Usenetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef Poesopstokje het volgende:
Staan de afleveringen van s1 en s2 ook ergens online? Of moet ik het met Youtube doen?
of juist wel. ze lopen nu allemaal tegen de 30 aan, dan begint een nieuw leven. En bij zo'n film kan je natuurlijk niet teveel leunen op de serie, anders snappen de mensen die de serie niet kennen er niets vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:52 schreef W00fer het volgende:
Ik zou er niet op rekenen. Meestal zijn er wel voortekenen. In dit geval niet nu de film zich al 5 jaar later afspeelt.
exfeutenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Sowieso kan je het dan niet meer feuten noemen. Of je moet een reboot doen met nieuwe acteurs.
Alumniquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Sowieso kan je het dan niet meer feuten noemen. Of je moet een reboot doen met nieuwe acteurs.
Twee weken? Ik deed er een weekend over.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Zo, net ff in ongeveer 2 weken tijd alle seizoenen/afleveringen weggewerkt. Erg vermakelijke serie! Wel jammer (wat veel mensen ook al aangaven) van de vele onafgemaakte verhaallijnen aan het einde van seizoen 2.
'Burgers'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:59 schreef W00fer het volgende:
Ja het aantal vrij besteedbare uren viel tegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Twee weken? Ik deed er een weekend over.
En stiekem niet heel ver van de waarheid. Ik ben nu ongeveer een lustrum burger, maar ik vind het vooral jammer dat er op veel van mijn feestjes tegenwoordig meer gepraat wordt over mooie dingen van toen we 14-27 waren, dan dat er echt iets gebeurt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Whaha, ja dat was wel een hele suffe parodie van burgers...
Thee, kinderen, onderleggers...
Oh, suf leven heb jij dan. Ik ben ruim een lustrum burger met kind, vrouw, kat en hypotheek maar ga nog minstens één keer per week uit, bier drinken met mijn rugbyteam of goede vrienden van uit mijn studietijd en daar komen zat mooie verhalen langs over nu. Op buitenlandtrip met mijn team en een weekend hard zuipen in het buitenland (Oost-Europa) met vrienden doe ik ook nog steeds.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:54 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
En stiekem niet heel ver van de waarheid. Ik ben nu ongeveer een lustrum burger, maar ik vind het vooral jammer dat er op veel van mijn feestjes tegenwoordig meer gepraat wordt over mooie dingen van toen we 14-27 waren, dan dat er echt iets gebeurt.
Mijn post was ook wel een beetje overdreven hoor, een hele week geen bier/wijn drinken met vrienden gebeurt me zelden tot nooit.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:33 schreef Nielsch het volgende:
suf leven heb jij dan. Ik ben ruim een lustrum burger met kind, vrouw, kat en hypotheek maar ga nog minstens één keer per week uit, bier drinken met mijn rugbyteam of goede vrienden van uit mijn studietijd en daar komen zat mooie verhalen langs over nu. Op buitenlandtrip met mijn team en een weekend hard zuipen in het buitenland (Oost-Europa) met vrienden doe ik ook no
Gelukkig maarquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Mijn post was ook wel een beetje overdreven hoor, een hele week geen bier/wijn drinken met vrienden gebeurt me zelden tot nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |