Ik zou Sanne geven, Hans zou ik niet geven. Hans moet er dus uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze maar niet de andere kandidaat eruit stemmen i.p.v. Sanne.
Erg goed jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef tralalala het volgende:
Nog maar een keer
Precies genoeg voor de reclame.![]()
ooo moetwn ze deze aflevering ook nog stemmen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als ze maar niet de andere kandidaat eruit stemmen i.p.v. Sanne.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef Paul het volgende:
Hoe zit dat trouwens als de hals kapot is? Telt die dan nog wel?
Zullen we zo wel horen denk ik, als de hals kapot is wordt het gemakkelijker, dus misschien iets aftrek.quote:
Lijkt me heel sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
ooo moetwn ze deze aflevering ook nog stemmen?
Ja ik moest bijna lachen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Nu weten we het zeker dat die BN'ers te eten krijgen. Ze krijgen de hele tijd Fisherman Friends aangereikt, dat verklaart al dat janken
Matigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
Nu weten we het zeker dat die BN'ers te eten krijgen. Ze krijgen de hele tijd Fisherman Friends aangereikt, dat verklaart al dat janken
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef ejvdb het volgende:
Sanne mag eruit, 1 en al gezeik... meteen bij het begin van de proef al roepen: ''Niet op mij stemmen!" man, hou je met de proef bezig
Allemaal even lachen mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.
quote:
Behalve een matige grap was het ook een reactie op de users die elk topic wel moeten zeuren dat ze buiten beeld bakken met eten krijgen.quote:
[..]
Ze zat net ook weer te klagen dat de proef zo zwaar was met haar Kinderen voor Kinderen accent.
Mijn hemel wat slechtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Max23 het volgende:
Wisten jullie dat Zimra ook heel goed kan zingen![]()
Nee zeuren is het niet, maar het zou mij niks verbazen, dat is dus geheel wat anders.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Behalve een matige grap was het ook een reactie op de users die elk topic wel moeten zeuren dat ze buiten beeld bakken met eten krijgen.
Dat is nog het erge ja. Dat ze de hele tijd klaagt met die vreselijke intonatie van haar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen, maar er zijn users bij die echt alleen maar daarover kunnen zeiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee zeuren is het niet, maar het zou mij niks verbazen, dat is dus geheel wat anders.
Misschien is Robert, de kampoudste, er nogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mij ook niets verbazen, maar er zijn users bij die echt alleen maar daarover kunnen zeiken.
Overigens denk ik dat het nooit veel eten kan zijn, anders zouden ze niet allemaal zo extreem afvallen.
[..]
Een calippo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
Hoeveel ijs moeten ze eigenlijk hebben?
Zo doet hij het hele programma al.quote:
je eigen spuug drinken is niet zo vreemd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ieell ze gaan het drinken terwijl iemand in d'r ijs had gespuugd
Een zandbak aan zand in je kruis, zovele muggenbulten dat een blinde een verhaal kan lezen op je huid en weken niet gedouched hebben.. alleen in een zoute zee..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ieell ze gaan het drinken terwijl iemand in d'r ijs had gespuugd
Liever jij dan ik, maar ze weten helemaal niet welk flesje van wie was. Evy pakte er gewoon eentje en begon in te schenken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
je eigen spuug drinken is niet zo vreemd.
Ja? Koortslippen en nog vele andere smerigheden hoef ik niet zomaar van een ander hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een zandbak aan zand in je kruis, zovele muggenbulten dat een blinde een verhaal kan lezen op je huid en weken niet gedouched hebben.. alleen in een zoute zee..
En dan maak jij je druk om wat speeksel van een ander?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Ja dat wil je horen. Paulien die je als een kind toespreekt dat je het goed hebt gedaan hoor
Je zal wel flink yoyo'en na zo'n programma..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef HulkHeld het volgende:
Dat je nu maar weer op je streefgewicht van 120kg mag komen
Echt hèquote:
zo'n kinderen voor kinderen accent dwingt dat afquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Ja dat wil je horen. Paulien die je als een kind toespreekt dat je het goed hebt gedaan hoor
Sanne.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef Letsstaytogether het volgende:
Oh dan weet ik niet wie ik hoop dat er blijft, vind ze allebei niet tof
Koortslip krijg je alleen alsdiegene er op dat moment een heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja? Koortslippen en nog vele andere smerigheden hoef ik niet zomaar van een ander hoor.![]()
Dat is echt niet hetzelfde als muggen en wat zand.
Schranzen, kluiven, bikken, hmmmmquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
Dan zit je toch niet lekker te eten, terwijl die twee daar staan
Ajohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wordt echt wel pijnlijk voor je voeten na een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |