Wikipedia, tenminste... daar stónd hetquote:
Niks kan me nog verbazen nadat hij zijn eigen moeder vermoorde en al helemaal niet nu hij zijn eigen broer liever dood had dan levend, en dáár nog over kan liegen. En het feit dat Dodger alles vergeten is, maakt het dat dit nog wel tot het eind van het jaar kan duren denk ik... En dan te bedenken dat ik deze verhaallijn al vanaf het begin niet leuk vond, laat staan een jaar later.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wikipedia, tenminste... daar stónd hetMaar het lijkt me niet dat ze dit nog tot in den treure gaan uitrekken, want zo'n beetje alles is nu wel aan bod gekomen. Ja, tenzij Will ineens het geniale idee krijgt om Dirk te vermoorden als die iets doorkrijgt
Weet iemand überhaupt nog hoe deze verhaallijn is begonnen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:47 schreef luftersel het volgende:
[..]
Niks kan me nog verbazen nadat hij zijn eigen moeder vermoorde en al helemaal niet nu hij zijn eigen broer liever dood had dan levend, en dáár nog over kan liegen. En het feit dat Dodger alles vergeten is, maakt het dat dit nog wel tot het eind van het jaar kan duren denk ik... En dan te bedenken dat ik deze verhaallijn al vanaf het begin niet leuk vond, laat staan een jaar later.
Het begon allemaal met de intrede van Sienna Blake; Texas dacht dat Dodger vreemdging met haar en huilde vervolgens uit in Wills armen. Will wist toen al dat Sienna Dodgers zus was, maar dat verweeg hij en ze eindigden in bed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet iemand überhaupt nog hoe deze verhaallijn is begonnen?
Maar inderdaad, het wordt wel een beetje vervelend. Gooi er nog een goede climax tegenaan en voer Creepy Will vervolgens af
Ah ja, dat gedeelte heb ik ook nog gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de intrede van Sienna Blake; Texas dacht dat Dodger vreemdging met haar en huilde vervolgens uit in Wills armen. Will wist toen al dat Sienna Dodgers zus was, maar dat verweeg hij en ze eindigden in bed.En later deed hij net alsof hij van de trap viel door haar en voelde zich schuldig > relatie. ETC...
Uhm, nee, niet preciesquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:56 schreef luftersel het volgende:
O god, Silas maakt in december 2013 een 'bombastische' comeback.![]()
Je weet wie Silas is en wat hij doet, toch?
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm, nee, niet preciesWas hij niet een seriemoordenaar ofzo?
Zeg, ging Theresa er niet in december uit...?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
JaHij heeft de zus van Texas, de ex van Ste, de vriendin van Doug en zijn eigen dochter vermoord.
En als ze hem terughalen, gaat er geheid iemand dood. En ik dacht dat we alles gehad hadden nu.
Oja, zij was ooit ook één van de gegadigden om aan te sluiten in Silas' rijtje:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zeg, ging Theresa er niet in december uit...?
Sienna en Will mogen allebei snel ontmaskerd wordenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef luftersel het volgende:
Pffff, die aflevering van vanavond. Leanne.
En Sienna en Will.![]()
Dat is wel héél toevallig jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:08 schreef luftersel het volgende:
Weet je waar ik net achter kom...
In de aflevering van de bus crash van vorig jaar, zorgen Texas en Leanne ervoor dat Doug en Ste uiteindelijk toch trouwen. Ze zitten dan samen met Doug in de auto naar het huwelijksgebouw. En nu, zijn ze alle drie... dood.![]()
[ afbeelding ]
![]()
Die scenes van Leanne en Dennis vond ik ook echt zielig, net als die met Doug. Vorig jaar met de bus crash hadden ze tenminste nog hatelijke of 'minder gesettelde' mensen die dood gingen, zoals die Neil, Jono, Maddie en Rhys (die op dat moment vreemdging). Nu hebben de meeste mensen die dood zijn niks fout gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien
De scène met Dennis en LeanneIk had tranen in mijn ogen, en dat heb ik niet snel bij emotionele scènes. Ook mooi dat ze weer de pianoversie van de aftitelingsmuziek gebruikten
Verder: het gezicht dat Mercedes trekt als Cindy vertelt dat ze zwanger is van Browning![]()
En Sam die nu al ontdekt heeft dat Ste de zoon is van Danny
Will en Sienna![]()
![]()
Echt zonde ja, alhoewel de rol van Leanne naar mijn mening niet echt meer iets voorstelde. Maar in het geval van Doug en Ash had er hoogstwaarschijnlijk meer in gezeten. Ook zielig voor Martha trouwens; die verliest binnen twee weken twee kinderenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die scenes van Leanne en Dennis vond ik ook echt zielig, net als die met Doug. Vorig jaar met de bus crash hadden ze tenminste nog hatelijke of 'minder gesettelde' mensen die dood gingen, zoals die Neil, Jono, Maddie en Rhys (die op dat moment vreemdging). Nu hebben de meeste mensen die dood zijn niks fout gedaan.
Ik vond het ook opmerkelijk dat ze dat gewoon op straat stonden te besprekenquote:Vond het wel een beetje raar dat Ste nog 'normaal' reageerde op het feit dat Danny zijn vader was; hij en zijn vader hadden bijna in bed gelegen.![]()
Ik heb het gevoel dat Martha niet eens meer fatsoenlijk afscheid komt nemen... Ze werd niet eens genoemd de afgelopen dagen. Zo zonde van dat karakter...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Echt zonde ja, alhoewel de rol van Leanne naar mijn mening niet echt meer iets voorstelde. Maar in het geval van Doug en Ash had er hoogstwaarschijnlijk meer in gezeten. Ook zielig voor Martha trouwens; die verliest binnen twee weken twee kinderen
En dat terwijl ze net een nieuw shot in de leader heeft gekregenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Martha niet eens meer fatsoenlijk afscheid komt nemen... Ze werd niet eens genoemd de afgelopen dagen. Zo zonde van dat karakter...
En George moet ergens anders gaan wonen. We kunnen al raden bij wie natuurlijk........quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat terwijl ze net een nieuw shot in de leader heeft gekregenMaar inderdaad, veel binding heeft ze nu niet meer. Tenzij Lacey samen met haar terugkeert
Bij onze grote vriend de jankneger?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
En George moet ergens anders gaan wonen. We kunnen al raden bij wie natuurlijk........
Bingo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij onze grote vriend de jankneger?
Ze hadden toch ook dat studentenhuis, waar Esther en Tilly ook wonen? Of is dat soms al ingestort?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bingo.![]()
Ach ja, die woont toch al bij Phoebe, die bij de Mcqueens woont. Daar is het nu toch al wat leger de laatste tijd.
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook dat studentenhuis, waar Esther en Tilly ook wonen? Of is dat soms al ingestort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |