Dubbele longontsteking, de artsen konden niets meer voor haar doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb even gemist dat Anouk dood is. Wie praat me bij?
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef Caland het volgende:
Maar ik heb even gemist dat Anouk dood is. Wie praat me bij?
The Dark is wel lekker nog.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik had verwacht dat hadewych "the dark" zou gaan bassen
Teringquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.
Maar ze is niet dood.
Jup.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is zij de voice-over van die kut spotjes?
Ik las eerst tongontsteking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dubbele longontsteking, de artsen konden niets meer voor haar doen.
Maar ze is het wel.quote:
Jawel.quote:
Teleurstellend. Maarja, als zelfs Patrick Kluivert je niet dood krijgtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn 40-45 negers overheen gegaan waaronder Patrick Kluivert met de bus.
Maar ze is niet dood.
Ik heb mijn lachmoment bij Mubarak zijn gewind gehad dus ik vond het een succesvolle uitzending.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja. Zelfs de Lucky was niet leuk.
Gelukkig iemand die het leuk vondquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn lachmoment bij Mubarak zijn gewind gehad dus ik vond het een succesvolle uitzending.
Ik ook, bah. Geen trek meer ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme ik zie Ferry Doedel
Ja: tip, geluid afzetten. Dan is het bijna grappig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gadverdamme ik zie Ferry Doedel
Dat is ook veel leukerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas mis ik dat. Ik drink dan bier in Warstein.
SHO / Anouk wil een grote lul in haar kutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef StephanL het volgende:
Ze heeft een vibrator in haar keel.
Nu zie ik Gigi.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ook, bah. Geen trek meer ook.
Is Warsteiner?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Helaas mis ik dat. Ik drink dan bier in Warstein.
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #4quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er geen Geer & Goor topic?
Waarom zit dat in SHO?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SHO / Geer & Goor - Effe geen cent te makken #4
Tja, dat is een goede vraag. Waarschijnlijk omdat het begon met een nieuwsbericht en daarna overging in een live-topic.quote:
Sport en kunstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:51 schreef SunChaser het volgende:
Weer weer kutaflevering, sport, schilderijen en een groep anouk wannabes
Film, showbiz, televisie over televisie, seksquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sport en kunst
Wat had je willen zien ?
En Kranenborg en Freek bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Film, showbiz, televisie over televisie, seks
Ja nou die heb ik ook wel gezien met weer gerecht of pythonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En Kranenborg en Freek bijvoorbeeld
Hehe ja dat is wel een goeie. Freek komt met een slang aanzetten en Kranenborg vilt en bereidt hem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja nou die heb ik ook wel gezien met weer gerecht of python
Ze zouden het een keer moeten combineren.
Of leguaan! Dat heb ik wel eens gegeten op Curacao. Mits goed bereid, best lekker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ja dat is wel een goeie. Freek komt met een slang aanzetten en Kranenborg vilt en bereidt hem.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Stand-up comedy: Pieter Derks
Hij is samen met Ferry Doedens en Kees Tol genomineerd voor een Televizier Talent Award!
Terecht!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
Pieter Derks is samen met Ferry Doedens en Kees Tol genomineerd voor een Televizier Talent Award!
Nou ouwe kop heeft hij gekregen zeg.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Robbie Williams lijkt al het bejaardenhuis vroeg te bereiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |