Ik zat inderdaad aan die dubbelzinnigheid te denken toen ik het typte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, daar valt wat over te zeggen hoor. Ik neem aan dat je enthousiast bent over deze serie en dat zou je gerust kunnen uitenEn het topic ís er natuurlijk al, maar helaas kennen nog weinig mensen deze prachtserie
Maar dat komt nog wel, daar ben ik zeker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kun je vanaf deze week weer gaan aanpassen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb trouwens ook even een cast-overzicht in elkaar gezet
[ afbeelding ]
Oh, dat overzicht is makkelijk aan te passenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef luftersel het volgende:
[..]
Die kun je vanaf deze week weer gaan aanpassen.Aangezien Tegan en Leela hun intrede maken ergens de komende dagen. We kunnen eigenlijk nooit echt een goed cast overzicht in elkaar flansen lijkt het.
BRONquote:James Atherton to Leave Hollyoaks
There's an air of sadness in Hollyoaks HQ today. The time is nearing to say goodbye to James Atherton (Will Savage), who has confirmed that he will be leaving the show in November.
Will's reign of creepy terror in the village is set to come to an end during the week beginning 4th November, and boy, will it be dramatic! (There may even be a showdown with Inside Soap's Sexiest Male, Danny Mac, but we'll try to keep schtum!)
James admitted in a Digital Spy interview that he thinks it's time for Creepy Will to get what he deserves.
'There's only so long he can get away with that sort of caper! He really loses the plot towards the end there.'
'I've been getting a bit choked up during the final scenes. The last year has been incredible; it's that sort of manipulative stuff that I love.'
It's been crazy intense in the village lately, and James' departure is a big part of that. The Hollyoaks Blast may be over, but it's not time to breathe just yet, Oaksters!
'Being able to do the stunt stuff in the last few months has been a treat - it's not something you get to do everyday.'
Obviously, we're made up that Creepy Will could be getting his comeuppance (even if he did make us feel a bit better about our occasional Facebook-stalking...ahem), but we'll be sad to see the wonderful James go.
EINDELIJK.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:35 schreef PeterKelder het volgende:
Het zat er natuurlijk al aan te komen, maar nu is het officieel bevestigd:
[..]
BRON
Het werd ook wel tijd natuurlijk, en dan hadden ze op Wikipedia toch gelijk
Inderdaad, goeie afleveringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:14 schreef luftersel het volgende:
Die aflevering van gisteren.![]()
Frankie![]()
![]()
Tony![]()
Wel een klein foutje bij de scene van Maxine/Patrick. Dat berichtje was van Lindsey, maar alleen Cindy weet het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef luftersel het volgende:
OEEH SPANNEND. Kijk uit naar Wills exit.Ai, dit wordt pas echt spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitkijken naar een herdenkingsdienst, er valt wat voor te zeggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef luftersel het volgende:
En ik kijk zó erg uit naar die herdenkingsdienst met Martha. Mis haar op een of andere manier toch wel.
Haha ja erg he. Ik ben gewoon blij dat ze de Kanes een waardig afscheid geven en niet, zoals ik verwachtte, Martha weg lieten blijven omdat ze het 'niet aan zou kunnen'. Zo te zien blijft Martha ook nog even en geeft zij de doorslag m.b.t. Wills exit, wat ik geweldig vind.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uitkijken naar een herdenkingsdienst, er valt wat voor te zeggen
Ze zal in ieder geval nog wel van zich laten horen tijdens de climax met Will, dat kan niet anders
WAT IS DIT??? Ik vraag me echt af hoe ze er vóór de "zwangerschap" uitzag, want hier ga je toch met je volle verstand niet overheen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:44 schreef luftersel het volgende:
MIJN GOD![]()
![]()
Kill it before it lays eggs, zou ik zeggen. Jammer genoeg heeft ze er net een kind uitgefloept als ze de serie inkomt...
[ afbeelding ]
Moet dit nou...
Ik kan trouwens best begrijpen dat ze niet wist dat ze zwanger was, als je begrijpt wat ik bedoel... Al had ze een drieling in d'r buik zitten had ze het nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
WAT IS DIT??? Ik vraag me echt af hoe ze er vóór de "zwangerschap" uitzag, want hier ga je toch met je volle verstand niet overheen?
Ik denk trouwens dat wanneer je dat plaatje comprimeert je een grote vage vlek zal zien
Ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik kan trouwens best begrijpen dat ze niet wist dat ze zwanger was, als je begrijpt wat ik bedoel... Al had ze een drieling in d'r buik zitten had ze het nog niet gezien.
In dat geval denk ik dat je vraag of we hem nog gaan zien al beantwoord is...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeltBen benieuwd of de vader van de kleine nog op de proppen komt, ik vraag me af hoe ver heen diegene was toen hij boven op haar dook. Alhoewel het mij niets zal verbazen dat zij op hém is gedoken
Hm, ja... De kans dat we de platgewalste heer in kwestie te zien zullen krijgen is dan inderdaad zeer geringquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval denk ik dat je vraag of we hem nog gaan zien al beantwoord is...
Ik zit 'm nu te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |