Dat zou heerlijk zijn. Als hij die dan even inruilt voor Doug en Ash en meteen Will meeneemt. Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Lindsey nu ook een verhaallijn zonder die irritante Roscoes
Zeg, kan Silas die verschrikkelijke familie niet even een enkeltje exit geven?
Én Sienna, nadat ze door Nancy al goed is gestraftquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:58 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou heerlijk zijn. Als hij die dan even inruilt voor Doug en Ash en meteen Will meeneemt. Dat zou ik niet erg vinden.
Ouwe vent zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:10 schreef luftersel het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)pril-2011_shortfilms
Dít, is Silas. (20:26)
Ik heb ook gestemdquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef PeterKelder het volgende:
Net even gestemd op Hollyoaks voor de prijs "Best Soap" bij de Inside Soap Awards
Ik zit bij de scène met Ste en Dennis al met tranen in mijn ogenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef luftersel het volgende:
Oh oh, de aflevering van vanavond staat er al op, waarin Leanne overlijdt... Dat wordt janken.
Kan ik me voorstellen! We moeten het maar zo zien, de echte vrienden zijn nu herenigd in de hemel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zit bij de scène met Ste en Dennis al met tranen in mijn ogen
Ik denk dat ik het niet wil zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef PeterKelder het volgende:
Godver, wat een prachtige laatste scèneSowieso waren alle Dennis/Leanne-scènes in deze aflevering prachtig. Echt heel mooi.
Verder: Nancy![]()
Sam
Mercedes/Cindy/Lindsey![]()
Dat ja, hij legde het op een soort kinderlijke manier uit, alsof Leanne zijn dochter was. Maar dat was juist prachtig, veel mooier en sterker. Normaal is het "Niet schrikken, maar de arts heeft mij zojuist verteld dat...". Dit was origineler en daardoor veel emotioneler. Pluim voor de schrijversquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niet wil zien.Ik zat vorige keer al tranen met tuiten te huilen toen Dennis binnen kwam in Leannes kamer in het ziekenhuis nadat hij het nieuws had gehoord. En zelfs toen Dennis op zijn eigen manier aan haar uitlegde dat ze dood ging nog, dat vond ik trouwens erg goed gedaan van de schrijvers; hij legde het echt op z'n Dennis uit.
De komische karakters zijn niet gewend aan geweldig acteren of in ieder geval gevoelig acteren (Carmel, Mercedes, Mitzeee), want dat hoeven ze bijna nooit te doen. Maar ik moet zeggen dat ik Dennis dat toch erg goed vond doen. Hij is er vooral om grappig te zijn, dus dit is denk een uitstapje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat ja, hij legde het op een soort kinderlijke manier uit, alsof Leanne zijn dochter was. Maar dat was juist prachtig, veel mooier en sterker. Normaal is het "Niet schrikken, maar de arts heeft mij zojuist verteld dat...". Dit was origineler en daardoor veel emotioneler. Pluim voor de schrijvers
Ik moet zeggen dat ik Joe Tracini eigenlijk niet zo'n goed acteur vind, maar in de aflevering van vandaag weet hij de juiste snaar te raken in alle scènes, maar vooral in de laatste. Ik had echt een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen.
Will vind ik niet eens zo heel erg, alhoewel ik wel veel betere acteurs in dat soort rollen heb gezien. De Roscoes zijn inderdaad een ramp, met Freddie voorop. Gelukkig zijn de Lomaxes tot nu toe wel oké: Danny was sowieso als goed, maar Sam vind ik echt sterk en Peri doet het ook wel okéquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef luftersel het volgende:
Als ik trouwens slechte acteurs moet noemen kom ik bij Hollyoaks niet eens zo heel ver.De meesten zijn erg goed. Ik denk dat ik dan uitkom bij vooral Will (sorry, maar ik vind zowel zijn karakter als zijn acteerkunsten die hij mag laten zien erg matig), alle Roscoes (sorry Jason
), Ste, Vincent, Phoebe, Fraser, Dodger en Ruby. En Tom is natuurlijk ook niet alles, maar die is nog minderjarig.
Zo'n vrouw als Sam kom je ook gewoon dagelijks tegen. Echt zo'n mollige recht voor je raap moeder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:20 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Will vind ik niet eens zo heel erg, alhoewel ik wel veel betere acteurs in dat soort rollen heb gezien. De Roscoes zijn inderdaad een ramp, met Freddie voorop. Gelukkig zijn de Lomaxes tot nu toe wel oké: Danny was sowieso als goed, maar Sam vind ik echt sterk en Peri doet het ook wel oké
Ze is tot nu toe ook een erg goede politiefunctionaris, streng maar rechtvaardigquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Zo'n vrouw als Sam kom je ook gewoon dagelijks tegen. Echt zo'n mollige recht voor je raap moeder.Speelt ze erg goed inderdaad. Wel een aparte naam voor zo'n vrouw..
Haha, dat is echt het tegenovergestelde ten opzichte van nuquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:04 schreef luftersel het volgende:
Ik ben bij het terugkijken nu trouwens bij de intrede van Dodger, Will en Dirk.Dodger was toen echt zo'n charmeur die leefde van het verkopen van gevonden voorwerpen en Dirk was net zo.
En Will was toen al precies hetzelfde als nu: extreem achterdochtig en nerdie. Oh, en Liberty was echt héél, héél dom, wat een verneukte actrice. En Esther kwam erin als een inbreker die werd neergeslagen.
Zou je nu toch niet zeggen.
De rust in dit topic is inderdaad best fijn ja, alhoewel meer mensen natuurlijk ook leuk isquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:12 schreef luftersel het volgende:
Zo, ik heb ook even een ondertitel genomen.Misschien dat mensen uit het gtst-topic het wel opmerken als ik daar reageer en hier ook een kijkje komen nemen. Al vind ik dit rustige ook best fijn.
In de jouwe of de mijne?quote:Kun je trouwens ook zo'n linkje van dit topic in je signature plakken? Of is dat too much?![]()
In de mijne, haha. Dacht ik even aan, maar dan lijk ik echt zo'n attentionseeker. Dus dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In de jouwe of de mijne?Maar het kan natuurlijk wel, ik zie wel meer users met linkjes naar topics of posts, dus vreemd is het niet
Och, daar valt wat over te zeggen hoor. Ik neem aan dat je enthousiast bent over deze serie en dat zou je gerust kunnen uitenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:30 schreef luftersel het volgende:
[..]
In de mijne, haha. Dacht ik even aan, maar dan lijk ik echt zo'n attentionseeker. Dus dat doe ik maar niet.Het Hollyoaks topic komt er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |