SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames & Heren, gaat u los!
Houdt het svp wel netjes, en ga svp niet zeiken over 'wat een kutserie je het vind!'.
gelieve alleen mensen die het een leuke serie vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film: zsm, denk morgenavond (voorpremiere Pathé) of donderdag.
Interview met Hanna Verboom / Marie-Claire de Ruyter (vanaf 32m)
http://www.omroepwnl.nl/v(...)ktober__POW_00689772
Manuel Broekman en Tim Murck bij Life 4 You: http://rtlxl.nl/#!/carlo-(...)7a-ab00-088c27ac712c
[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 15-10-2013 01:35:04 ]Friettent dikke Willie, met Willie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 07:24 schreef Nielsch het volgende:
Minerva in Leiden bvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euh.. Nee?quote:
Ja, dat hebben de meeste verenigingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Minerva heeft gewoon zn eigen pand
En er kan beter gesloopt worden extern dan internquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat hebben de meeste verenigingen
Een lustrumgala wordt altijd extern georganiseerd. Is zeg maar (het hoogtepunt van) het grootste (en duurste) feest in vijf jaar dat een vereniging geeft. Daar is het eigen pand verreweg te klein voor.
Er kan in een kasteel of iets dergelijks wel aanzienlijk meer kapot ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En er kan beter gesloopt worden extern dan intern
Of in een hotelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Er kan in een kasteel of iets dergelijks wel aanzienlijk meer kapot ja.
Oude studentikoze traditie. Er zijn wel meer hotels die belaagd worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:51 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of in een hotel
http://www.leidschdagblad(...)/article14590123.ece
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Syntix het volgende:
De Prins sprong zelf. Leek mij wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:48 schreef Syntix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ik heb dat ook niet gezien (dat eerste)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond het ook al vreemd haha. Achteraf wel logisch want zag het later wel
Your beauty never ever scared me.
Er is nog 1 dubbele ep (de laatste dus) die nog niet op tv is geweest. Hoe je dit kan bekijken kan je in dit/het vorige topic precies teruglezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef Regenbui het volgende:
Het is me nu niet duidelijk. Vandaag stond er in de telegraaf dat de aflevering van gister de laatste was. Komen er nu nog twee afleveringen? Zo ja, wanneer? En, zijn ze ergens te downloaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |