Ik denk eerder dat zij erachter gaat komen dat Danny biseksueel is nadat de vete tussen haar en Ste is opgelost. Is ze wel een leuk type voor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Ik dacht meer aan een verhaallijn waarin ze verliefd wordt op Ste, dát zou pas shocking zijn!
Dat is ook een optie jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:00 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij erachter gaat komen dat Danny biseksueel is nadat de vete tussen haar en Ste is opgelost. Is ze wel een leuk type voor.
Precies. Jacqui 2.0quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook een optie jaEn daar is ze inderdaad een leuk type voor, het zou tof zijn als zij Danny dan tegenover de rest van de familie confronteert met haar vermoedens/bewijzen
Inderdaad hele goeie muziekquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:39 schreef luftersel het volgende:
Wauw, kom net toevallig op een reeks van spanningsverhogende muziek terecht, deze zijn echt perfect voor een Hollyoaks aflevering!![]()
(vanaf 1:40 vooral; alleen de instrumental dan)![]()
En deze:
(vanaf 1:02)![]()
Ik zie hier echt zo'n achtervolging van een karakter als Jade of zo'n gevecht tussen Dodger en Will op dat dak voor me. En dan vooral de weg er naartoe. Krijg er helemaal de rillingen van.
Dirk en Nanaquote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:11 schreef PeterKelder het volgende:
Nancy!!!![]()
![]()
Cindy![]()
Lindsey
Sienna![]()
![]()
Ziggy
Patrick![]()
![]()
Maxine![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan nog leuk gaan worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ha, ik lees net een leuke wending in de verhaallijn van Sienna:Wist je dat nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan nog leuk gaan worden![]()
Is al even bekend, ik kijk er al naar uit. Ook aangezien de rollen van Nancy en Sienna nu omgekeerd zijn: Nancy voelt zich beter dan ooit, Sienna juist bedreigd. En Chloe dan straks, en Sandy en Joe krijgen ook argwaan aangezien ze daar gaat wonen volgens mij.
![]()
Nee, dat wist ik niet. Ik vroeg me al af hoe het verder zou gaan met Sienna en Chloe, ik vond het nogal opmerkelijk dat die twee met elkaar te maken kregenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Wist je dat nog niet?Is al even bekend, ik kijk er al naar uit. Ook aangezien de rollen van Nancy en Sienna nu omgekeerd zijn: Nancy voelt zich beter dan ooit, Sienna juist bedreigd. En Chloe dan straks, en Sandy en Joe krijgen ook argwaan aangezien ze daar gaat wonen volgens mij.
Alsof de schrijvers naar ons luisteren.quote:'Hollyoaks': Anna Shaffer to leave Ruby Button role
Hollyoaks star Anna Shaffer has decided to leave the show. The actress has been playing Ruby Button on the Channel 4 soap for three years.
A Hollyoaks spokesperson confirmed the news to Digital Spy this morning, revealing that Shaffer's final scenes will air early next year.
Shaffer started filming with Hollyoaks in late 2010 and her first scenes aired in January 2011, when Ruby was introduced as the bitchy sister of Duncan Button (Dean Aspen).
Ruby's early storylines concentrated on her manipulative behaviour and rebellious antics in the village. However, fans also saw a softer side to her personality when it was revealed that she was illiterate and was hiding her struggles from teachers and friends.
Ruby also had a key role to play in Esther Bloom's dark bullying story, tormenting her roommate and friend after unfairly blaming her for the death of boyfriend Jono (Dylan Llewellyn).
More recently, Ruby has been in an on-off relationship with womaniser Ziggy Roscoe (Fabrizio Santino), which will continue with more twists and turns in the next few weeks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(................)
Tja, het was natuurlijk eigenlijk niet meer dan leuke beeldvulling voor de mannelijke kijkersquote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:01 schreef luftersel het volgende:
Wat lees ik nou.
[..]
Alsof de schrijvers naar ons luisteren.Blijven wel maar weinig 'established characters' over dan trouwens.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 13:14 schreef luftersel het volgende:
Oh, alsof het nog niet erg genoeg was:Ach ja, waarom ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(................)
Zolang hij maar geen bloedverwant van Vincent is vind ik het allang best
![]()
Mercedes kijkt altijd zo... Zo... Naja, zo niet-sympathiek. Het verhaallijntje op zich vind ik wel leuk (zo is Lindsey tenminste verlost van de Roscoes), maar het moet geen jaar gaan duren. Ik ben wel benieuwd wat er met het drietal gebeurt als het ooit uitkomt. Waarschijnlijk niets (het was zelfverdediging), maar het verzwijgen van het misdrijf en verbergen van het lichaam is niet zonder risico's.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:44 schreef luftersel het volgende:
Ik vond de verhaallijn rondom Cindy, Lindsey en Mercedes omtrent Browning eerst wel leuk, maar na vanavond vind ik het een beetje té worden. Sowieso dat ze het niet gewoon aangeven, aangezien het zelfverdediging was. Maar nu met die levensverzekering..En straks met Grace.
Niettemin vind ik Lindsey en Cindy wel supergrappig samen. Helaas moet Mercedes er ook weer bij zitten. Vind haar echt een irritant personage.
Zij is de enige redding voor de Roscoes. Maar tegelijkertijd is ze ook een slachtoffer van dat virusquote:En Nancy![]()
Ik vind Nancy's chemie met Sienna ook geweldig! Je ziet gewoon de rivaliteit tussen die twee. Maar inderdaad, Joe moet echt gewoon een slippertje zijn. Al is hij wel beter dan Darren, want die verdient Nancy gewoon niet. Die mag straks mooi gaan huilen in een hoekje als het uitkomt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mercedes kijkt altijd zo... Zo... Naja, zo niet-sympathiek. Het verhaallijntje op zich vind ik wel leuk (zo is Lindsey tenminste verlost van de Roscoes), maar het moet geen jaar gaan duren. Ik ben wel benieuwd wat er met het drietal gebeurt als het ooit uitkomt. Waarschijnlijk niets (het was zelfverdediging), maar het verzwijgen van het misdrijf en verbergen van het lichaam is niet zonder risico's.
[..]
Zij is de enige redding voor de Roscoes. Maar tegelijkertijd is ze ook een slachtoffer van dat virus
Haar chemie met Darren is trouwens echt geweldig
Joe is wel een sympathieke Roscoe, maar toch moet het inderdaad een slippertje zijn. Het liefste zie ik Nancy gewoon weer terugkeren naar Darren, die combinatie past veel beter dan Darren en Sienna: die twee hebben niet echt een prettige chemie naar mijn mening.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 21:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind Nancy's chemie met Sienna ook geweldig! Je ziet gewoon de rivaliteit tussen die twee. Maar inderdaad, Joe moet echt gewoon een slippertje zijn. Al is hij wel beter dan Darren, want die verdient Nancy gewoon niet. Die mag straks mooi gaan huilen in een hoekje als het uitkomt.
Het is soap hè?quote:Ik denk dat Lindsey de volgende aflevering de waarheid aan Joe vertelt. Toevallig is Joe dan nét ontrouw geweest. Typisch...
Inderdaad jaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:16 schreef luftersel het volgende:
Overigens, merk je ook hoe fijn de afleveringen wegkijken nu er geen Freddie, Sinead, Trevor en Fraser inzitten?
Dat vond ik ook opmerkelijk. Esther komt vorige week ineens binnenstappen en heeft een kort gesprekje met Frankie (?), maar er wordt totaal geen aandacht besteed aan wat ze heeft meegemaakt. Hetzelfde met Holly; ze komt huilend terug vanwege de dood van Callum, maar is vervolgens nauwelijks te zien en nu is ze dus blijkbaar uit de serie - na een laatste scène op de herdenking van Ash en Callum waarin ze als figurant fungeerdequote:Wel jammer dat er aan Tilly, Esther en Holly totaal geen aandacht wordt besteed. Dat had beter aangepakt kunnen worden.
Ik denk dat ze dat doen omdat het merendeel Later niet heeft gezien. Dus dan is het een beetje vreemd om de gevolgen ervan heel lang uit te gaan rekken, aangezien de meesten toch niet weten wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 22:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vond ik ook opmerkelijk. Esther komt vorige week ineens binnenstappen en heeft een kort gesprekje met Frankie (?), maar er wordt totaal geen aandacht besteed aan wat ze heeft meegemaakt. Hetzelfde met Holly; ze komt huilend terug vanwege de dood van Callum, maar is vervolgens nauwelijks te zien en nu is ze dus blijkbaar uit de serie - na een laatste scène op de herdenking van Ash en Callum waarin ze als figurant fungeerdeZonde, echt eeuwig zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |