Of je leest even terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
Waar zien jullie die afleveringen?
https://soundcloud.com/topnotchnl/sjaak-ft-sef-schnapps-dennisquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Bij de film, Feuten het feestje, heb je aan het begin de 'aftiteling', namen van acteurs etc. En een dikke beat erachter, weet iemand welk liedje dat is? Zwarte achtergroend, groen/blauwe letters dacht ik. Iemand een ideetje? Vond het een lekkere beat die ik nog wel eens wil horen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:34 schreef TheGOAT het volgende:
Bij de film, Feuten het feestje, heb je aan het begin de 'aftiteling', namen van acteurs etc. En een dikke beat erachter, weet iemand welk liedje dat is? Zwarte achtergroend, groen/blauwe letters dacht ik. Iemand een ideetje? Vond het een lekkere beat die ik nog wel eens wil horen
Dat is van de trailer.quote:
En is het wat? Zien we Verboom naakt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef SunChaser het volgende:
Ik ga zo naar Feestje, ook al heb ik nog geen sec van de serie gezien, ben benieuwd
Het was leuk, korte film wel, 70 min tot de aftiteling, je kan m dus ook zien zonder de serie te kennen, de mensen uit de serie hebben een bijrol. Alleen weet je niet waarom bram en hannah verboom een negerbaby hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
En is het wat? Zien we Verboom naakt?
Probably not. Balen hé?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand die weet of er ook een seizoen 4 komt?
Entouragequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 01:07 schreef W00fer het volgende:
Ik denk zelf dat er geen vierde serie komt.
Welke BNN serie heeft er trouwens 4 seizoenen?
quote:
Is toch geen BNN Seriequote:
Dat format is niet van hun, volgens mij een licentie van de commerciėlen.quote:
spuiten en slikkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |