Precies mijn gedachte. Wat een geforceerde poging om weer over te komen als rocker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze moet zeker weer af van haar knuffelimago?
Uiteraard, stoere mamma en zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ooit van expeditie robinson gehoord?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef EdRendum het volgende:
Vrij logisch imo. Na 4 kinderen en een stoet negers kan je volgens mij hele expedities kwijtraken in haar grot...
Uiteraard. Is de volgende editie in de kut van Anouk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef spacemees het volgende:
[..]
Ooit van expeditie robinson gehoord?
Ze zijn er nog mee bezig, alleen is het productieteam de locatie gaan bezichtigen en nog steeds niet teruggekomen.........quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:40 schreef EdRendum het volgende:
[..]
Uiteraard. Is de volgende editie in de kut van Anouk?
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:42 schreef spacemees het volgende:
[..]
Ze zijn er nog mee bezig, alleen is het productieteam de locatie gaan bezichtigen en nog steeds niet teruggekomen.........
Exact dit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Idd. Een paar maanden terug was ze ook al zo stoer tegen Rutger.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zelfs gehoord dat een buslading schoolkinderen iedere dag komen en gaan. Bij terugkomst van de bus schrikken de ouders niet meer als ze de kinderen niet zien. Niet dat die gebukt onder de stoelen zitten, maar simpelweg dat nog een reddingsploeg daar ginder bezig is.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:39 schreef EdRendum het volgende:
Vrij logisch imo. Na 4 kinderen en een stoet negers kan je volgens mij hele expedities kwijtraken in haar grot...
Naar verluid hebben de tunnelboorders van de Noord-Zuidlijn geoefend op Anouks flamoes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:54 schreef Deckard het volgende:
Zelfs gehoord dat een buslading schoolkinderen iedere dag komen en gaan. Bij terugkomst van de bus schrikken de ouders niet meer als ze de kinderen niet zien. Niet dat die gebukt onder de stoelen zitten, maar simpelweg dat nog een reddingsploeg daar ginder bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |