quote:'im so glad for once something happy happening in hollyoaks'
quote:'Aw, this was a very beautiful episode. Some great things happening and nothing exploded ten minutes later.'
quote:'Thank goodness the writers have finally discovered how to create some happiness in this show!'
Het begin met Leelaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef luftersel het volgende:
Ik heb me rot gelachen om deze aflevering. Ik vind de Lomaxes echt geweldig!Hoop dat ze dit zo komisch houden.
Het is natuurlijk een feestweek, dus zijn de afleveringen logischerwijs wat luchtigerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef luftersel het volgende:
Al die reacties op de aflevering van gisteren en vandaag ook.
[..]
[..]
[..]Helemaal mee eens. Vind dit ook veel leuker dan al dat 'crazy' gedoe met Sienna en Will.
Ook een mooi overzichtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef luftersel het volgende:
Ik heb zelf ook mijn overzicht even aangepast. Diane, Martha, Finn, Peri, Tegan en Leela hebben een betere foto gekregen en ik heb Will maar alvast weggehaald (ghehe) en Grace Black er maar alvast bij gezet (aangezien ze al een fotoshoot heeft gehad, zal dat wel een vast personage worden *zucht*). Verder heb ik ze ook op volgorde van oud naar nieuw gezet.
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb Holly nog niet geupdate. Ik wil haar zo lang mogelijk houden.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef luftersel het volgende:
Ik zit net die aflevering van gisteren nog eens te kijken, echt geweldig, maar het valt me nu pas op wat Tegan op een gegeven moment zegt tegen Leela in het ziekenhuis over haar baby:
Danny: 'How could you not know?'
- 'I had regular periods'
Leela: 'Alright and what about a big fat gub(?)'
- 'I jojo, don't I...'
Mooi eufemisme. 'Ik jojo qua gewicht, niet dan?' Tuurlijk.WALVIS.
Erg leuk inderdaad. Ook wel tof dat ze die 18 jaar ook gewoon vieren zoals het hoort, net als Gtst deed (soort van dan) met hun 20-jarig bestaan met Bartho en Jette en Hollyoaks dus met Nick.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk filmpje![]()
Het enthousiasme van Nick Pickard merk je ook gewoon, echt tof
De Tony-"special" was inderdaad erg tof, ik vond het zelfs een beetje Hollyoaks Later #2, aangezien hij daar ook al een mooi aandeel in hadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Erg leuk inderdaad. Ook wel tof dat ze die 18 jaar ook gewoon vieren zoals het hoort, net als Gtst deed (soort van dan) met hun 20-jarig bestaan met Bartho en Jette en Hollyoaks dus met Nick.
Zat de serie toen in een identiteitscrisis ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:41 schreef luftersel het volgende:
Ik ben aanbeland in het gedeelte van 2011 waar de verhaallijnen even niet vooruit willen (zoals pasgeleden het gedeelte van 2013 was met de Roscoes etc.)
http://www.dailymotion.co(...)-may-2011_shortfilms
(04:17)
Echt, mijn god, wie heeft dit bedacht?![]()
![]()
Hoe ze daarna probeert de deur door te komenquote:Edit: en (20:27). Amy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Lomaxes worden steeds leuker!![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:59 schreef luftersel het volgende:
Maandag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Lomaxes worden steeds leuker!![]()
Dat voedselgevecht tussen Ruby en Ziggy gisteren vond ik ook al geinig![]()
Ik vind haar vooral geweldig omdat ze zegt wat ze vindt en zich niets lijkt aan te trekken van anderen of hoe ze daar over denken. En ze zorgt voor humoristisch vuurwerkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:28 schreef luftersel het volgende:
Ik snap nu waarom jij Leela zo geweldig vindt! Ze is bijna een exacte kopie van Jacqui! Als je haar zo hoort praten is het echt één op één. Ook precies dezelfde instelling volgens mij.Grappig dat de schrijvers dat van tevoren al aangaven, het klopt echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er echt héél goed uit!!
P.s. als ik zo naar Maxine kijk, gaat de huiselijk geweld verhaallijn tussen Maxine en Patrick al snel van start. Wat ziet die eruit zeg.
[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 27-10-2013 18:33:30 ]
Nee, begrafenissen zijn er vrijwel nooit in Hollyoaks. Of liever gezegd, niet te zien. Wel jammer, in sommige gevallen zouden dat echt prachtige scènes kunnen opleverenquote:Op zondag 27 oktober 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
Trouwens, wat mij eigenlijk amper is opgevallen: in Hollyoaks zijn er nooit begrafenissen of wel? Of ik kan het me gewoon niet herinneren. Texas en Anna bijvoorbeeld, daarvan heb ik geen dienst gezien?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:54 schreef luftersel het volgende:
WOWDat ziet er inderdaad héél goed uit jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ziet er echt héél goed uit!!
P.s. als ik zo naar Maxine kijk, gaat de huiselijk geweld verhaallijn tussen Maxine en Patrick al snel van start. Wat ziet die eruit zeg.![]()
Ergens is het wel jammer dat die foto's nu al zijn vrijgegeven, het verklapt toch wat van die scènes. Maar aan de andere kant doet het me nu nog meer naar die afleveringen uitkijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |