strakker buikje op die paal dan in het begin, maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me op dat dit jaar er nog niemand veel ingeteerder uitziet naar verloop van tijd. Ze lijken toch allemaal wel goed te eten. Zimra heeft haar spekjes nog, Sanne vertrok ook met haar trildijen en de rest zie ik ook nog niet interen.
Het is pas 16 dagen. Dan ben je geen 8 kilo kwijt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me op dat dit jaar er nog niemand veel ingeteerder uitziet naar verloop van tijd. Ze lijken toch allemaal wel goed te eten. Zimra heeft haar spekjes nog, Sanne vertrok ook met haar trildijen en de rest zie ik ook nog niet interen.
Ik vond hans wel magerder worden. Sanne is denk ik ook wat rond haar buik kwijt geraakt want viel me op dat ze daar niet mee zo dik was, haar benen waren nog wel steeds behoorlijk aan de maat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond de proef ook tof. Ik kijk ook uit naar de proef in het voorstukje. Die enorme bultquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
Eerlijk gezegd kan het mij allemaal geen neuk schelen wie er nou dik of wie er nou dun is.
Ik ben al blij genoeg dat ze eindelijk weer eens een echt ziek zware proef in ER hadden!
wel mee eens, jammer dat ze dat niet eerder hadden gedaan zodat het meer loonde om de zwakkeren eruit te stemmen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
Eerlijk gezegd kan het mij allemaal geen neuk schelen wie er nou dik of wie er nou dun is.
Ik ben al blij genoeg dat ze eindelijk weer eens een echt ziek zware proef in ER hadden!
Ja idd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef opreis het volgende:
[..]
wel mee eens, jammer dat ze dat niet eerder hadden gedaan zodat het meer loonde om de zwakkeren eruit te stemmen.
Dat staat er toch nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef Moira. het volgende:
komt volgende aflevering pasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:21 schreef Meke het volgende:
Ik geloof dat ik even gemist heb wat er met de stemmen gebeurde die ze aan het begin moesten doen? Van wie ze de samensmelting het meest gunden?
Oooooooh spannond!!quote:
Ik vond het vorig jaar wel opvallend hoe Fatima aan het eind juist dikker was geworden t.o.v. het begin van de expeditie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat staat er toch nietHet gaat erom dat de proeven veel moeilijker worden als iemand qua voedsel op rantsoen staat, dat merkte je al bij deze proef. En dat maakt het nog een extra moeilijke factor in het spel.
Dit ja, nou ja dikker misschien niet. Maar het zag er niet uit of ze was afgevallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel opvallend hoe Fatima aan het eind juist dikker was geworden t.o.v. het begin van de expeditie.
Zou wel mooi zijn geweest als Jan en Zimra ff half bezopen de bosjes in waren gegaan, terwijl de rest met die zware proef bezig waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Mogen ze trouwens seks hebben op het eiland? Had ergens gehoord dat het volgens de regels zelfs verboden is.
Verboden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
Mogen ze trouwens seks hebben op het eiland? Had ergens gehoord dat het volgens de regels zelfs verboden is.
Komt ook omdat ze op een gegeven moment na elke proef ofzo een schranspartij hadden, en Fatima elke keer werd meegevraagd door de winnaar van de proef.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel opvallend hoe Fatima aan het eind juist dikker was geworden t.o.v. het begin van de expeditie.
O god ja, dat mogen ze er van mij dit jaar wel uitlatenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:12 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Komt ook omdat ze op een gegeven moment na elke proef ofzo een schranspartij hadden, en Fatima elke keer werd meegevraagd door de winnaar van de proef.
oke, doeiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef annxxx1 het volgende:
Dat flauwvallen van Sanne... Hahahahahaha jeeeezus. Wat een mietenprogramma.. Ik stop met kijken
Haha ben jij er zo eentje? Stoer stoer. Kthnxbyequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef annxxx1 het volgende:
Dat flauwvallen van Sanne... Hahahahahaha jeeeezus. Wat een mietenprogramma.. Ik stop met kijken
Ik denk dat iedereen toen aan Jezus dacht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef annxxx1 het volgende:
Dat flauwvallen van Sanne... Hahahahahaha jeeeezus.
Idd, dat eten winnen elke keerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef Meke het volgende:
[..]
O god ja, dat mogen ze er van mij dit jaar wel uitlaten
De douche daarentegen vind ik dan wel weer leuk. Dat soort prijzen vind ik leukerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, dat eten winnen elke keer
Flikker op, laat ze zelf eten fixen
Gewoon 1x een prijs van een hotel/diner ofzo.
Als je flauwvalt dan hou je niet een heel mooi roze blosje op je wangetjes maar trek je wit weg. Ook laat je jezelf niet voorzichtig voorover vallen maar, zoals onze onderbuur zo mooi verwoordde, donder je van die paal die af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal wel achterlijk zijn, maar waarom valt iedereen zo over dat flauwvallen van Sanne?Het kan toch echt gebeurd zijn? Zware proef gehad, vochttekort, honger, stilstaan in dezelfde houding. En ja, het ziet er dramatisch uit, maar zo ziet dat er nu eenmaal uit.
Ik weet niet hoor, maar ík zag haar wel wit weg trekken... pas toen ze weer op de grond lag, kwam de kleur terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef Wizzor het volgende:
[..]
Als je flauwvalt dan hou je niet een heel mooi roze blosje op je wangetjes maar trek je wit weg. Ook laat je jezelf niet voorzichtig voorover vallen maar, zoals onze onderbuur zo mooi verwoordde, donder je van die paal die af.
Denk dat daarom de meeste mensen het niet geloven.
Ja precies, of dat ze voor een dagje hun tas met spullen terugkrijgen ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
De douche daarentegen vind ik dan wel weer leuk. Dat soort prijzen vind ik leuker
Ik snap niet zo goed hoe andere mensen voor iemand kunnen bepalen hoe die gene flauw zou moeten vallen als het echt zou zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:48 schreef Wizzor het volgende:
[..]
Als je flauwvalt dan hou je niet een heel mooi roze blosje op je wangetjes maar trek je wit weg. Ook laat je jezelf niet voorzichtig voorover vallen maar, zoals onze onderbuur zo mooi verwoordde, donder je van die paal die af.
Denk dat daarom de meeste mensen het niet geloven.
Dat is wel een leuke prijs, een avondje met Zimra.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer gaan Geraldine en Zimra elkaar vingeren?
volgende weekquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer gaan Geraldine en Zimra elkaar vingeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |