De huidige cast:quote:Hollyoaks is a long-running British television teen drama, first broadcast on Channel 4 on 23 October 1995. It was originally devised by Phil Redmond, who had also devised the Channel 4 soap Brookside. The programme is set in a fictional suburb of Chester called Hollyoaks, and features a large cast of characters primarily aged between 16 and 35. Beginning with a cast of just seven major characters in 1995, the serial now has approximately 50 main cast members. Hollyoaks has a high cast turnover in comparison with other British soaps; as of December 2012, just thirteen characters have spent 5 years or longer on the show.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dennis en Will zijn namelijk geen broers.quote:Tuesday, October 29
Lindsey decides to tell Joe the truth. Maxine lies to Patrick to save her relationship. The Savage brothers' satisfaction is short-lived when confronted by two angry parents. Vincent and Phoebe make plans for their future.
Excusesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef luftersel het volgende:
Je was me helaas nét iets te snel af toen ik mijn laatste reactie wilde editen.
Tóch Leanne? Hm, dat klinkt logischer dan Dodger, gezien zijn slippertje met Maxine en Patrick die daar achter lijkt te komen volgende weekquote:Dodger zou namelijk nog leven, hij wordt gementioned in de spoilers van 29 oktober:
[..]
Dennis en Will zijn namelijk geen broers.![]()
In dat geval is Leanne waarschijnlijk het slachtoffer dat ze donderdag vinden... Nou ja, dan klopt de foto toch niet helemaal.Maar 't blijft een schande dat ze Doug én Ash eruit schrijven.
En de legendarische Clare om te brengen met een auto-ongeluk...
Eerste helft gezien, de tweede helft bewaar ik voor vanmiddag. Maar wat een prachtige, spannende en emotionele eerste helft was dit zegquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:27 schreef luftersel het volgende:
![]()
R.i.p. Ash en Doug.Ze laten Dodger niet zien, dus waarschijnlijk is het Leanne aangezien ze haar ook niet laten zien maar Dennis haar wel laten bellen. En Dodger heeft dan waarschijnlijk geheugenverlies...
Oh, en wat een flut karakter is Fraser ook hè. Hoe hij reageert als Clare dood is: 'Clare? Clare. Clare... No.'En Sinead en Will mogen van mij nu wel heel snel zelfmoord plegen.
Ja en dit danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Excuses
[..]
Tóch Leanne? Hm, dat klinkt logischer dan Dodger, gezien zijn slippertje met Maxine en Patrick die daar achter lijkt te komen volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja en dit danWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt hè. Veel zwangerschappen trouwens:quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Echt hè. Veel zwangerschappen trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:47 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Haha, dat van Cindy en Browning gebeurde in die stalkerperiode van Browning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb je volgens mij geskipt, hè?
Yep, ik heb wel de afleveringen gezien waarin Browning Myra "dood" schoot en Mercedes wurgde (waarna hij haar weer tot leven bracht), en Myra nog bleek te levenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:54 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, dat van Cindy en Browning gebeurde in die stalkerperiode van Browning.Die heb je volgens mij geskipt, hè?
Ik vraag me af of Ste nu nog wel blijft of dat hij ook de serie verlaat. Hij heeft nog een verhaallijn met Danny, maar dat is het enige wat hem nog in de serie houdt. Ja, of hij moet een relatie beginnen met Vincentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:54 schreef luftersel het volgende:
Man, ik besef nu pas hoe erg ik Doug in de serie ga missen. Hij was echt een van de weinigen die ik altijd leuk en aardig vond. Zo jammer.
Ik denk dat Ste's gedrag heel erg verandert, hij heeft in een korte tijd bijna iedereen verloren: Brendan, zijn moeder, zijn kinderen en nu Doug. Ik denk dat hij weer wordt zoals tijdens de bus crash vorig jaar. Ste is een heel geliefd personage, dus ik denk niet dat ze hem eruit schrijven. Voor Doug hadden ze gewoon niet veel te doen. Naast relaties kan je met zó'n lief karakter gewoon niet veel. Straks krijgt hij een relatie met John Paul, zijn aartsrivaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Ste nu nog wel blijft of dat hij ook de serie verlaat. Hij heeft nog een verhaallijn met Danny, maar dat is het enige wat hem nog in de serie houdt. Ja, of hij moet een relatie beginnen met Vincent
Dat is waar, tenzij de acteur er zelf uit wil natuurlijk. Maar dat denk ik nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat Ste's gedrag heel erg verandert, hij heeft in een korte tijd bijna iedereen verloren: Brendan, zijn moeder, zijn kinderen en nu Doug. Ik denk dat hij weer wordt zoals tijdens de bus crash vorig jaar. Ste is een heel geliefd personage, dus ik denk niet dat ze hem eruit schrijven. Voor Doug hadden ze gewoon niet veel te doen. Naast relaties kan je met zó'n lief karakter gewoon niet veel. Straks krijgt hij een relatie met John Paul, zijn aartsrivaal.
Zelfs als Vincent lacht, lijkt het nog alsof-ie aan het janken isquote:Oja, Vincent a.k.a. de jankneger. Nog erger dan de Roscoes hij.![]()
1 woord, vier letters: SOAPquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
Net de tweede helft gezien. Verdomme, wat een mooie scène tussen Ste en DougAls je het niet zou weten zou je denken tijdens die scène dat Doug het overleefd en Ste degene is die het loodje legt
En gezien die scène waarin Dennis de voicemail van Leanne inspreekt kun je er wel van uit gaan dat zij het vijfde slachtoffer is i.p.v. Dodger. Alleen, hoe kan hij het overleven gezien al dat puin dat naar beneden is komen zetten?
2 woorden, vijf letters: I knowquote:
Het hele Will-karakter op zich slaat nergens op en is uitermate vreemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
2 woorden, vijf letters: I know
Maar toch is dat wel vreemd. Sowieso wel lullig van Will dat-ie Dodger niet hielp; voordat al dat puin naar beneden kwam zetten hielp Dodger hem zelfs overeind.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat Mercedes, Cindy en Lindsey met het lijk van Browning gaan doen. Ik zie al helemaal voor me hoe ze die in de achtertuin begraven
Ene moment: "I love you, I'll won't hurt you!"quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:02 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het hele Will-karakter op zich slaat nergens op en is uitermate vreemd.![]()
Ben ook benieuwd wat zijn uitleg is over het feit dat-ie lopend naar buiten kwamquote:Klopt niks van, dus ik had niet verwacht dat ie hem zou helpen. Ben wel benieuwd of hij er nu nog over gaat liegen, na dit alles en vooral nadat hij lopend naar buiten kwam met Ash in zijn armen.
Ik ben echt benieuwd naar het vervolg daarvanquote:En Mercedes met die schep.Ik zat echt zo van: FINALLY, KILL HIM NOW.
Nancyquote:
Haha en Darren was er toen ook al. Toen had hij nog zo'n boyband kapsel, tot aan zijn nek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:21 schreef PeterKelder het volgende:
Zit ik net deze aflevering te kijken, en wie zie ik? Clare, Dom én Nancy
Tom is trouwens ook al een aardige oudgediende; hij zit er sinds 1999 in en is tot nu toe altijd gespeeld door hetzelfde jochiequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha en Darren was er toen ook al. Toen had hij nog zo'n boyband kapsel, tot aan zijn nek.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef luftersel het volgende:
Als ik het niet dacht:Wel een mooie plottwist dan natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What's happened to the..."quote:
Ik zat al in de eerste paar seconden met tranen in mijn ogen. Men, wat ga ik Doug missen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef PeterKelder het volgende:
Backstage bij de laatste scène van Doug:
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met Ste. Ik denk dat-ie er helemaal doorheen zitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zat al in de eerste paar seconden met tranen in mijn ogen. Men, wat ga ik Doug missen.
Ste kan me wat, boeit me niks of hij er doorheen zit. Als hij dan weer net zo wordt als toen Brendan de gevangenis in moest, hopelijk niet. Ik weet niet of je dat hebt meegemaakt, maar je kunt het vergelijken met Lucas Sanders die drugs gaat dealen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met Ste. Ik denk dat-ie er helemaal doorheen zit
Nee, dat heb ik niet meegemaakt, maar gezien je voorbeeld kan ik me een aardige voorstelling makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ste kan me wat, boeit me niks of hij er doorheen zit. Als hij dan weer net zo wordt als toen Brendan de gevangenis in moest, hopelijk niet. Ik weet niet of je dat hebt meegemaakt, maar je kunt het vergelijken met Lucas Sanders die drugs gaat dealen.
Grappig, ik zit nu te kijken naar de aanloop van Doug die datzelfde meemaakte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet meegemaakt, maar gezien je voorbeeld kan ik me een aardige voorstelling maken
Ik hoop eigenlijk op een verhaallijn waarin Ste steeds depressiever wordt en alles en iedereen verwaarloost. Hij ziet het niet meer zitten en wil er een einde aan maken, maar de geest van Doug weet hem hiervan te weerhouden en zegt hem verder te moeten gaan met zijn leven. Zouden best mooie scènes kunnen zijn denk ik
Nou ja, dat kan dan toch prima nog eens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig, ik zit nu te kijken naar de aanloop van Doug die datzelfde meemaakte.Doug's vriendin wordt in 2011 vermoord door Silas (die seriemoordenaar) en niemand heeft tijd voor hem, dus gooit hij zichzelf in de rivier. Dan komt hij in een wereld waar alles verderging zonder hem en dus iedereen slechter af is (Ruby, toen nog 16, is zwanger; Linsey is dood, Riley is drankverslaafd, Brendan heeft iemand anders tot slaafje gemaakt, etc.). Hij mag dan van zijn 'engel' (Frankies overleden dochter Steph) terugkeren op aarde.
Klopt. Al begin ik op dit moment meer interesse voor Trevor te ontwikkelen na die laatste afleveringen. Nu hij ontslagen is door Fraser zal hij wel veranderen. Fraser zelf daarentegen, vind ik nog steeds een hoopje sneuheid. Die reactie toen Clare dood was, was echt het toppunt. Zolang Ste niet in aanraking met hém komt, vind ik alles goed. Maar ik denk dat Danny en zijn familie nu de ongelukkigen zijn die met Ste moeten dealen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan dan toch prima nog eens?Lijkt me leuker dan dat Ste helemaal doorslaat en aan de drank en drugs gaat (geleverd door Trevor)
Trevor die zich schuldig voelde toen hij doorhad dat alle McQueens in The Loft aanwezig warenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef luftersel het volgende:
[..]
Klopt. Al begin ik op dit moment meer interesse voor Trevor te ontwikkelen na die laatste afleveringen. Nu hij ontslagen is door Fraser zal hij wel veranderen. Fraser zelf daarentegen, vind ik nog steeds een hoopje sneuheid. Die reactie toen Clare dood was, was echt het toppunt. Zolang Ste niet in aanraking met hém komt, vind ik alles goed. Maar ik denk dat Danny en zijn familie nu de ongelukkigen zijn die met Ste moeten dealen.
Ja, die kan ik ook nergens vindenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef luftersel het volgende:
Waar is de aflevering van vanavond?
De scènes tussen Mercedes, Cindy en Lyndseyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:11 schreef luftersel het volgende:
Hebbes
En zelfs nu liegt Will nog maar even door, natuurlijk.En Ste grijpt meteen naar de drank.
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:30 schreef luftersel het volgende:
We hadden het bij het goede eind:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wikipedia, tenminste... daar stónd hetquote:
Niks kan me nog verbazen nadat hij zijn eigen moeder vermoorde en al helemaal niet nu hij zijn eigen broer liever dood had dan levend, en dáár nog over kan liegen. En het feit dat Dodger alles vergeten is, maakt het dat dit nog wel tot het eind van het jaar kan duren denk ik... En dan te bedenken dat ik deze verhaallijn al vanaf het begin niet leuk vond, laat staan een jaar later.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wikipedia, tenminste... daar stónd hetMaar het lijkt me niet dat ze dit nog tot in den treure gaan uitrekken, want zo'n beetje alles is nu wel aan bod gekomen. Ja, tenzij Will ineens het geniale idee krijgt om Dirk te vermoorden als die iets doorkrijgt
Weet iemand überhaupt nog hoe deze verhaallijn is begonnen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks kan me nog verbazen nadat hij zijn eigen moeder vermoorde en al helemaal niet nu hij zijn eigen broer liever dood had dan levend, en dáár nog over kan liegen. En het feit dat Dodger alles vergeten is, maakt het dat dit nog wel tot het eind van het jaar kan duren denk ik... En dan te bedenken dat ik deze verhaallijn al vanaf het begin niet leuk vond, laat staan een jaar later.
Het begon allemaal met de intrede van Sienna Blake; Texas dacht dat Dodger vreemdging met haar en huilde vervolgens uit in Wills armen. Will wist toen al dat Sienna Dodgers zus was, maar dat verweeg hij en ze eindigden in bed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet iemand überhaupt nog hoe deze verhaallijn is begonnen?
Maar inderdaad, het wordt wel een beetje vervelend. Gooi er nog een goede climax tegenaan en voer Creepy Will vervolgens af
Ah ja, dat gedeelte heb ik ook nog gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de intrede van Sienna Blake; Texas dacht dat Dodger vreemdging met haar en huilde vervolgens uit in Wills armen. Will wist toen al dat Sienna Dodgers zus was, maar dat verweeg hij en ze eindigden in bed.En later deed hij net alsof hij van de trap viel door haar en voelde zich schuldig > relatie. ETC...
Uhm, nee, niet preciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef luftersel het volgende:
O god, Silas maakt in december 2013 een 'bombastische' comeback.![]()
Je weet wie Silas is en wat hij doet, toch?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, nee, niet preciesWas hij niet een seriemoordenaar ofzo?
Zeg, ging Theresa er niet in december uit...?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
JaHij heeft de zus van Texas, de ex van Ste, de vriendin van Doug en zijn eigen dochter vermoord.
En als ze hem terughalen, gaat er geheid iemand dood. En ik dacht dat we alles gehad hadden nu.
Oja, zij was ooit ook één van de gegadigden om aan te sluiten in Silas' rijtje:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg, ging Theresa er niet in december uit...?
Sienna en Will mogen allebei snel ontmaskerd wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef luftersel het volgende:
Pffff, die aflevering van vanavond. Leanne.
En Sienna en Will.![]()
Dat is wel héél toevallig jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef luftersel het volgende:
Weet je waar ik net achter kom...
In de aflevering van de bus crash van vorig jaar, zorgen Texas en Leanne ervoor dat Doug en Ste uiteindelijk toch trouwen. Ze zitten dan samen met Doug in de auto naar het huwelijksgebouw. En nu, zijn ze alle drie... dood.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die scenes van Leanne en Dennis vond ik ook echt zielig, net als die met Doug. Vorig jaar met de bus crash hadden ze tenminste nog hatelijke of 'minder gesettelde' mensen die dood gingen, zoals die Neil, Jono, Maddie en Rhys (die op dat moment vreemdging). Nu hebben de meeste mensen die dood zijn niks fout gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien
De scène met Dennis en LeanneIk had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij emotionele scènes. Ook mooi dat ze weer de pianoversie van de aftitelingsmuziek gebruikten
Verder: het gezicht dat Mercedes trekt als Cindy vertelt dat ze zwanger is van Browning![]()
En Sam die nu al ontdekt heeft dat Ste de zoon is van Danny
Will en Sienna![]()
![]()
Echt zonde ja, alhoewel de rol van Leanne naar mijn mening niet echt meer iets voorstelde. Maar in het geval van Doug en Ash had er hoogstwaarschijnlijk meer in gezeten. Ook zielig voor Martha trouwens; die verliest binnen twee weken twee kinderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die scenes van Leanne en Dennis vond ik ook echt zielig, net als die met Doug. Vorig jaar met de bus crash hadden ze tenminste nog hatelijke of 'minder gesettelde' mensen die dood gingen, zoals die Neil, Jono, Maddie en Rhys (die op dat moment vreemdging). Nu hebben de meeste mensen die dood zijn niks fout gedaan.
Ik vond het ook opmerkelijk dat ze dat gewoon op straat stonden te besprekenquote:Vond het wel een beetje raar dat Ste nog 'normaal' reageerde op het feit dat Danny zijn vader was; hij en zijn vader hadden bijna in bed gelegen.![]()
Ik heb het gevoel dat Martha niet eens meer fatsoenlijk afscheid komt nemen... Ze werd niet eens genoemd de afgelopen dagen. Zo zonde van dat karakter...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt zonde ja, alhoewel de rol van Leanne naar mijn mening niet echt meer iets voorstelde. Maar in het geval van Doug en Ash had er hoogstwaarschijnlijk meer in gezeten. Ook zielig voor Martha trouwens; die verliest binnen twee weken twee kinderen
En dat terwijl ze net een nieuw shot in de leader heeft gekregenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Martha niet eens meer fatsoenlijk afscheid komt nemen... Ze werd niet eens genoemd de afgelopen dagen. Zo zonde van dat karakter...
En George moet ergens anders gaan wonen. We kunnen al raden bij wie natuurlijk........quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ze net een nieuw shot in de leader heeft gekregenMaar inderdaad, veel binding heeft ze nu niet meer. Tenzij Lacey samen met haar terugkeert
Bij onze grote vriend de jankneger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
En George moet ergens anders gaan wonen. We kunnen al raden bij wie natuurlijk........
Bingo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij onze grote vriend de jankneger?
Ze hadden toch ook dat studentenhuis, waar Esther en Tilly ook wonen? Of is dat soms al ingestort?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bingo.![]()
Ach ja, die woont toch al bij Phoebe, die bij de Mcqueens woont. Daar is het nu toch al wat leger de laatste tijd.
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook dat studentenhuis, waar Esther en Tilly ook wonen? Of is dat soms al ingestort?
Waar blijven Esther/Tilly/Holly trouwens? Of zijn ze soms de weg kwijt?quote:
Holly werd in de spoilers van afgelopen vrijdag gementioned als 'meanwhile, Holly is struggling to come to terms with her grief'. Maar alleen haar naam wordt genoemd door Cindy, verder niks. Dus ik denk dat het niet lang duurt voordat ze terugkomt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waar blijven Esther/Tilly/Holly trouwens? Of zijn ze soms de weg kwijt?
Ik ben trouwens benieuwd of, wanneer Holly terugkeert, ze nog gespeeld wordt door Wallis Day of dat ze dan al gerecast is. Ik denk zelf aan het laatste
Hm, het is wel vreemd dat Holly wordt genoemd in de spoilers terwijl ze niet te zien was in de aflevering. Maar goed, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Holly.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Holly werd in de spoilers van afgelopen vrijdag gementioned als 'meanwhile, Holly is struggling to come to terms with her grief'. Maar alleen haar naam wordt genoemd door Cindy, verder niks. Dus ik denk dat het niet lang duurt voordat ze terugkomt.
Geniaalquote:Op zondag 20 oktober 2013 00:18 schreef luftersel het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)pril-2011_shortfilms
Dat einde, vanaf 22:43![]()
![]()
![]()
Jammer dat Mitzeee weg is...
Tja, ze is blond maar daar is ook alles wel mee gezegdquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:02 schreef luftersel het volgende:
De nieuwe Holly
[ afbeelding ]
Ik weet het zo net nog niet.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ze is blond maar daar is ook alles wel mee gezegd
Ze heeft zo te zien behaarde onderarmen
Misschien dat dát ook meer bij de nieuwe Holly pastquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:10 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft echt zo'n pretgezicht, zo'n mollig kijk-mij-blij-zijn uiterlijk. En ze heeft ook veel minder de beautyfactor als ik dat zo zie.
Die Mitzeee scenes waren echt al-tijd grappig. Zeker met Maxine, deze blijft me altijd bij (vanaf 22:18):quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geniaal![]()
![]()
Dat muziekje er ook onder![]()
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die Mitzeee scenes waren echt al-tijd grappig. Zeker met Maxine, deze blijft me altijd bij (vanaf 22:18):
Ja, ik las ook reacties van fans die Later 2013 niets vonden vergeleken met Later 2012. Die editie schijnt pas echt gruwelijk heftig te zijn geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, zit net toevallig te lezen over Hollyoaks Later in 2012. Als ik daarvan de plaatjes zie, was de Later van dit jaar nog niks.
[ afbeelding ]
quote:In Hollyoaks, the villagers gather together to remember Ash and Callum Kane following their untimely deaths.
Viewers have recently seen Ash lose her life in the explosion at the council flats, while Callum was murdered by crazed Jade Hedy in Hollyoaks Later.
After a joint service has taken place, everyone comes together on The Dog's patio to remember the Kane siblings.
A guilty Will (James Atherton) makes a speech about his late girlfriend, but his words don't go down well with a drunken Martha, who rants at him for daring to speak about her daughter.
Once Martha (Carli Norris) has sobered up, she promises Will that she will find out exactly what happened to Ash. Will Martha discover that Will came close to killing Ash before the deadly blast?
Yes, dat wordt zo te zien weer smullenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:55 schreef luftersel het volgende:
JAAAA
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Martha zal er koste wat kost achter komen
Gewoon gejat uit het ziekenhuis, of misschien heeft hij de boel opnieuw belazerdquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:56 schreef luftersel het volgende:
Oh, trouwens, hoe komt Will ineens aan krukken? Die moet je toch krijgen van de arts, die jou moet keuren? Die weet toch al lang dat Will kan lopen.![]()
![]()
Will is niet eens verbaasd aan de foto's te zien. Hij heeft maar één gezichtsuitdrukking.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gewoon gejat uit het ziekenhuis, of misschien heeft hij de boel opnieuw belazerd
Ik zie door die foto's trouwens nu al helemaal voor me hoe Martha zo'n kruk pakt en met dat ding een mep geeft richting Will's "mannelijkheid"![]()
Hij kijkt alleen maar als een aan de verdovende middelen verslaafde emoquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Will is niet eens verbaasd aan de foto's te zien. Hij heeft maar één gezichtsuitdrukking.
Hm, ik had verwacht dat de rolovername juist op dít moment zou zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef luftersel het volgende:
Aha, Holly is al teruggekeerd:
De Youtube uploader had het einde er niet bij gezet.
Ik snap sowieso niet waarom ze erover liegen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
Blijft jammer dat die twee geen slachtoffer zijn geworden van de Blast - temeer ons dat wel enigszins "beloofd" was.
Ben wel benieuwd hoe het verder zal gaan met Mercedes, Cindy en Lyndsey. Gaat zo'n lijk na enige tijd niet ontzettend stinken?
Gelukkig heeft Lindsey nu ook een verhaallijn zonder die irritante Roscoesquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze erover liegen.Hij viel Mercedes aan en wilde daarna - ogenschijnlijk - Lindsey aanvallen toen hij opstond, dus dat is gewoon zelfverdediging (zeker met de kennis wat hij heeft gedaan t.o.v. hen). Maar ja, dit is leuker.
Dat zou heerlijk zijn. Als hij die dan even inruilt voor Doug en Ash en meteen Will meeneemt. Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lindsey nu ook een verhaallijn zonder die irritante Roscoes
Zeg, kan Silas die verschrikkelijke familie niet even een enkeltje exit geven?
Én Sienna, nadat ze door Nancy al goed is gestraftquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn. Als hij die dan even inruilt voor Doug en Ash en meteen Will meeneemt. Dat zou ik niet erg vinden.
Ouwe vent zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:10 schreef luftersel het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)pril-2011_shortfilms
Dít, is Silas. (20:26)
Ik heb ook gestemdquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
Net even gestemd op Hollyoaks voor de prijs "Best Soap" bij de Inside Soap Awards
Ik zit bij de scène met Ste en Dennis al met tranen in mijn ogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
Oh oh, de aflevering van vanavond staat er al op, waarin Leanne overlijdt... Dat wordt janken.
Kan ik me voorstellen! We moeten het maar zo zien, de echte vrienden zijn nu herenigd in de hemel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit bij de scène met Ste en Dennis al met tranen in mijn ogen
Ik denk dat ik het niet wil zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
Godver, wat een prachtige laatste scèneSowieso waren alle Dennis/Leanne-scènes in deze aflevering prachtig. Echt heel mooi.
Verder: Nancy![]()
Sam
Mercedes/Cindy/Lindsey![]()
Dat ja, hij legde het op een soort kinderlijke manier uit, alsof Leanne zijn dochter was. Maar dat was juist prachtig, veel mooier en sterker. Normaal is het "Niet schrikken, maar de arts heeft mij zojuist verteld dat...". Dit was origineler en daardoor veel emotioneler. Pluim voor de schrijversquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet wil zien.Ik zat vorige keer al tranen met tuiten te huilen toen Dennis binnen kwam in Leannes kamer in het ziekenhuis nadat hij het nieuws had gehoord. En zelfs toen Dennis op zijn eigen manier aan haar uitlegde dat ze dood ging nog, dat vond ik trouwens erg goed gedaan van de schrijvers; hij legde het echt op z'n Dennis uit.
De komische karakters zijn niet gewend aan geweldig acteren of in ieder geval gevoelig acteren (Carmel, Mercedes, Mitzeee), want dat hoeven ze bijna nooit te doen. Maar ik moet zeggen dat ik Dennis dat toch erg goed vond doen. Hij is er vooral om grappig te zijn, dus dit is denk een uitstapje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ja, hij legde het op een soort kinderlijke manier uit, alsof Leanne zijn dochter was. Maar dat was juist prachtig, veel mooier en sterker. Normaal is het "Niet schrikken, maar de arts heeft mij zojuist verteld dat...". Dit was origineler en daardoor veel emotioneler. Pluim voor de schrijvers
Ik moet zeggen dat ik Joe Tracini eigenlijk niet zo'n goed acteur vind, maar in de aflevering van vandaag weet hij de juiste snaar te raken in alle scènes, maar vooral in de laatste. Ik had echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.
Will vind ik niet eens zo heel erg, alhoewel ik wel veel betere acteurs in dat soort rollen heb gezien. De Roscoes zijn inderdaad een ramp, met Freddie voorop. Gelukkig zijn de Lomaxes tot nu toe wel oké: Danny was sowieso als goed, maar Sam vind ik echt sterk en Peri doet het ook wel okéquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef luftersel het volgende:
Als ik trouwens slechte acteurs moet noemen kom ik bij Hollyoaks niet eens zo heel ver.De meesten zijn erg goed. Ik denk dat ik dan uitkom bij vooral Will (sorry, maar ik vind zowel zijn karakter als zijn acteerkunsten die hij mag laten zien erg matig), alle Roscoes (sorry Jason
), Ste, Vincent, Phoebe, Fraser, Dodger en Ruby. En Tom is natuurlijk ook niet alles, maar die is nog minderjarig.
Zo'n vrouw als Sam kom je ook gewoon dagelijks tegen. Echt zo'n mollige recht voor je raap moeder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Will vind ik niet eens zo heel erg, alhoewel ik wel veel betere acteurs in dat soort rollen heb gezien. De Roscoes zijn inderdaad een ramp, met Freddie voorop. Gelukkig zijn de Lomaxes tot nu toe wel oké: Danny was sowieso als goed, maar Sam vind ik echt sterk en Peri doet het ook wel oké
Ze is tot nu toe ook een erg goede politiefunctionaris, streng maar rechtvaardigquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw als Sam kom je ook gewoon dagelijks tegen. Echt zo'n mollige recht voor je raap moeder.Speelt ze erg goed inderdaad. Wel een aparte naam voor zo'n vrouw..
Haha, dat is echt het tegenovergestelde ten opzichte van nuquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:04 schreef luftersel het volgende:
Ik ben bij het terugkijken nu trouwens bij de intrede van Dodger, Will en Dirk.Dodger was toen echt zo'n charmeur die leefde van het verkopen van gevonden voorwerpen en Dirk was net zo.
En Will was toen al precies hetzelfde als nu: extreem achterdochtig en nerdie. Oh, en Liberty was echt héél, héél dom, wat een verneukte actrice. En Esther kwam erin als een inbreker die werd neergeslagen.
Zou je nu toch niet zeggen.
De rust in dit topic is inderdaad best fijn ja, alhoewel meer mensen natuurlijk ook leuk isquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef luftersel het volgende:
Zo, ik heb ook even een ondertitel genomen.Misschien dat mensen uit het gtst-topic het wel opmerken als ik daar reageer en hier ook een kijkje komen nemen. Al vind ik dit rustige ook best fijn.
In de jouwe of de mijne?quote:Kun je trouwens ook zo'n linkje van dit topic in je signature plakken? Of is dat too much?![]()
In de mijne, haha. Dacht ik even aan, maar dan lijk ik echt zo'n attentionseeker. Dus dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de jouwe of de mijne?Maar het kan natuurlijk wel, ik zie wel meer users met linkjes naar topics of posts, dus vreemd is het niet
Och, daar valt wat over te zeggen hoor. Ik neem aan dat je enthousiast bent over deze serie en dat zou je gerust kunnen uitenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
In de mijne, haha. Dacht ik even aan, maar dan lijk ik echt zo'n attentionseeker. Dus dat doe ik maar niet.Het Hollyoaks topic komt er wel.
Ik zat inderdaad aan die dubbelzinnigheid te denken toen ik het typte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, daar valt wat over te zeggen hoor. Ik neem aan dat je enthousiast bent over deze serie en dat zou je gerust kunnen uitenEn het topic ís er natuurlijk al, maar helaas kennen nog weinig mensen deze prachtserie
Maar dat komt nog wel, daar ben ik zeker van
Die kun je vanaf deze week weer gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens ook even een cast-overzicht in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Oh, dat overzicht is makkelijk aan te passenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die kun je vanaf deze week weer gaan aanpassen.Aangezien Tegan en Leela hun intrede maken ergens de komende dagen. We kunnen eigenlijk nooit echt een goed cast overzicht in elkaar flansen lijkt het.
BRONquote:James Atherton to Leave Hollyoaks
There's an air of sadness in Hollyoaks HQ today. The time is nearing to say goodbye to James Atherton (Will Savage), who has confirmed that he will be leaving the show in November.
Will's reign of creepy terror in the village is set to come to an end during the week beginning 4th November, and boy, will it be dramatic! (There may even be a showdown with Inside Soap's Sexiest Male, Danny Mac, but we'll try to keep schtum!)
James admitted in a Digital Spy interview that he thinks it's time for Creepy Will to get what he deserves.
'There's only so long he can get away with that sort of caper! He really loses the plot towards the end there.'
'I've been getting a bit choked up during the final scenes. The last year has been incredible; it's that sort of manipulative stuff that I love.'
It's been crazy intense in the village lately, and James' departure is a big part of that. The Hollyoaks Blast may be over, but it's not time to breathe just yet, Oaksters!
'Being able to do the stunt stuff in the last few months has been a treat - it's not something you get to do everyday.'
Obviously, we're made up that Creepy Will could be getting his comeuppance (even if he did make us feel a bit better about our occasional Facebook-stalking...ahem), but we'll be sad to see the wonderful James go.
EINDELIJK.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar nu is het officieel bevestigd:
[..]
BRON
Het werd ook wel tijd natuurlijk, en dan hadden ze op Wikipedia toch gelijk
Inderdaad, goeie afleveringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef luftersel het volgende:
Die aflevering van gisteren.![]()
Frankie![]()
![]()
Tony![]()
Wel een klein foutje bij de scene van Maxine/Patrick. Dat berichtje was van Lindsey, maar alleen Cindy weet het.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef luftersel het volgende:
OEEH SPANNEND. Kijk uit naar Wills exit.Ai, dit wordt pas echt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitkijken naar een herdenkingsdienst, er valt wat voor te zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef luftersel het volgende:
En ik kijk zó erg uit naar die herdenkingsdienst met Martha. Mis haar op een of andere manier toch wel.
Haha ja erg he. Ik ben gewoon blij dat ze de Kanes een waardig afscheid geven en niet, zoals ik verwachtte, Martha weg lieten blijven omdat ze het 'niet aan zou kunnen'. Zo te zien blijft Martha ook nog even en geeft zij de doorslag m.b.t. Wills exit, wat ik geweldig vind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uitkijken naar een herdenkingsdienst, er valt wat voor te zeggen
Ze zal in ieder geval nog wel van zich laten horen tijdens de climax met Will, dat kan niet anders
WAT IS DIT??? Ik vraag me echt af hoe ze er vóór de "zwangerschap" uitzag, want hier ga je toch met je volle verstand niet overheen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef luftersel het volgende:
MIJN GOD![]()
![]()
Kill it before it lays eggs, zou ik zeggen. Jammer genoeg heeft ze er net een kind uitgefloept als ze de serie inkomt...
[ afbeelding ]
Moet dit nou...
Ik kan trouwens best begrijpen dat ze niet wist dat ze zwanger was, als je begrijpt wat ik bedoel... Al had ze een drieling in d'r buik zitten had ze het nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WAT IS DIT??? Ik vraag me echt af hoe ze er vóór de "zwangerschap" uitzag, want hier ga je toch met je volle verstand niet overheen?
Ik denk trouwens dat wanneer je dat plaatje comprimeert je een grote vage vlek zal zien
Ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik kan trouwens best begrijpen dat ze niet wist dat ze zwanger was, als je begrijpt wat ik bedoel... Al had ze een drieling in d'r buik zitten had ze het nog niet gezien.
In dat geval denk ik dat je vraag of we hem nog gaan zien al beantwoord is...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeltBen benieuwd of de vader van de kleine nog op de proppen komt, ik vraag me af hoe ver heen diegene was toen hij boven op haar dook. Alhoewel het mij niets zal verbazen dat zij op hém is gedoken
Hm, ja... De kans dat we de platgewalste heer in kwestie te zien zullen krijgen is dan inderdaad zeer geringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat je vraag of we hem nog gaan zien al beantwoord is...
Ik zit 'm nu te kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef luftersel het volgende:
Trouwens een nieuwtje:GAT-VER-DAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had al medelijden met Nancy vanwege Sienna, maar dit is nog veel erger![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, na het zien van de scènes van gisteren weet ik al voor 99% zeker dat Phoebe en Robbie uiteindelijk bij elkaar zullen komen, nadat de jankneger haar gedumpt heeft voor George
Vincent mag lekker in het buitenland blijvenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Maar eerst gaan Vincent en Phoebe trouwen in het buitenland, op de voet gevolgd door Tilly en Esther (en ik neem aan ook George die haar tegenhoudt), zodat hij in Hollyoaks mag blijven (HOOP VAN NIET). Dus Robbie moet wat moeite doen neem ik aan...
Maar eerst zullen Phoebe en hij bij elkaar komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Toch denk ik eerder dat Robbie ooit nog homo, of op zijn minst biseksueel wordt. Dat zou zijn homofobische gedrag een mooie draai geven.
Dat zou mij niets verbazenquote:En het is aangegeven dat JP en Danny in een grote verhaallijn van homofobisch pesten terecht komen. Waarschijnlijk zal Robbie daar wel mee te maken hebben...
Nou ja, álle afleveringen... Op YouTube en Dailymotion staan sowieso vrijwel alle afleveringen van de afgelopen - pak 'm beet - twee jaar. Deze user zet sowieso alle nieuwe afleveringen op YouTube, afleveringen van de jaren ervoor kun je vrij makkelijk vinden. En daarnaast staan er een aantal afleveringen online uit de beginperiode van de seriequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:57 schreef RobbieBoy het volgende:
staan alle afleveringen ergens online? zo ja, waar kan ik ze bekijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt wel heel heftig als ik dit zo lees![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:51 schreef PeterKelder het volgende:
Er is meer bekend over de komende verhaallijn rond John Paul:Sorry, maar Finn die JP verkracht? Dat gaat me echt te ver, zelfs voor Hollyoaks. Dat slaat gewoon nergens op. Ben wel zeer benieuwd naar de verhaallijn. Hoewel, ook weer niet. Robbie is het meest irritante personage, dus ik weet niet of ik het zo leuk vind dat hij veel screentime krijgt. Hierna mag hij eindelijk wel eens op zijn plek gezet worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt wel heel heftig als ik dit zo lees
Ik zat ook echt met grote verbazing te lezen wat er zou gebeuren. Het gaat inderdaad wel heel erg ver, maar ik denk wel dat het een mooie verhaallijn kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Sorry, maar Finn die JP verkracht? Dat gaat me echt te ver, zelfs voor Hollyoaks. Dat slaat gewoon nergens op. Ben wel zeer benieuwd naar de verhaallijn. Hoewel, ook weer niet. Robbie is het meest irritante personage, dus ik weet niet of ik het zo leuk vind dat hij veel screentime krijgt. Hierna mag hij eindelijk wel eens op zijn plek gezet worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn ze in godsnaam mee bezig in Hollyoaks. Wat heeft het voor zin Clare af te maken en haar zus te introduceren, die exact hetzelfde is... Ik heb naast de Lomaxes en Lindsey nog niet echt introducties gezien dit jaar die ik leuk vindt. En alle leuke zijn er nu uit of gaan er uit binnenkort.![]()
Moet je nagaan dat daarvóór al een verhaallijn komt over Maxine die wordt mishandeld door Patrick. Ze zijn niet echt meer van de leuke koppeltjes of wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zat ook echt met grote verbazing te lezen wat er zou gebeuren. Het gaat inderdaad wel heel erg ver, maar ik denk wel dat het een mooie verhaallijn kan worden.
Ik hoop overigens wel dat Robbie hierna exit gaat eigenlijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:26 schreef luftersel het volgende:
WHAT THE HELL. De nieuwe bitch:Ik dacht eerst dat het Pamela Anderson wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn ze in godsnaam mee bezig in Hollyoaks. Wat heeft het voor zin Clare af te maken en haar zus te introduceren, die exact hetzelfde is... Ik heb naast de Lomaxes en Lindsey nog niet echt introducties gezien dit jaar die ik leuk vindt. En alle leuke zijn er nu uit of gaan er uit binnenkort.![]()
![]()
Het lijkt erop dat de makers hun frustraties over hun eigen liefdesleven botvieren op de karaktersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat daarvóór al een verhaallijn komt over Maxine die wordt mishandeld door Patrick. Ze zijn niet echt meer van de leuke koppeltjes of wel?
Ik ben dat extreme gewoon een beetje zat, het is te veel de laatste tijd. In een interview gaven de schrijvers ook aan dat ze meer romantische lijnen en tienerverhalen willen laten zien om de grote 'crazy' verhaallijnen te compenseren. Nou, welke verhaallijn is op dit moment romantisch??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de makers hun frustraties over hun eigen liefdesleven botvieren op de karaktersMaar goed, in het geval van Maxine zal Dodger haar wel opvangen/helpen/steunen. In het geval van John Paul weet ik het niet, Danny lijkt in ieder geval niet van plan om uit de kast te komen
De verhaallijn met Carmel en Jim is toch wel romantisch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben dat extreme gewoon een beetje zat, het is te veel de laatste tijd. In een interview gaven de schrijvers ook aan dat ze meer romantische lijnen en tienerverhalen willen laten zien om de grote 'crazy' verhaallijnen te compenseren. Nou, welke verhaallijn is op dit moment romantisch??![]()
Mercedes, Lindsey en Cindy hebben net iemand vermoord, Maxine wordt straks mishandeld door Patrick, John Paul wordt verkracht door een student (), Sienna is nepzwanger en manipulatief, Nancy is voor gek verklaard, Will wil zijn hele familie ombrengen, Martha is net 2 kinderen tegelijkertijd kwijtgeraakt, Esther en Tilly zijn bijna vermoord, Sinead kan niks goed doen, Vincent zit in de kast, Theresa wordt straks geconfronteerd met haar moord op Calvin. Om nog maar niet te beginnen over de Roscoes en Fraser/Trevor...
Carmel en Jim zien we bijna nooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De verhaallijn met Carmel en Jim is toch wel romantisch?En ik denk dat voor Tony en Diane nu ook wel een wat gelukkiger tijd aanbreekt. Tenminste, dat hoop ik voor ze.
Maar je hebt wel gelijk, het is nogal extreem de laatste tijd. Alhoewel ik moet zeggen dat ik dat iets liever heb dan knipperlichtrelaties of geheime affaires, dat is de voornaamste reden dat ik gestopt ben met GTST.
Maar áls we ze zien spatten de vonken er wel van afquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Carmel en Jim zien we bijna nooit.
Maar inderdaad, dat was ook mijn reden om deels te stoppen met Gtst. Maar het mag wel even íetsje minder.
quote:'im so glad for once something happy happening in hollyoaks'
quote:'Aw, this was a very beautiful episode. Some great things happening and nothing exploded ten minutes later.'
quote:'Thank goodness the writers have finally discovered how to create some happiness in this show!'
Het begin met Leelaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef luftersel het volgende:
Ik heb me rot gelachen om deze aflevering. Ik vind de Lomaxes echt geweldig!Hoop dat ze dit zo komisch houden.
Het is natuurlijk een feestweek, dus zijn de afleveringen logischerwijs wat luchtigerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef luftersel het volgende:
Al die reacties op de aflevering van gisteren en vandaag ook.
[..]
[..]
[..]Helemaal mee eens. Vind dit ook veel leuker dan al dat 'crazy' gedoe met Sienna en Will.
Ook een mooi overzichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef luftersel het volgende:
Ik heb zelf ook mijn overzicht even aangepast. Diane, Martha, Finn, Peri, Tegan en Leela hebben een betere foto gekregen en ik heb Will maar alvast weggehaald (ghehe) en Grace Black er maar alvast bij gezet (aangezien ze al een fotoshoot heeft gehad, zal dat wel een vast personage worden *zucht*). Verder heb ik ze ook op volgorde van oud naar nieuw gezet.
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb Holly nog niet geupdate. Ik wil haar zo lang mogelijk houden.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net die aflevering van gisteren nog eens te kijken, echt geweldig, maar het valt me nu pas op wat Tegan op een gegeven moment zegt tegen Leela in het ziekenhuis over haar baby:
Danny: 'How could you not know?'
- 'I had regular periods'
Leela: 'Alright and what about a big fat gub(?)'
- 'I jojo, don't I...'
Mooi eufemisme. 'Ik jojo qua gewicht, niet dan?' Tuurlijk.WALVIS.
Erg leuk inderdaad. Ook wel tof dat ze die 18 jaar ook gewoon vieren zoals het hoort, net als Gtst deed (soort van dan) met hun 20-jarig bestaan met Bartho en Jette en Hollyoaks dus met Nick.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk filmpje![]()
Het enthousiasme van Nick Pickard merk je ook gewoon, echt tof
De Tony-"special" was inderdaad erg tof, ik vond het zelfs een beetje Hollyoaks Later #2, aangezien hij daar ook al een mooi aandeel in hadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad. Ook wel tof dat ze die 18 jaar ook gewoon vieren zoals het hoort, net als Gtst deed (soort van dan) met hun 20-jarig bestaan met Bartho en Jette en Hollyoaks dus met Nick.
Zat de serie toen in een identiteitscrisis ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:41 schreef luftersel het volgende:
Ik ben aanbeland in het gedeelte van 2011 waar de verhaallijnen even niet vooruit willen (zoals pasgeleden het gedeelte van 2013 was met de Roscoes etc.)
http://www.dailymotion.co(...)-may-2011_shortfilms
(04:17)
Echt, mijn god, wie heeft dit bedacht?![]()
![]()
Hoe ze daarna probeert de deur door te komenquote:Edit: en (20:27). Amy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Lomaxes worden steeds leuker!![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef luftersel het volgende:
Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Lomaxes worden steeds leuker!![]()
Dat voedselgevecht tussen Ruby en Ziggy gisteren vond ik ook al geinig![]()
Ik vind haar vooral geweldig omdat ze zegt wat ze vindt en zich niets lijkt aan te trekken van anderen of hoe ze daar over denken. En ze zorgt voor humoristisch vuurwerkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nu waarom jij Leela zo geweldig vindt! Ze is bijna een exacte kopie van Jacqui! Als je haar zo hoort praten is het echt één op één. Ook precies dezelfde instelling volgens mij.Grappig dat de schrijvers dat van tevoren al aangaven, het klopt echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er echt héél goed uit!!
P.s. als ik zo naar Maxine kijk, gaat de huiselijk geweld verhaallijn tussen Maxine en Patrick al snel van start. Wat ziet die eruit zeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 27-10-2013 18:33:30 ]
Nee, begrafenissen zijn er vrijwel nooit in Hollyoaks. Of liever gezegd, niet te zien. Wel jammer, in sommige gevallen zouden dat echt prachtige scènes kunnen opleverenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, wat mij eigenlijk amper is opgevallen: in Hollyoaks zijn er nooit begrafenissen of wel? Of ik kan het me gewoon niet herinneren. Texas en Anna bijvoorbeeld, daarvan heb ik geen dienst gezien?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:54 schreef luftersel het volgende:
WOWDat ziet er inderdaad héél goed uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er echt héél goed uit!!
P.s. als ik zo naar Maxine kijk, gaat de huiselijk geweld verhaallijn tussen Maxine en Patrick al snel van start. Wat ziet die eruit zeg.![]()
Ergens is het wel jammer dat die foto's nu al zijn vrijgegeven, het verklapt toch wat van die scènes. Maar aan de andere kant doet het me nu nog meer naar die afleveringen uitkijken![]()
Ik kijk ZO uit naar Martha!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:15 schreef PeterKelder het volgende:
Geweldige aflevering weer![]()
![]()
De Lomaxes![]()
Martha
Will![]()
![]()
Patrick
Maxine
Dat was dezelfde dag als Theresa die Dodger bedreigde met een pistool bij datzelfde graf. Die muziek blijft me altijd bij, prachtig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef PeterKelder het volgende:
Via de aflevering van vandaag kwam ik trouwens op dit fragment:
Dodger![]()
![]()
Ik vraag me alleen af hoe Will dat graf is uitgekomen, is toch best hoog, zeker als je niet kunt staan
Net even die scènes gekeken, inderdaad prachtigquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat was dezelfde dag als Theresa die Dodger bedreigde met een pistool bij datzelfde graf. Die muziek blijft me altijd bij, prachtig.![]()
Ahum... Hij loopt nu op krukkenquote:Ik kijk er niet eens van op dat Will nooit naar de therapeut moet en nog steeds in een rolstoel zit na in het ziekenhuis te zijn geweest én na Ash lopend naar buiten te hebben gedragen. Ahum.
De uitbarsting van Martha was wel karig, maar nog altijd leuk om te zienquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:46 schreef luftersel het volgende:
Ahh, ik had meer van Martha verwacht. Dit was echt niks.
En een merkwaardigheid: Esther en Tilly (en Ruby) zijn niet eens op de herdenking? Serieus? Meen je die? Esther is de hele oorzaak dat Callum dood is! En ze is er niet eens bij??
Dat zou pas wat zijn geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De uitbarsting van Martha was wel karig, maar nog altijd leuk om te zienIk had alleen verwacht dat zij Will door het tafeltje zou laten donderen, in plaats van haarzelf
Naar zijn thuisland is ook prima. Zolang hij maar als de sodemieter uit de serie verdwijntquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:54 schreef luftersel het volgende:
Oh, en Vincent.......................![]()
De volgende die ik een snelle reis naar de hel toe wens. Irritante jankneger.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:01 schreef luftersel het volgende:
Mooi begin van de Maxine-Patrick verhaallijn. Die muziek.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Maxine![]()
Dat is waar. Maar ik had liever én de Lomaxes én Doug gezien. Ik zie ook niet in waarom Fraser en die andere dochter van hem geïntroduceerd zijn/worden, want door hen en de Roscoes moeten anderen eruit (bijv. de acteur die Callum speelde moest huilen toen hij hoorde dat hij eruit was geschreven, dus waarschijnlijk moeten de Kanes er noodgedwongen uit). Had dan Vincent en Phoebe romantisch samen laten sterven of Fraser zelfmoord laten plegen vanwege Clare.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 09:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig maken de Lomaxes wel een hoop goedDe chemie met Ste is echt geweldig
Ze hadden beter de Roscoes eruit kunnen schrijven. Men moet ze niet en bijster interessant zijn ze ook nietquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik had liever én de Lomaxes én Doug gezien. Ik zie ook niet in waarom Fraser en die andere dochter van hem geïntroduceerd zijn/worden, want door hen en de Roscoes moeten anderen eruit (bijv. de acteur die Callum speelde moest huilen toen hij hoorde dat hij eruit was geschreven, dus waarschijnlijk moeten de Kanes er noodgedwongen uit). Had dan Vincent en Phoebe romantisch samen laten sterven of Fraser zelfmoord laten plegen vanwege Clare.![]()
En het had me veel leuker geleken als Doug gewoon terug naar Amerika was gegaan of zo, dan was een terugkeer nog mogelijk. Nu is zijn karakter gewoon verleden tijd..
Leela woont waarschijnlijk bij haar ouders omdat haar huis niet te zien zal kunnen zijn in de serie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:02 schreef luftersel het volgende:
En waarom wonen zowel Tegan als Leela nu ineens terug bij hun ouders in huis?Tegan moet hulp krijgen met de baby, maar Leela was al die tijd toch nog op zich zelf?
Goh, meen je dat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Leela woont waarschijnlijk bij haar ouders omdat haar huis niet te zien zal kunnen zijn in de serie.
Ach, leuk is het wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Goh, meen je dat.Een andere reden kan ik ook niet bedenken.
Waarschijnlijk zal ze met één van de Roscoes een one-night-stand hebben en zo in contact komen met Trevor en Fraser. Eén van die twee is zo onderhand een standaardvereiste voor iedereen tegenwoordig. (Ruby, Cindy, Sinead, Mercedes, Lindsey, Tony, Ste, Doug, Jim, Carmel, Jacqui, Phoebe, Vincent, straks Nancy, etc...).quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ach, leuk is het wel moet ik zeggenIk vraag me alleen af wat voor verhaallijn ze uiteindelijk zal krijgen.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal ze met één van de Roscoes een one-night-stand hebben en zo in contact komen met Trevor en Fraser. Eén van die twee is zo onderhand een standaardvereiste voor iedereen tegenwoordig. (Ruby, Cindy, Sinead, Mercedes, Lindsey, Tony, Ste, Doug, Jim, Carmel, Jacqui, Phoebe, Vincent, straks Nancy, etc...).
.................
Ik denk eerder dat zij erachter gaat komen dat Danny biseksueel is nadat de vete tussen haar en Ste is opgelost. Is ze wel een leuk type voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ik dacht meer aan een verhaallijn waarin ze verliefd wordt op Ste, dát zou pas shocking zijn!
Dat is ook een optie jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij erachter gaat komen dat Danny biseksueel is nadat de vete tussen haar en Ste is opgelost. Is ze wel een leuk type voor.
Precies. Jacqui 2.0quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook een optie jaEn daar is ze inderdaad een leuk type voor, het zou tof zijn als zij Danny dan tegenover de rest van de familie confronteert met haar vermoedens/bewijzen
Inderdaad hele goeie muziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef luftersel het volgende:
Wauw, kom net toevallig op een reeks van spanningsverhogende muziek terecht, deze zijn echt perfect voor een Hollyoaks aflevering!![]()
(vanaf 1:40 vooral; alleen de instrumental dan)![]()
En deze:
(vanaf 1:02)![]()
Ik zie hier echt zo'n achtervolging van een karakter als Jade of zo'n gevecht tussen Dodger en Will op dat dak voor me. En dan vooral de weg er naartoe. Krijg er helemaal de rillingen van.
Dirk en Nanaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
Nancy!!!![]()
![]()
Cindy![]()
Lindsey
Sienna![]()
![]()
Ziggy
Patrick![]()
![]()
Maxine![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan nog leuk gaan worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik lees net een leuke wending in de verhaallijn van Sienna:Wist je dat nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan nog leuk gaan worden![]()
Is al even bekend, ik kijk er al naar uit. Ook aangezien de rollen van Nancy en Sienna nu omgekeerd zijn: Nancy voelt zich beter dan ooit, Sienna juist bedreigd. En Chloe dan straks, en Sandy en Joe krijgen ook argwaan aangezien ze daar gaat wonen volgens mij.
![]()
Nee, dat wist ik niet. Ik vroeg me al af hoe het verder zou gaan met Sienna en Chloe, ik vond het nogal opmerkelijk dat die twee met elkaar te maken kregenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is al even bekend, ik kijk er al naar uit. Ook aangezien de rollen van Nancy en Sienna nu omgekeerd zijn: Nancy voelt zich beter dan ooit, Sienna juist bedreigd. En Chloe dan straks, en Sandy en Joe krijgen ook argwaan aangezien ze daar gaat wonen volgens mij.
Alsof de schrijvers naar ons luisteren.quote:'Hollyoaks': Anna Shaffer to leave Ruby Button role
Hollyoaks star Anna Shaffer has decided to leave the show. The actress has been playing Ruby Button on the Channel 4 soap for three years.
A Hollyoaks spokesperson confirmed the news to Digital Spy this morning, revealing that Shaffer's final scenes will air early next year.
Shaffer started filming with Hollyoaks in late 2010 and her first scenes aired in January 2011, when Ruby was introduced as the bitchy sister of Duncan Button (Dean Aspen).
Ruby's early storylines concentrated on her manipulative behaviour and rebellious antics in the village. However, fans also saw a softer side to her personality when it was revealed that she was illiterate and was hiding her struggles from teachers and friends.
Ruby also had a key role to play in Esther Bloom's dark bullying story, tormenting her roommate and friend after unfairly blaming her for the death of boyfriend Jono (Dylan Llewellyn).
More recently, Ruby has been in an on-off relationship with womaniser Ziggy Roscoe (Fabrizio Santino), which will continue with more twists and turns in the next few weeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(................)
Tja, het was natuurlijk eigenlijk niet meer dan leuke beeldvulling voor de mannelijke kijkersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef luftersel het volgende:
Wat lees ik nou.
[..]
Alsof de schrijvers naar ons luisteren.Blijven wel maar weinig 'established characters' over dan trouwens.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef luftersel het volgende:
Oh, alsof het nog niet erg genoeg was:Ach ja, waarom ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(................)
Zolang hij maar geen bloedverwant van Vincent is vind ik het allang best
![]()
Mercedes kijkt altijd zo... Zo... Naja, zo niet-sympathiek. Het verhaallijntje op zich vind ik wel leuk (zo is Lindsey tenminste verlost van de Roscoes), maar het moet geen jaar gaan duren. Ik ben wel benieuwd wat er met het drietal gebeurt als het ooit uitkomt. Waarschijnlijk niets (het was zelfverdediging), maar het verzwijgen van het misdrijf en verbergen van het lichaam is niet zonder risico's.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:
Ik vond de verhaallijn rondom Cindy, Lindsey en Mercedes omtrent Browning eerst wel leuk, maar na vanavond vind ik het een beetje té worden. Sowieso dat ze het niet gewoon aangeven, aangezien het zelfverdediging was. Maar nu met die levensverzekering..En straks met Grace.
Niettemin vind ik Lindsey en Cindy wel supergrappig samen. Helaas moet Mercedes er ook weer bij zitten. Vind haar echt een irritant personage.
Zij is de enige redding voor de Roscoes. Maar tegelijkertijd is ze ook een slachtoffer van dat virusquote:En Nancy![]()
Ik vind Nancy's chemie met Sienna ook geweldig! Je ziet gewoon de rivaliteit tussen die twee. Maar inderdaad, Joe moet echt gewoon een slippertje zijn. Al is hij wel beter dan Darren, want die verdient Nancy gewoon niet. Die mag straks mooi gaan huilen in een hoekje als het uitkomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mercedes kijkt altijd zo... Zo... Naja, zo niet-sympathiek. Het verhaallijntje op zich vind ik wel leuk (zo is Lindsey tenminste verlost van de Roscoes), maar het moet geen jaar gaan duren. Ik ben wel benieuwd wat er met het drietal gebeurt als het ooit uitkomt. Waarschijnlijk niets (het was zelfverdediging), maar het verzwijgen van het misdrijf en verbergen van het lichaam is niet zonder risico's.
[..]
Zij is de enige redding voor de Roscoes. Maar tegelijkertijd is ze ook een slachtoffer van dat virus
Haar chemie met Darren is trouwens echt geweldig
Joe is wel een sympathieke Roscoe, maar toch moet het inderdaad een slippertje zijn. Het liefste zie ik Nancy gewoon weer terugkeren naar Darren, die combinatie past veel beter dan Darren en Sienna: die twee hebben niet echt een prettige chemie naar mijn mening.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind Nancy's chemie met Sienna ook geweldig! Je ziet gewoon de rivaliteit tussen die twee. Maar inderdaad, Joe moet echt gewoon een slippertje zijn. Al is hij wel beter dan Darren, want die verdient Nancy gewoon niet. Die mag straks mooi gaan huilen in een hoekje als het uitkomt.
Het is soap hè?quote:Ik denk dat Lindsey de volgende aflevering de waarheid aan Joe vertelt. Toevallig is Joe dan nét ontrouw geweest. Typisch...
Inderdaad jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Overigens, merk je ook hoe fijn de afleveringen wegkijken nu er geen Freddie, Sinead, Trevor en Fraser inzitten?
Dat vond ik ook opmerkelijk. Esther komt vorige week ineens binnenstappen en heeft een kort gesprekje met Frankie (?), maar er wordt totaal geen aandacht besteed aan wat ze heeft meegemaakt. Hetzelfde met Holly; ze komt huilend terug vanwege de dood van Callum, maar is vervolgens nauwelijks te zien en nu is ze dus blijkbaar uit de serie - na een laatste scène op de herdenking van Ash en Callum waarin ze als figurant fungeerdequote:Wel jammer dat er aan Tilly, Esther en Holly totaal geen aandacht wordt besteed. Dat had beter aangepakt kunnen worden.
Ik denk dat ze dat doen omdat het merendeel Later niet heeft gezien. Dus dan is het een beetje vreemd om de gevolgen ervan heel lang uit te gaan rekken, aangezien de meesten toch niet weten wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opmerkelijk. Esther komt vorige week ineens binnenstappen en heeft een kort gesprekje met Frankie (?), maar er wordt totaal geen aandacht besteed aan wat ze heeft meegemaakt. Hetzelfde met Holly; ze komt huilend terug vanwege de dood van Callum, maar is vervolgens nauwelijks te zien en nu is ze dus blijkbaar uit de serie - na een laatste scène op de herdenking van Ash en Callum waarin ze als figurant fungeerdeZonde, echt eeuwig zonde.
Wat duidelijkere verwijzingen zouden dan geen kwaad kunnen. Mensen gaan zich toch afvragen waar Jade dan ineens gebleven is, of hoe Callum is gestorven. Oké, dan kunnen ze naar Later gaan kijken, maar wat meer duidelijkheid in de gewone serie zou beter zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat het merendeel Later niet heeft gezien. Dus dan is het een beetje vreemd om de gevolgen ervan heel lang uit te gaan rekken, aangezien de meesten toch niet weten wat er is gebeurd.Jammer voor degene die het wel hebben gezien, maar ik zie wel waarom ze het doen.
Hoe erg ik Will ook haat en hoe stevig ik nog steeds vindt dat zijn karakter en verhaallijnen een verspilling van screentime zijn geweest: dit is tenminste wel waardig afgesloten. Zelfs een promo!quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
Je had gelijk luftersel, over Lindsey
Verder:
Nancy![]()
![]()
Chloe(jammer alleen dat dít dan niet wat verder wordt uitgewerkt)
Ste en Danny
Sienna (wat een geschift wijf)
Ik ben een helderziende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat Sienna Tom had zag zelfs een blinde nog aankomen natuurlijk. Had gehoopt op een nieuwe bitch, aangezien Sienna echt níets door liet schemeren.
Dit gaat denk ik wel een spannende week wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe erg ik Will ook haat en hoe stevig ik nog steeds vindt dat zijn karakter en verhaallijnen een verspilling van screentime zijn geweest: dit is tenminste wel waardig afgesloten. Zelfs een promo!
Tja, het was natuurlijk duidelijk dat Sienna er achter zou zitten, maar toch hield ik ergens rekening mee dat Tom zelf ergens was ondergedoken of zo. Ik dacht zelfs even dat-ie tijdens dat feest ineens weer zou opduikenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben een helderziende.
En dat Sienna Tom had zag zelfs een blinde nog aankomen natuurlijk. Had gehoopt op een nieuwe bitch, aangezien Sienna echt níets door liet schemeren.
Verhaallijnen vervagen wel vaker ineens bij Hollyoaks, maar dan voor een kortere periodequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:30 schreef luftersel het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat de verhaallijn tussen John-Paul en Danny nu compleet weggevaagd is, om even plaats te maken voor Ste en zijn familie en straks waarschijnlijk weer opgepakt te worden. Zou mooi zijn als Ste meer met z'n zussen bezig is en Danny met JP.
Jij bent luftersel, toch?quote:Maarja, wie ben ik.
Grappig, ik zit nu in juli 2011 met terugkijken en daar komt net een priester binnenlopen, Father Francis, die later een oplichter blijkt te zijn, wiens naam werkelijk Nathan is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik stuit net op een fragment uit Hollyoaks Later 2010... Dat ziet er echt goed uit
http://www.motionfoundation.com/vfx/hollyoaks-later-series-3-vfx
Ze hebben wel vaker meerdere keren een zelfde voornaam gebruikt voor een karakter. Logisch ook met zo'n grote cast en als je al meer dan 15 jaar bestaat. Op een gegeven moment ben je wel door de namen heenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig, ik zit nu in juli 2011 met terugkijken en daar komt net een priester binnenlopen, Father Francis, die later een oplichter blijkt te zijn, wiens naam werkelijk Nathan is.Ze zijn niet echt goed in namen onthouden in Hollyoaks krijg ik het idee.
Maar in één seizoen 2x dezelfde naam is wel erg slecht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker meerdere keren een zelfde voornaam gebruikt voor een karakter. Logisch ook met zo'n grote cast en als je al meer dan 15 jaar bestaat. Op een gegeven moment ben je wel door de namen heen
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar in één seizoen 2x dezelfde naam is wel erg slecht.Bij Lynsey en Lindsey snapte ik waarom, maar laat er bij andere namen op z'n minst een jaar of 3 tussenzitten.
Dat geld zamelden ze in om zodoende genoeg geld te hebben om een privédetective te kunnen inschakelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk nog niet over nagedacht, maar waarom zamelen ze geld in voor Tom? Alsof hij dan terugkomt. En dat ze nog steeds denken dat hij 'vrijwillig' terug zou komen: als hij daar niet is weet hij ook niet dat Nancy terug is.![]()
Dat gedoe tussen Ruby en Ziggy komt me ook de keel uit zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef luftersel het volgende:
Frankie die gaat zingen vanavond.![]()
Helaas was dat het hoogtepunt vanavond, d'r is niet veel gebeurd verder. Het Sienna-gedoe wordt een beetje Will-achtig, ze komt overal veel te makkelijk mee weg. Nee, niet echt veel aan vanavond.
Brendan op het einde heel droog: "I hate Christmas."quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Als je die ene kerstmis special al leuk vond: dat doen ze elk jaar.![]()
Hier die van 2012
(0:50 en dan Myra en 2:49 met Ste en Brendan![]()
en 3:12 met Doug, zo leuk
EN BARNEY
)
Tony en Theresaquote:En hier die van 2011
(0:54 en dat einde)
Ik ging echt kapot bij het gedeelte waar Myra tussendoor zingt 'Get off the floor Jacq' na het zingen van 'five drunk McQueens'quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Brendan op het einde heel droog: "I hate Christmas."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Tony en Theresa![]()
![]()
Dodger en Will![]()
![]()
Brendan op het einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, ik ga Kerstmis bijna leuk vinden door deze filmpjes![]()
Ik ging sowieso kapot: de tekst van het liedje van vorig jaar, het soms valse gezang, acteurs die totaal uit de maat zingen en het plezier wat er bij hen afstraalt maakt het echt geniaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ging echt kapot bij het gedeelte waar Myra tussendoor zingt 'Get off the floor Jacq' na het zingen van 'five drunk McQueens'![]()
![]()
Esmée Den... Ah ja, die. Niet mijn muzieksmaak, maar goed, smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:34 schreef luftersel het volgende:
Ik dácht al dat ik Wallis Day ergens van kende.
Ze heeft gewoon in de videoclip van onze eigen Esmée Denters 'gespeeld'!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik herken die overdreven neplach uit duizenden.
Ook niet mijn muzieksmaak, maar ik had de video een keer gezien. Denk niet dat ze daaraan herinnerd wil worden.quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Esmée Den... Ah ja, die. Niet mijn muzieksmaak, maar goed, smaken verschillenWel geinig dat Wallis in die clip gefigureerd heeft
Heeft ze een overdreven neplach volgens jou? Hm, ik vind haar wel leuk lachen, niet overdreven ergerlijk of zoNaja, smaken verschillen
Tja, ze krijgt ook maar de opdracht van de regisseur om zoveel mogelijk te lachen, want dat zal wel bij het liedje of de sfeer daarvan passen (ik heb de clip gekeken met het geluid op mute, dus over het liedje zelf kan ik geen oordeel gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ook niet mijn muzieksmaak, maar ik had de video een keer gezien. Denk niet dat ze daaraan herinnerd wil worden.![]()
En nee begrijp me niet verkeerd, ik vind haar normaal ook wel leuk lachen. Maar in deze video.....
quote:'Hollyoaks': Tom's fate revealed in Sienna twist
Hollyoaks has revealed another of Sienna Blake's shocking schemes in its latest episode (November 1).
Sienna, played by Anna Passey, is holding Tom Cunningham captive in a basement in order to keep her baby deception under wraps.
Tom (Ellis Hollins) is one of the few people who know that Sienna isn't really pregnant, which has driven her to desperate measures to stop her partner Darren Osborne from finding out.
Fans knew that Tom was missing but Sienna's involvement was only revealed in E4's first look yesterday evening (October 31) and the Channel 4 screening tonight.
In a twist, viewers will soon see that Sienna has convinced Tom that she has locked him away for his own good.
Sienna has tricked Tom into thinking that he caused the recent explosion in the village and the police are looking for him. While Tom wants to go home, Sienna has managed to win his trust in one of her cleverest plots yet.
However, with such an outlandish scheme, it's unclear how long Sienna can keep this up.
Wat?quote:Op zaterdag 2 november 2013 02:36 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Dit wordt onderhand nog meer cliché dan het hedendaagse Gtst.
Haha, geniaal zegquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:29 schreef luftersel het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hier.![]()
Ben met terugkijken bij juli 2011, waar Theresa, Liberty en Rae erachter komen dat ze tegelijkertijd met dezelfde jongen (Ethan) gingen en daarom gaan ze hem omstebeurt gek maken. Rae zegt dat ze een SOA heeft, Theresa zegt dat ze zwanger is en Liberty wil trouwen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)july-2011_shortfilms
Dit moet je echt zien, vooral dat einde.![]()
![]()
quote:'Hollyoaks' Jennifer Metcalfe signs new one-year contract
Published Sunday, Nov 3 2013, 10:00 GMT
Jennifer Metcalfe has signed a new Hollyoaks contract.
The actress, who has played Mercedes McQueen in the Channel 4 soap since 2006, will now stay in the role for at least another year.
She told the Daily Star Sunday: "I can't believe how quickly it's gone. It's crazy. But I'm really happy.
"Bryan [Kirkwood, executive producer] has some big stuff planned and I'm loving it. So much so that I've signed for another year."
In her most recent storyline, viewers have seen Mercedes conspire with Cindy Cunningham (Stephanie Waring) and Lindsey Butterfield (Sophie Austin) as they attempt to cover-up their involvement in Doctor Browning's murder.
Hinting at an upcoming plot twist, Metcalfe revealed: "There's going to be something that's down to Paul even though he's dead.
"It's a really good twist but I can't say any more."
OKquote:Op zondag 3 november 2013 11:53 schreef PeterKelder het volgende:
Personages als Will, Theresa en Ruby verdwijnen, maar Mercedes blijft nog even:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verhaallijn van Mercedes is nu echt alles behalve enigszins een klein beetje geloofwaardig. En het is dus duidelijk dat Lindsey en Joe niet meer bij elkaar komen. Freddie en Lindsey worden het nieuwe koppel...Heb het gevoel dat Hollyoaks weer aardig afdwaalt met al dit voorspelbare gedoe.
quote:Op zondag 3 november 2013 16:42 schreef luftersel het volgende:
Over het verdere verloop van de Mercedes/Lindsey/Cindy en Joe/Nancy verhaallijn:Maar Freddie heeft toch iets met Sinead? Of heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die verhaallijn van Mercedes is nu echt alles behalve enigszins een klein beetje geloofwaardig. En het is dus duidelijk dat Lindsey en Joe niet meer bij elkaar komen. Freddie en Lindsey worden het nieuwe koppel...Heb het gevoel dat Hollyoaks weer aardig afdwaalt met al dit voorspelbare gedoe.
Maar inderdaad, de verhaallijn begint een beetje te trekken. Eerst al dat gehannes met het verbergen van het lijk, nu weer met die levensverzekering... Nou ja, het is altijd nog beter dan een verhaallijn met Vincent en Phoebe of Ruby en Ziggy![]()
Ik wil Doug gewoon terug, een normaal iemand.quote:Op zondag 3 november 2013 16:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar Freddie heeft toch iets met Sinead? Of heb ik iets gemist?
Maar inderdaad, de verhaallijn begint een beetje te trekken. Eerst al dat gehannes met het verbergen van het lijk, nu weer met die levensverzekering... Nou ja, het is altijd nog beter dan een verhaallijn met Vincent en Phoebe of Ruby en Ziggy
Fraser, Trevor en Vincent mis ik dus echt niet op het momentquote:Op zondag 3 november 2013 16:52 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wil Doug gewoon terug, een normaal iemand.En aangezien John-Paul binnenkort ook abnormaal gaat worden met dat gedoe met Finn zijn normale verhaallijnen ver te zoeken ben ik bang. Want bij de Lomaxes zal dit leuke wat ze hebben ook snel verloren gaan denk ik. En dan zijn er natuurlijk nog Fraser en zijn nieuwe dochter. Oja, en Vincent. En die nieuwe badguy Ray. Etc.
Die verhaallijn van Maxine/Dodger/Patrick vind ik inderdaad ook nog wel interessant. Voor dat laatste moet ik je helaas teleurstellen, dat duurt nog wel even ben ik bang. Deze foto werd pas op Instagram geplaatst:quote:Op zondag 3 november 2013 16:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Fraser, Trevor en Vincent mis ik dus echt niet op het momentAlhoewel ik me ook niet zo heel erg irriteer aan de eerste twee. Of eigenlijk alleen de eerste.
Ik kijk wel uit naar de verhaallijn met John-Paul/Robbie/Finn. De verhaallijn met Maxine/Patrick/Dodger is ook nog de moeite waard voor mij. En verder kijk ik uit naar de exit van Will komende week en hopelijk wordt Sienna binnenkort ook ontmaskerd. Dat laatste moet in elk geval niet té lang gaan duren.
Hè, wat fijn zegquote:Op zondag 3 november 2013 17:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die verhaallijn van Maxine/Dodger/Patrick vind ik inderdaad ook nog wel interessant. Voor dat laatste moet ik je helaas teleurstellen, dat duurt nog wel even ben ik bang. Deze foto werd pas op Instagram geplaatst:
[ afbeelding ]
Een foto van Sienna waarop ze een nog dikkere buik heeft (en als je goed kijkt zie je linksachter Grace al zitten, die nieuwe zus van Clare). En deze is pas 3 weken geleden geplaatst, terwijl ze 2 maanden vooruit filmen... Al hoop ik van wel natuurlijk
Ik ben benieuwdquote:'Hollyoaks' Gemma Merna: 'Jorgie Porter exit is heartbreaking'
Published Sunday, Nov 3 2013, 11:50 GMT
Hollyoaks star Gemma Merna has discussed her sadness over her co-star Jorgie Porter's exit from the soap.
Porter, who has starred as Theresa McQueen for the last five years, announced last month that she would be leaving the Channel 4 show at the end of her current contract.
Merna, who plays Theresa's cousin Carmel McQueen, told TV Extra that she found the news "heartbreaking".
She explained: "She's my best friend and we're very close, so it was heartbreaking.
"It's the choices people want to make but, fingers crossed, maybe one day she will want to come back."
Despite this year's departures of her other on-screen family members Claire Cooper, who played sister Jacqui and Nicole Barber-Lane, who played her mother Myra, Merna has insisted that she is not planning on leaving the soap anytime soon.
"I'm very happy at the moment. I love life here," she said.
"Carmel is getting some great storylines. If you're not getting good storylines, that's when you get itchy feet.
"I've been working here for seven years and it's like a family. We've been through so much together, I would hugely miss it."
Teasing "exciting" upcoming plots for her character, Merna added: "I can't really talk about it, because I don't want to give away the storylines, but there is exciting stuff coming up in the near future that carries on into next year."
Het zou zomaar kunnen inderdaad. Wel heftig; dan zijn bijna alle Kane's dood/vermoordquote:Op zondag 3 november 2013 17:33 schreef luftersel het volgende:
Hier een still uit de promo voor Will vs Dodger:
[ afbeelding ]
Martha zou daar ook bij moeten zitten, aangezien Sienna haar aan het bevrijden was voordat ze zelf vast werd gezet. Dat kan twee dingen betekenen: Will heeft haar ook vermoord (dat zou kloppen met het einde, waar Will vraagt aan Dodger 'Who's next?', alsof hij er daar al één vermoord had), óf ze is gevlucht. Maar dat laatste zou Will niet laten gebeuren. En als ze is gevlucht zal ze ook wel snel Hollyoaks uitvluchten.
Goed interviewquote:Op maandag 4 november 2013 15:46 schreef luftersel het volgende:
'Hollyoaks' male rape storyline: Expert Q&A with advisor Duncan Craig
Uitleg over de verhaallijn van de 'rape' van John-Paul. Ben nog steeds niet van sommige dingen overtuigd. Dat iemand kan 'freezen' bij zoiets en daardoor verkracht kan worden, oké, maar je gaat als jongen zijnde je leraar niet in z'n kont nemen omdat je boos op hem bent toch? Dan sla je hem het ziekenhuis in of zoiets... Maargoed, ben wel benieuwd. Vooral omdat Finn helemaal niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb Will er alvast uitgehaald en Grace alvast toegevoegd.
Overigens mag jij de eer hebben om deze reeks weer af te sluiten!(Hoe zullen we de nieuwe noemen? 'Dark times for all the loved ones' of zo?
)
quote:Op maandag 4 november 2013 19:01 schreef luftersel het volgende:
Hier trouwens de aangepaste karakter lijst:MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb Will er alvast uitgehaald en Grace alvast toegevoegd.
Overigens mag jij de eer hebben om deze reeks weer af te sluiten!(Hoe zullen we de nieuwe noemen? 'Dark times for all the loved ones' of zo?
)
Die komt in de OP
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |