Dubbele longontsteking, de artsen konden niets meer voor haar doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb even gemist dat Anouk dood is. Wie praat me bij?
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb even gemist dat Anouk dood is. Wie praat me bij?
The Dark is wel lekker nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had verwacht dat hadewych "the dark" zou gaan bassen
Teringquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.
Maar ze is niet dood.
Jup.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is zij de voice-over van die kut spotjes?
Ik las eerst tongontsteking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dubbele longontsteking, de artsen konden niets meer voor haar doen.
Maar ze is het wel.quote:
Jawel.quote:
Teleurstellend. Maarja, als zelfs Patrick Kluivert je niet dood krijgtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.
Maar ze is niet dood.
Ik heb mijn lachmoment bij Mubarak zijn gewind gehad dus ik vond het een succesvolle uitzending.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Zelfs de Lucky was niet leuk.
Gelukkig iemand die het leuk vondquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn lachmoment bij Mubarak zijn gewind gehad dus ik vond het een succesvolle uitzending.
Ik ook, bah. Geen trek meer ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme ik zie Ferry Doedel
Ja: tip, geluid afzetten. Dan is het bijna grappig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme ik zie Ferry Doedel
Dat is ook veel leukerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas mis ik dat. Ik drink dan bier in Warstein.
SHO / Anouk wil een grote lul in haar kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef StephanL het volgende:
Ze heeft een vibrator in haar keel.
Nu zie ik Gigi.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Geen trek meer ook.
Is Warsteiner?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas mis ik dat. Ik drink dan bier in Warstein.
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #4quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er geen Geer & Goor topic?
Waarom zit dat in SHO?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #4
Tja, dat is een goede vraag. Waarschijnlijk omdat het begon met een nieuwsbericht en daarna overging in een live-topic.quote:
Sport en kunstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef SunChaser het volgende:
Weer weer kutaflevering, sport, schilderijen en een groep anouk wannabes
Film, showbiz, televisie over televisie, seksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport en kunst
Wat had je willen zien ?
En Kranenborg en Freek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Film, showbiz, televisie over televisie, seks
Ja nou die heb ik ook wel gezien met weer gerecht of pythonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En Kranenborg en Freek bijvoorbeeld
Hehe ja dat is wel een goeie. Freek komt met een slang aanzetten en Kranenborg vilt en bereidt hem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja nou die heb ik ook wel gezien met weer gerecht of python
Ze zouden het een keer moeten combineren.
Of leguaan! Dat heb ik wel eens gegeten op Curacao. Mits goed bereid, best lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel een goeie. Freek komt met een slang aanzetten en Kranenborg vilt en bereidt hem.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Stand-up comedy: Pieter Derks
Hij is samen met Ferry Doedens en Kees Tol genomineerd voor een Televizier Talent Award!
Terecht!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Pieter Derks is samen met Ferry Doedens en Kees Tol genomineerd voor een Televizier Talent Award!
Nou ouwe kop heeft hij gekregen zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Williams lijkt al het bejaardenhuis vroeg te bereiken
Lijkt me wel een leuke uitzending, ff terugkijken na viquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Williams lijkt al het bejaardenhuis vroeg te bereiken
Krijg je met coke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ouwe kop heeft hij gekregen zeg.
Je bent zelf gewoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:31 schreef waxmask het volgende:
Wie is de Mol is ook gewoon slecht na De Graaff....
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:32 schreef SunChaser het volgende:
Die kende ik niet, spot on Schwarzenegger
Piet bestaat, hij doet elke avond een Late Night bij RTL....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Gramulanion het volgende:
DE SORRYPIET BESTAAT NIET, DE SORRYPIET BESTAAT NIET, DE SORRYPIET BESTAAT NIET.
Dat is kalepiet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Piet bestaat, hij doet elke avond een Late Night bij RTL....
Zeg dan gewoon kanker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Jimi Hendrix en al die andere dooien zouden zich omdraaien in hun graf met al die kanjermuziek die er nu naartoe gaat.
Ik vind kanjer eigenlijk wel aardig. Associaties met Erica Terpstra zijn misschien nog wel erger dan kanker.quote:
Niet alles op Woodstock was nou zo enorm goed, veel waren te ver heen, wat wij zien zijn de highlights.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Jimi Hendrix en al die andere dooien zouden zich omdraaien in hun graf met al die kanjermuziek die er nu naartoe gaat.
Blote tietenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:36 schreef StephanL het volgende:
Woodstock 69 was wel legendarisch, had daar graag bij willen wezen
Nouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je daarvoor naar Woodstock moet
Het is gewoon landbouwgrond, boeiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Heiligschennis om daar een dance festival te houden
Goede vraag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af waar al die mensen gingen schijten op de Woodstock, veel sanitaire voorzieningen waren er niet
Wil jij het antwoord weten? Stel je stond daar in het midden van die massa en je moest, wat denk je dat ze deden.quote:
Gewoon veel drugs gebruiken en in elkaars stront rollen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af waar al die mensen gingen schijten op Woodstock, veel sanitaire voorzieningen waren er niet
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is gewoon landbouwgrond, boeie
Ga eens naar een illegaal feest, dan heb je je antwoord....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af waar al die mensen gingen schijten op Woodstock, veel sanitaire voorzieningen waren er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, een bosje op zoekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij het antwoord weten? Stel je stond daar in het midden van die massa en je moest, wat denk je dat ze deden.
Ja dat gezeik over heilige grond, 44 jaar geleden traden er mensen op die zich hebben kapotgespotenquote:
Heb jij dat nog meegemaakt eigenlijk die hippie tijd ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil jij het antwoord weten? Stel je stond daar in het midden van die massa en je moest, wat denk je dat ze deden.
Nee dat is voor mijn tijd. Niet heel ver voor trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb jij dat nog meegemaakt eigenlijk die hippie tijd ?
Van de duivel is het.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Dancemuziek is uitermate lege muziek.
Is enorm in opkomst daar jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef StephanL het volgende:
Zouden er zoveel Amerikanen daar heen gaan, naar een Dance feest?
Één en al vrolijkheid bij jou vandaag, zo te lezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
]\Het is goed, ga maar weer je lady gaga cd opzettenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja dat gezeik over heilige grond, 44 jaar geleden traden er mensen op die zich hebben kapotgespoten
Hij moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Één en al vrolijkheid bij jou vandaag, zo te lezen
Ja, gezeik over blowen en werkeloos zijn, daar zitten we op te wachten in liedjesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Dat is iig interessanter dan al die inwisselbare deuntjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, gezeik over blowen en werkeloos zijn, daar zitten we op te wachten in liedjes
Tja beter dan al die nutteloze trucjes van tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef cobain1994 het volgende:
Leuk de hele dag een bal tegen je muur..
Er zijn er bij die harder hebben moeten werken om miljonair te worden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef cobain1994 het volgende:
Leuk de hele dag een bal tegen je muur..
Je hebt geen idee waar je het over heb.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is iig interessanter dan al die inwisselbare deuntjes.
Schoot de vlaggenmast eraf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Is hij ooit bij Vermeegen geweest met bal door het raam schieten?
Ik bedoel als bewoner..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn er bij die harder hebben moeten werken om miljonair te worden.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over heb.
Doodverwensing, ban.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef tong80 het volgende:
VBL / Biografie van één van de beste Nederlandse voetballers ooit. Dennis.
Dat wijf moet dood.
Ze lijkt op een kalkoen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Neelie Kroes is een opgezette vogel.
Ze heeft een E-pad..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Hoop mooie woorden, weet ze hoe een pc aan gaat?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
Hoop mooie woorden, weet ze hoe een pc aan gaat?
De grootste kut mod van FOK! ooitquote:
Crewbash.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
De grootste kut mod van FOK! ooit
Ban-aanvraag. Ban.
Jullie zouden samen een forum moeten beginnen. Zou een topshow zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban-aanvraag. Ban.
Oei.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ban-aanvraag. Ban.
En dat ze dan elkaar bannen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jullie zouden samen een forum moeten beginnen. Zou een topshow zijn.
Gekregen van Erica zeker, die draagt ook altijd van die gedrochten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Haha die broche... met dank aan Heras hekwerken.
Sommig badjassen staan ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Aan de ene hand een zilverkleurig horloge en voor de rest gouden sieraden staat niet.
Wel veel lelijke wijven aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Die ep is niks voor FOK!kers, zie je alleen maar een beeldscherm voorbijkomen de hele dag.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je al eens op je bek bent gegaan en weet wat je niet moet doen. Het is een soort brevet van ervaring.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef luxerobots het volgende:
In Amerika is een pre om failliet te gaan. Alsof je daar niet aangeklaagd wordt door de schuldeisers. En tot in de eeuwigheid je schulden moet aanklagen. Ik wil gewoon eens een keer bewijs zien voor die claim.
Nee, ik wil bewijs zien dat het in Amerika zo veel beter is. En ik geef het voorbeeld van de aanklaagcultuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je al eens op je bek bent gegaan en weet wat je niet moet doen. Het is een soort brevet van ervaring.
Fijne relatie lijkt me..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Oh dat heb ik gezien, die zet zijn vrouw voor paal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |