SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames & Heren, gaat u los!
Houdt het svp wel netjes, en ga svp niet zeiken over 'wat een kutserie je het vind!'.
gelieve alleen mensen die het een leuke serie vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film: zsm, denk morgenavond (voorpremiere Pathé) of donderdag.
Interview met Hanna Verboom / Marie-Claire de Ruyter (vanaf 32m)
http://www.omroepwnl.nl/v(...)ktober__POW_00689772
Manuel Broekman en Tim Murck bij Life 4 You: http://rtlxl.nl/#!/carlo-(...)7a-ab00-088c27ac712c
[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 15-10-2013 01:35:04 ]Friettent dikke Willie, met Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef Nielsch het volgende:
Minerva in Leiden bvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. Nee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Ja, dat hebben de meeste verenigingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Minerva heeft gewoon zn eigen pand
En er kan beter gesloopt worden extern dan internquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de meeste verenigingen
Een lustrumgala wordt altijd extern georganiseerd. Is zeg maar (het hoogtepunt van) het grootste (en duurste) feest in vijf jaar dat een vereniging geeft. Daar is het eigen pand verreweg te klein voor.
Er kan in een kasteel of iets dergelijks wel aanzienlijk meer kapot ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En er kan beter gesloopt worden extern dan intern
Of in een hotelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er kan in een kasteel of iets dergelijks wel aanzienlijk meer kapot ja.
Oude studentikoze traditie. Er zijn wel meer hotels die belaagd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of in een hotel
http://www.leidschdagblad(...)/article14590123.ece
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Syntix het volgende:
De Prins sprong zelf. Leek mij wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Syntix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ik heb dat ook niet gezien (dat eerste)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het ook al vreemd haha. Achteraf wel logisch want zag het later wel
Your beauty never ever scared me.
Er is nog 1 dubbele ep (de laatste dus) die nog niet op tv is geweest. Hoe je dit kan bekijken kan je in dit/het vorige topic precies teruglezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef Regenbui het volgende:
Het is me nu niet duidelijk. Vandaag stond er in de telegraaf dat de aflevering van gister de laatste was. Komen er nu nog twee afleveringen? Zo ja, wanneer? En, zijn ze ergens te downloaden.
Dit werkt niet bij mij, wat er in het vorige topic staat. Kan iemand controleren en bevestigen dat het nog zou moeten werken? Welke browser werkt het dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is nog 1 dubbele ep (de laatste dus) die nog niet op tv is geweest. Hoe je dit kan bekijken kan je in dit/het vorige topic precies teruglezen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef Nielsch het volgende:
LOL-opmerking van de avond kwam wel van Noordzij:Haha ja dat was echt een giller, typische Noordzij opmerking. Net als toen in seizoen twee met z'n 'weet je wie ik nou echt een toffe pink vindt? Robert Mugabe'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held van de show
zo.
Ja, dat van Mugabe zit in die aflevering die ik hierboven postte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:48 schreef JJdeBaas het volgende:
[..]
Haha ja dat was echt een giller, typische Noordzij opmerking. Net als toen in seizoen twee met z'n 'weet je wie ik nou echt een toffe pink vindt? Robert Mugabe'.
Held van de show
Wijn drinken? Ja, dat doen studenten wel eens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef JJdeBaas het volgende:
Vond dat stukje met die wijnflessen overigens ook mooi op het einde van seizoen 3, ook die lege plek van Mauring v/d Berg in dat wijnrek was een mooie toevoeging.
Is dat trouwens een echte traditie?
Werkt prima hier nog steeds (chrome).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Choad het volgende:
[..]
Dit werkt niet bij mij, wat er in het vorige topic staat. Kan iemand controleren en bevestigen dat het nog zou moeten werken? Welke browser werkt het dan?
Vervolgens alles achter http kopiëren tot de aanhalingstekens. Link ziet er dan ongeveer zo uit (maar is voor iedereen anders)quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:34 schreef ChAnGo het volgende:
[..]
json 41 doet het inmiddels
http://feutenapp.bnn.nl/api/v1/rest/videos/41.json
geeft een link voor aflevering 9 en 10 ! 55 minuten
quote:http:\/\/download.omroep.nl\/bnn\/feutenapp\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02\/09_c52496e915f958aa5d5447e38cf96d02.mp4?md5=6a11fa4a7afa56567f5a5991141f3cd1&t=525e916d
Stukje op 19:58 is vet. "Wat?!, je moeder was op vakantie".quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:42 schreef Nielsch het volgende:
Iemand zei dat ie het jaren '70 feest in seizoen 1 het tofste feest vond. Ik ga denk ik toch voor het taboefeest uit seizoen 2. Supermooie aflevering... toffe grappen, full frontal female nudity of 9:49 en Abbey Hoes / Charlie in ondergoed op 3:33
Mauring en Beeksma als KKK-lid en neger...![]()
Mauring met z'n stijfsel en IB-Groep![]()
Alex als nazi!
Bedankt broederquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Werkt prima hier nog steeds (chrome).
Dit dus:
[..]
Vervolgens alles achter http kopiëren tot de aanhalingstekens. Link ziet er dan ongeveer zo uit (maar is voor iedereen anders)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nl films lekken nooitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Is er al een linkje beschikbaar waar je de film online kunt zien? Dus geen torrents/downloads ajb
Ja dat weet ik niet, daar heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke films lekken dan, ja, als ie op DVD komt, maar niet als ie nog in de bios draait
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
Whaha, ja dat was wel een hele suffe parodie van burgers...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef Ties02 het volgende:
Die advocaten trouwenswel heel erg overdreven, met die ''onderlegger' en ''heb je al kinderen?'
Kon het nog burgerlijker? Ook van die slappe jazz op de achtergrond
Op de appquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
Waar zien jullie die afleveringen?
Of je leest even terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
Waar zien jullie die afleveringen?
https://soundcloud.com/topnotchnl/sjaak-ft-sef-schnapps-dennisquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Bij de film, Feuten het feestje, heb je aan het begin de 'aftiteling', namen van acteurs etc. En een dikke beat erachter, weet iemand welk liedje dat is? Zwarte achtergroend, groen/blauwe letters dacht ik. Iemand een ideetje? Vond het een lekkere beat die ik nog wel eens wil horen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Bij de film, Feuten het feestje, heb je aan het begin de 'aftiteling', namen van acteurs etc. En een dikke beat erachter, weet iemand welk liedje dat is? Zwarte achtergroend, groen/blauwe letters dacht ik. Iemand een ideetje? Vond het een lekkere beat die ik nog wel eens wil horen
Dat is van de trailer.quote:
En is het wat? Zien we Verboom naakt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga zo naar Feestje, ook al heb ik nog geen sec van de serie gezien, ben benieuwd
Het was leuk, korte film wel, 70 min tot de aftiteling, je kan m dus ook zien zonder de serie te kennen, de mensen uit de serie hebben een bijrol. Alleen weet je niet waarom bram en hannah verboom een negerbaby hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
En is het wat? Zien we Verboom naakt?
Probably not. Balen hé?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand die weet of er ook een seizoen 4 komt?
Entouragequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef W00fer het volgende:
Ik denk zelf dat er geen vierde serie komt.
Welke BNN serie heeft er trouwens 4 seizoenen?
quote:
Is toch geen BNN Seriequote:
Dat format is niet van hun, volgens mij een licentie van de commerciëlen.quote:
spuiten en slikkenquote:
Usenetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Staan de afleveringen van s1 en s2 ook ergens online? Of moet ik het met Youtube doen?
of juist wel. ze lopen nu allemaal tegen de 30 aan, dan begint een nieuw leven. En bij zo'n film kan je natuurlijk niet teveel leunen op de serie, anders snappen de mensen die de serie niet kennen er niets vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:52 schreef W00fer het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Meestal zijn er wel voortekenen. In dit geval niet nu de film zich al 5 jaar later afspeelt.
exfeutenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Sowieso kan je het dan niet meer feuten noemen. Of je moet een reboot doen met nieuwe acteurs.
Alumniquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Sowieso kan je het dan niet meer feuten noemen. Of je moet een reboot doen met nieuwe acteurs.
Twee weken? Ik deed er een weekend over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zo, net ff in ongeveer 2 weken tijd alle seizoenen/afleveringen weggewerkt. Erg vermakelijke serie! Wel jammer (wat veel mensen ook al aangaven) van de vele onafgemaakte verhaallijnen aan het einde van seizoen 2.
'Burgers'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Ja het aantal vrij besteedbare uren viel tegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Twee weken? Ik deed er een weekend over.
En stiekem niet heel ver van de waarheid. Ik ben nu ongeveer een lustrum burger, maar ik vind het vooral jammer dat er op veel van mijn feestjes tegenwoordig meer gepraat wordt over mooie dingen van toen we 14-27 waren, dan dat er echt iets gebeurt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whaha, ja dat was wel een hele suffe parodie van burgers...
Thee, kinderen, onderleggers...
Oh, suf leven heb jij dan. Ik ben ruim een lustrum burger met kind, vrouw, kat en hypotheek maar ga nog minstens één keer per week uit, bier drinken met mijn rugbyteam of goede vrienden van uit mijn studietijd en daar komen zat mooie verhalen langs over nu. Op buitenlandtrip met mijn team en een weekend hard zuipen in het buitenland (Oost-Europa) met vrienden doe ik ook nog steeds.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
En stiekem niet heel ver van de waarheid. Ik ben nu ongeveer een lustrum burger, maar ik vind het vooral jammer dat er op veel van mijn feestjes tegenwoordig meer gepraat wordt over mooie dingen van toen we 14-27 waren, dan dat er echt iets gebeurt.
Mijn post was ook wel een beetje overdreven hoor, een hele week geen bier/wijn drinken met vrienden gebeurt me zelden tot nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:33 schreef Nielsch het volgende:
suf leven heb jij dan. Ik ben ruim een lustrum burger met kind, vrouw, kat en hypotheek maar ga nog minstens één keer per week uit, bier drinken met mijn rugbyteam of goede vrienden van uit mijn studietijd en daar komen zat mooie verhalen langs over nu. Op buitenlandtrip met mijn team en een weekend hard zuipen in het buitenland (Oost-Europa) met vrienden doe ik ook no
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Mijn post was ook wel een beetje overdreven hoor, een hele week geen bier/wijn drinken met vrienden gebeurt me zelden tot nooit.
Heuy!quote:Op vrijdag 1 november 2013 06:45 schreef Nielsch het volgende:
Krijg nou wat, een vierde seizoen én een spin-off met de oude groep!
http://www.nu.nl/film/361(...)-feuten-in-maak.html
Ik had hetzelfde, vond hem nog wel leuker dan ik had verwacht. Dacht dat ik veel dingen al had gezien dankzij reclames (inclusief spoilers, haat dat heel ergquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:44 schreef Crohnjurist het volgende:
Gisteren naar de film geweest. Leuke en vermakelijke film, ik heb veel gelachen en toch eigenlijk was hij niet zó leuk dat je hem in de bioscoop hoeft te zien.
Uitzending gemist.quote:Op zondag 3 november 2013 22:48 schreef JJdeBaas het volgende:
Valt me overigens tegen dat de afleveringen van seizoen 3 nergens op de bekende sites staan
heldquote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef HalfGod het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1378709#0
1:27 OMG
Briljantquote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef HalfGod het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef HalfGod het volgende:
De Groninger die 'de Vries' heet etc.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zitten sowieso echt belachelijk veel insidejokes in het Sinterklaasjournaal
Vorig jaar was de aankomst in Roermond. Daar heten de schoonmakers 'Roermondhygiënistes'quote:Op donderdag 14 november 2013 17:45 schreef Operc het volgende:
[..]
De Groninger die 'de Vries' heet etc.
Misschien toch maar eens volgen dit jaar.
Fantastischquote:Op donderdag 14 november 2013 18:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Vorig jaar was de aankomst in Roermond. Daar heten de schoonmakers 'Roermondhygiënistes'Maar ook best wel veel dubbelzinnige dingen hoor, over blijven logeren, maar niet geslapen hebben
Afgelopen maandag hebben ze in drie kwartier de afleveringen van vorig jaar samengevat, en ik dacht best vaak; nahhhhhhh
Sinterklaas komt natuurlijk vanuit Spanje, dan is Groningen stukken verder dan pak 'm beet Vlissingenquote:Op donderdag 14 november 2013 17:45 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een bekrompenheid weer. Waarom zou Sinterklaas naar Groningen gaan, het is zo ver weg!!!
Ja, van jullie studio ja, voor veel anderen is Groningen dichterbij dan Hilversum hoor
Ik moest nog even omschakelen vanaf het Sinterklaasjournaal en begreep even niet waar dit over gingquote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef Bombshell het volgende:
Ik vond de film behoorlijk tegenvallen. ik vond dat ene mesije waar die 'kneus' mee aan de haal gaat wel een mooie chick zeg.
LOLquote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef HalfGod het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 02:02 schreef W00fer het volgende:
Voor de liefhebbers van Bo Maerten, zusje van Nina. Kijk de aflevering van "van God Los" van 24 november.
Staat sinds kort her en der.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:04 schreef CoenAFCA het volgende:
Is de film al ergens online te bekijken of te downloaden?
Thanks, release was aan me voorbij gegaan. Leuke film moet ik zeggen. Beetje Project X in een Feuten jasje. Uiteraard een flinterdun verhaaltje, maar hij keek lekker wegquote:
Net heel de episode gezien wat een tof programma.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:49 schreef W00fer het volgende:
De scenarioschrijver van feuten, Willem Bosch, bij #Maximlive
Wat een gast haha
Ja ik vond het ook tof, Maxim dan.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net heel de episode gezien wat een tof programma.
Ik ben het einde nu alweer vergetenquote:Op maandag 27 januari 2014 23:46 schreef W00fer het volgende:
Leuke film, leuk dat einde, niet verwacht.
Ik vond het verhaal eigenlijk minder uitgebreid dan ik van te voren dacht.
En Judith Noyons
Het einde ging erover dat:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie
Ik de hele filmquote:
Heb inmiddels drie afleveringen gezien.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook tof, Maxim dan. Ien.
Alle grappen komen van hem.
Jammer dat ze ermee gestopt zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb inmiddels drie afleveringen gezien.
Geniaale. show Maxime is echt een baas.
Dat was ik dus vergeten.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:43 schreef remlof het volgende:
Ook maar eens binnengehaald die film, zal 'm eens kijken als ik genoeg gedronken heb.
Dat is zeker aan te raden idd.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:43 schreef remlof het volgende:
Ook maar eens binnengehaald die film, zal 'm eens kijken als ik genoeg gedronken heb.
Dat zou ik wel doen ja. Blij dat ik er niet voor naar de bios ben geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:43 schreef remlof het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |