Sommig badjassen staan ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Aan de ene hand een zilverkleurig horloge en voor de rest gouden sieraden staat niet.
Wel veel lelijke wijven aan tafel.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Die ep is niks voor FOK!kers, zie je alleen maar een beeldscherm voorbijkomen de hele dag.
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je al eens op je bek bent gegaan en weet wat je niet moet doen. Het is een soort brevet van ervaring.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:56 schreef luxerobots het volgende:
In Amerika is een pre om failliet te gaan. Alsof je daar niet aangeklaagd wordt door de schuldeisers. En tot in de eeuwigheid je schulden moet aanklagen. Ik wil gewoon eens een keer bewijs zien voor die claim.
Nee, ik wil bewijs zien dat het in Amerika zo veel beter is. En ik geef het voorbeeld van de aanklaagcultuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:57 schreef alors het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je al eens op je bek bent gegaan en weet wat je niet moet doen. Het is een soort brevet van ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |