Wat duidelijkere verwijzingen zouden dan geen kwaad kunnen. Mensen gaan zich toch afvragen waar Jade dan ineens gebleven is, of hoe Callum is gestorven. Oké, dan kunnen ze naar Later gaan kijken, maar wat meer duidelijkheid in de gewone serie zou beter zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat doen omdat het merendeel Later niet heeft gezien. Dus dan is het een beetje vreemd om de gevolgen ervan heel lang uit te gaan rekken, aangezien de meesten toch niet weten wat er is gebeurd.Jammer voor degene die het wel hebben gezien, maar ik zie wel waarom ze het doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe erg ik Will ook haat en hoe stevig ik nog steeds vindt dat zijn karakter en verhaallijnen een verspilling van screentime zijn geweest: dit is tenminste wel waardig afgesloten. Zelfs een promo!quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:54 schreef PeterKelder het volgende:
Je had gelijk luftersel, over Lindsey
Verder:
Nancy![]()
![]()
Chloe(jammer alleen dat dít dan niet wat verder wordt uitgewerkt)
Ste en Danny
Sienna (wat een geschift wijf)
Ik ben een helderziende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat Sienna Tom had zag zelfs een blinde nog aankomen natuurlijk. Had gehoopt op een nieuwe bitch, aangezien Sienna echt níets door liet schemeren.
Dit gaat denk ik wel een spannende week wordenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:23 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe erg ik Will ook haat en hoe stevig ik nog steeds vindt dat zijn karakter en verhaallijnen een verspilling van screentime zijn geweest: dit is tenminste wel waardig afgesloten. Zelfs een promo!
Tja, het was natuurlijk duidelijk dat Sienna er achter zou zitten, maar toch hield ik ergens rekening mee dat Tom zelf ergens was ondergedoken of zo. Ik dacht zelfs even dat-ie tijdens dat feest ineens weer zou opduikenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ben een helderziende.
En dat Sienna Tom had zag zelfs een blinde nog aankomen natuurlijk. Had gehoopt op een nieuwe bitch, aangezien Sienna echt níets door liet schemeren.
Verhaallijnen vervagen wel vaker ineens bij Hollyoaks, maar dan voor een kortere periodequote:Op vrijdag 1 november 2013 21:30 schreef luftersel het volgende:
Vind het trouwens wel vreemd dat de verhaallijn tussen John-Paul en Danny nu compleet weggevaagd is, om even plaats te maken voor Ste en zijn familie en straks waarschijnlijk weer opgepakt te worden. Zou mooi zijn als Ste meer met z'n zussen bezig is en Danny met JP.
Jij bent luftersel, toch?quote:Maarja, wie ben ik.
Grappig, ik zit nu in juli 2011 met terugkijken en daar komt net een priester binnenlopen, Father Francis, die later een oplichter blijkt te zijn, wiens naam werkelijk Nathan is.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:45 schreef PeterKelder het volgende:
Ik stuit net op een fragment uit Hollyoaks Later 2010... Dat ziet er echt goed uit
http://www.motionfoundation.com/vfx/hollyoaks-later-series-3-vfx
Ze hebben wel vaker meerdere keren een zelfde voornaam gebruikt voor een karakter. Logisch ook met zo'n grote cast en als je al meer dan 15 jaar bestaat. Op een gegeven moment ben je wel door de namen heenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
Grappig, ik zit nu in juli 2011 met terugkijken en daar komt net een priester binnenlopen, Father Francis, die later een oplichter blijkt te zijn, wiens naam werkelijk Nathan is.Ze zijn niet echt goed in namen onthouden in Hollyoaks krijg ik het idee.
Maar in één seizoen 2x dezelfde naam is wel erg slecht.quote:Op vrijdag 1 november 2013 21:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaker meerdere keren een zelfde voornaam gebruikt voor een karakter. Logisch ook met zo'n grote cast en als je al meer dan 15 jaar bestaat. Op een gegeven moment ben je wel door de namen heen
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:55 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar in één seizoen 2x dezelfde naam is wel erg slecht.Bij Lynsey en Lindsey snapte ik waarom, maar laat er bij andere namen op z'n minst een jaar of 3 tussenzitten.
Dat geld zamelden ze in om zodoende genoeg geld te hebben om een privédetective te kunnen inschakelenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Eigenlijk nog niet over nagedacht, maar waarom zamelen ze geld in voor Tom? Alsof hij dan terugkomt. En dat ze nog steeds denken dat hij 'vrijwillig' terug zou komen: als hij daar niet is weet hij ook niet dat Nancy terug is.![]()
Dat gedoe tussen Ruby en Ziggy komt me ook de keel uit zegquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:43 schreef luftersel het volgende:
Frankie die gaat zingen vanavond.![]()
Helaas was dat het hoogtepunt vanavond, d'r is niet veel gebeurd verder. Het Sienna-gedoe wordt een beetje Will-achtig, ze komt overal veel te makkelijk mee weg. Nee, niet echt veel aan vanavond.
Brendan op het einde heel droog: "I hate Christmas."quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:00 schreef luftersel het volgende:
Als je die ene kerstmis special al leuk vond: dat doen ze elk jaar.![]()
Hier die van 2012
(0:50 en dan Myra en 2:49 met Ste en Brendan![]()
en 3:12 met Doug, zo leuk
EN BARNEY
)
Tony en Theresaquote:En hier die van 2011
(0:54 en dat einde)
Ik ging echt kapot bij het gedeelte waar Myra tussendoor zingt 'Get off the floor Jacq' na het zingen van 'five drunk McQueens'quote:Op vrijdag 1 november 2013 23:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Brendan op het einde heel droog: "I hate Christmas."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Tony en Theresa![]()
![]()
Dodger en Will![]()
![]()
Brendan op het einde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, ik ga Kerstmis bijna leuk vinden door deze filmpjes![]()
Ik ging sowieso kapot: de tekst van het liedje van vorig jaar, het soms valse gezang, acteurs die totaal uit de maat zingen en het plezier wat er bij hen afstraalt maakt het echt geniaalquote:Op vrijdag 1 november 2013 23:10 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ging echt kapot bij het gedeelte waar Myra tussendoor zingt 'Get off the floor Jacq' na het zingen van 'five drunk McQueens'![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |