SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.
[ Bericht 0% gewijzigd door kensei op 14-10-2013 16:39:30 ]![]()
Ik ben er voorlopig even mee gekapt. Random disconnects van Xbox Live terwijl ik alles al heb gedaan om het op te lossen... het zit er niet in blijkbaar. Erg jammer want ontzettend tof spel.![]()
Heeeeeleemaaaal niets =P. Als het niet werkt zet je ze gewoon weer terug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef Seconde het volgende:
Wat zijn de gevaren van DNS veranderen?![]()
Word je gehacked mangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:32 schreef Seconde het volgende:
Wat zijn de gevaren van DNS veranderen?PSN: Duuc-nl![]()
Donequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:31 schreef hoink581 het volgende:
Voeg mij nu gewoon toe. Hoink581 (PSN barry_bigfoot)
Niemand kijkt ooit in die OP, maar als jij er gelukkig van wordt![]()
![]()
Wie is de crewleider?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
hahaha die truc met die adder werkt, heb het 20x verkocht nu 2miljoen op de bank, maar na upgraden probeerde ik weer zeg ie zo van sorrie we kunne nie aanneme is durder als 50k was deze?
wist wel dat er een addertje onder de gras zat hier ja ja >:(#kwaat
![]()
Wanneer is er een race naar Mt Chiliad?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Kwaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef drheisenberg het volgende:
hahaha die truc met die adder werkt, heb het 20x verkocht nu 2miljoen op de bank, maar na upgraden probeerde ik weer zeg ie zo van sorrie we kunne nie aanneme is durder als 50k was deze?
Wats deze![]()
Pascaldenijs race
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Pascald en ijs was het toch?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Huhwat?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:35 schreef drheisenberg het volgende:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef kensei het volgende:
[..]
GucciSoldier013 (Roemeen013)
Level 10![]()
![]()
dquote:
die truc waar ik gister over had werkt oo met autos op een bepaalde iets ingewiekeldere manier, maar je kunt dus op die maniertjes zo'n 200k per 30 seconde verdiene ipv die miezerige 16k die jij verdiente met die kut motor
das dus meer als 13x per 1 keer verdiene als je dat ipv die motor zou doen :p![]()
Spawnen heel veel als je er eentje vindt, en verkoop ze bij ls customs voor 7kquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
waaromheb je allemaal dezelfde soort ? en welke verkop bedoel je ?PSN: Duuc-nl![]()
Ik bedoelde met het lijstje voor de sessie van vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Done
Niemand kijkt ooit in die OP, maar als jij er gelukkig van wordt![]()
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xDquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Spawnen heel veel als je er eentje vindt, en verkoop ze bij ls customs voor 7k![]()
Dan moet je jezelf er ff bijzetten en het lijstje opnieuw posten Gquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met het lijstje voor de sessie van vanavond.![]()
Leef je uitquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xDPSN: Duuc-nl![]()
Ballers vind ik altijd genoeg in de dure buurt waar Michael zijn huis heeft en waar alle dure appartementen liggen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben net op zoek naar een Baller :<Omdat je dan het risico loopt je char te verliezen. Ik heb al 10 keer een reset gehad, een 11de keer hoeft voor mij niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xD![]()
maar als ik straks zeg maar zo'n 20 miljoen heb, wat kan ik er verder mee doen naast autos vliegtuigen enz. kopen? kan ik land opkopen of meer huizen enz?
of kan ik bijv net als bij offline huize kopen en verhuren enz![]()
Niet iedereen is zo zielig als jijquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:45 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ja maar waarom zou ik aldie moeite doen voor 7 miezerige FAGGOT duizend dollars als ik mjn auto voor 200k per keer kan verkopen elke 30 seconde??? xD![]()
Motherfucker, zoek je ruzie ofzo?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop echt dat die content editor snel uitkomt![]()
Los Santos Airport > Mount Chilliad (ik doop hem alvast tot pascaldenijs-race)
Die fucking race heeft deze baas bedacht! Niet gaan shinen met de prestatie van een ander.
Instabounty voor jou als ik online kom.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
hjb man waarom is het zielig om meer te verdienen ? is zelfde principe alleen sneller, alsof het verkopen van 10 autos van 7k ''beter is'', dat gewoon minder snel LOLquote:![]()
Ja je kan heel los santos kopenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
maar als ik straks zeg maar zo'n 20 miljoen heb, wat kan ik er verder mee doen naast autos vliegtuigen enz. kopen? kan ik land opkopen of meer huizen enz?
of kan ik bijv net als bij offline huize kopen en verhuren enzPSN: Duuc-nl![]()
Hoe?quote:
En wat als ik in een online sessie it en iemand loopt op land dat van mij is?
Mag ik hem dan levend verbrande en zijn as in oceaan gooien?![]()
#kwaat
![]()
jij bent echt 12 jaar oud hequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:47 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb man waarom is het zielig om meer te verdienen ? is zelfde principe alleen sneller, alsof het verkopen van 10 autos van 7k ''beter is'', dat gewoon minder snel LOL![]()
![]()
Net met painore ff 1 vs 1 race gedaan voor mod unlocks op onze custom vehicles. Mis ik nog 1 race voor de turbo.![]()
Vrijwilligers?
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Ja mang kost 500 miljoen miljard en dan ben jij politiequote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
Hoe?
En wat als ik in een online sessie it en iemand loopt op land dat van mij is?
Mag ik hem dan levend verbrande en zijn as in oceaan gooien?![]()
#kwaat
PSN: Duuc-nl![]()
fixedquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
maar als ik straks zeg maar alles kwijt ben, omdat ik valsgespeeld heb en rockstar mij terecht gebanned heeft, hoe kan ik dan het beste zo snel mogelijk weer op mijn oude rank terugkomen?
of kan ik bijv beter wegblijven uit GTA dan?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
koelquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja mang kost 500 miljoen miljard en dan ben jij politie![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:40 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
d
die truc waar ik gister over had werkt oo met autos op een bepaalde iets ingewiekeldere manier, maar je kunt dus op die maniertjes zo'n 200k per 30 seconde verdiene ipv die miezerige 16k die jij verdiente met die kut motor
das dus meer als 13x per 1 keer verdiene als je dat ipv die motor zou doen :pOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
rockstar kan nie banne op psn en das nie rockstar die dat doequote:
das xboxlive die dat doe (mikrosoeft)![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Motherfucker, zoek je ruzie ofzo?
Die fucking race heeft deze baas bedacht! Niet gaan shinen met de prestatie van een ander.
Instabounty voor jou als ik online kom.![]()
![]()
Deze video is verwijderd wegens een schending van het beleid van YouTube op het gebied van spam, oplichtingspraktijken en commercieel misleidende inhoud.
ohhh shit, rockstar in actie'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Week op vakantie geweest, kan nog steeds niet normaal gamenHele dag al niet
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2013 16:51:05 ]![]()
Kanker kneusquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ik zeg het als je 1 miljoen overmaakt
deze shinees met zijn japaner naam zegt maar wat, jij weet niks manquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar dan
geef 1 bron dat speciefike psn user is gebanned odmat ie gebruik maakte van glitches
GLITCHES IS NIE HACKEN omg lol ben je zo archtelrijk om versgil tussen glitches en hacks te zien? lol wat
#yolo #kwaat![]()
![]()
![]()
Nee toch? Dat laatste niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar danOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahahaquote:
en leuke is dat jij dan telkens 2k ziekte kosten moet betalen
nee wacht, jij maakt nu gewoon verdomme 1 miljoen over en je krijgt niks voor terug
hier spreekt echte gangsta als jij je leven wilt houden, luister je naar mij, BITCH
#gangsta #yolo #kwaat![]()
![]()
![]()
RT #Kwaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzoOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactionsquote:![]()
1v1 me brahquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahaha
en leuke is dat jij dan telkens 2k ziekte kosten moet betalen
nee wacht, jij maakt nu gewoon verdomme 1 miljoen over en je krijgt niks voor terug
hier spreekt echte gangsta als jij je leven wilt houden, luister je naar mij, BITCH
#gangsta #yolo #kwaat
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzo
#yolo #reik![]()
je troll valt nu te veel op, jammer mangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5
#yolo #reikOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik geef je 1 miljard als ik met jou mag spelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reikPSN: Duuc-nl![]()
ja ze willen de economie beschermen, daarom geven ze 500K weg aan elke droeftoeter die 1 seconde heeft ingelogd, iedereen kan gewoon duurste appartement kopen op koste van Rockstar lOLquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactions![]()
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reik![]()
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERSquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroam
en jij bent trots he om VERRADER TE ZIJN VIEZE VULLE VERRADERS![]()
![]()
![]()
![]()
YouTube
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERS
en jij bent trots he om VERRADER TE ZIJN VIEZE VULLE VERRADERS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom mensen die glitch moeten gebruiken om geld te krijgen. Alle gevoel van progressie is weg, en een nieuwe auto heeft niet hetzelfde gevoel als dat je er zelf missies voor gedaan hebt, of races.![]()
Compensatiegedragquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lisker het volgende:
Snap niet waarom mensen die glitch moeten gebruiken om geld te krijgen. Alle gevoel van progressie is weg, en een nieuwe auto heeft niet hetzelfde gevoel als dat je er zelf missies voor gedaan hebt, of races.![]()
Dit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactions
Verder snap ik de lol niet om zo snel mogelijk miljoenen te willen hebben. Ik heb een pauper appartement gekocht voor max. 90.000 ofzo. Auto's steel ik nog bij elkaar. Pas als ik veel verder ben ga ik een mooier huis e.d. kopen.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
quote:
Ruis en ik tijdens een survival... perfect afgestemd
YouTube
het dikste appartement koop je al voor 200 k dit verdien je makkelijk in 3 a 4 uurtjes en daarna is er eigenlijk niks meer wat je kunt kopen buiten voertuigen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dit.
Verder snap ik de lol niet om zo snel mogelijk miljoenen te willen hebben. Ik heb een pauper appartement gekocht voor max. 90.000 ofzo. Auto's steel ik nog bij elkaar. Pas als ik veel verder ben ga ik een mooier huis e.d. kopen.![]()
YouTube
Laat ik dat maar snel gaan doen dan inderdaad. Kan ie daarna de kast in met een stempel 'Done!'.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef tonic1 het volgende:
[..]
het dikste appartement koop je al voor 200 k dit verdien je makkelijk in 3 a 4 uurtjes en daarna is er eigenlijk niks meer wat je kunt kopen buiten voertuigen.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.![]()
Precies de reden dat ik niet geglitched heb ja. Wel paar keer Violent Duct gefarmed toen dat nog kon maar das gewoon 'legit' imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dit.
Verder snap ik de lol niet om zo snel mogelijk miljoenen te willen hebben. Ik heb een pauper appartement gekocht voor max. 90.000 ofzo. Auto's steel ik nog bij elkaar. Pas als ik veel verder ben ga ik een mooier huis e.d. kopen.
Heb nu 205k appartement ( ivm locatie ) en wat auto's en ben lekker verder aan het sparen voor meer stuff![]()
![]()
Vanmiddag voor 't eerst online gespeeld, meteen een hele zooi FoKkers gezien, iemand een antraciet oranje elegy oa. (Ik rij in een rode sabre turbo met matzwarte streep d'r op)
Voor de OP: X360 gamertag: Volturnus.
Edit: Vraagje, het viel me op dat wapens die ik van bv. Politie afpak, nooit in mn inventory blijven als ik uitlog en weer inlog, is dit met gekochte wapens ook zo?![]()
kijk hoe gangster ik dan ben he, bitchquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jongens, ik heb meneer drheisenberg gevonden.
[ afbeelding ]
There he is.
als ik aan me ma BEVEL GEEF VOOR HAMBURGER, hoppa binnen 4 sec duurste burger van mcdonalds in mijn buik, check die ketting, bitches willen er aan zuigen
ze slikken al eht cum da uit mijn moobs komt, ja ga jaloers zijn, check mijn smooth body, jij wrs zo'n dikke harige opa
hahahahahahahahahahaha![]()
En jij gamed niet op een xbox want ik vind dit wel een naam voor jouwquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:11 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
kijk hoe gangster ik dan ben he, bitch
als ik aan me ma BEVEL GEEF VOOR HAMBURGER, hoppa binnen 4 sec duurste burger van mcdonalds in mijn buik, check die ketting, bitches willen er aan zuigen
ze slikken al eht cum da uit mijn moobs komt, ja ga jaloers zijn, check mijn smooth body, jij wrs zo'n dikke harige opa
hahahahahahahahahahaha
https://live.xbox.com/nl-NL/Profile?gamertag=jodehebbekankrIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
ik ben Joods...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En jij gamed niet op een xbox want ik vind dit wel een naam voor jouw
[ afbeelding ]
https://live.xbox.com/nl-NL/Profile?gamertag=jodehebbekankr![]()
Ik heb ook wel een aantal missies opnieuw gedaan, of een avondje survival etc. Zolang je maar een gevoel van 'vooruitgang' hebt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niet geglitched heb ja. Wel paar keer Violent Duct gefarmed toen dat nog kon maar das gewoon 'legit' imo.
Heb nu 205k appartement ( ivm locatie ) en wat auto's en ben lekker verder aan het sparen voor meer stuff
Ik speel eigenlijk alleen samen met een vriend, die heeft vlak bij mijn huis een veel mooier huis gekocht. Die gebruiken we nu om te chillen en strippers langs te laten komen etc.
Alle fokkers zijn vanavond na 21u uitgenodigd in mijn 400k kostende penthouseYouTube
mag ik ook komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alle fokkers zijn vanavond na 21u uitgenodigd in mijn 400k kostende penthouse![]()
Hoe laat je strippers langskomen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een aantal missies opnieuw gedaan, of een avondje survival etc. Zolang je maar een gevoel van 'vooruitgang' hebt.
Ik speel eigenlijk alleen samen met een vriend, die heeft vlak bij mijn huis een veel mooier huis gekocht. Die gebruiken we nu om te chillen en strippers langs te laten komen etc.![]()
Eerst d'r nummer regelen in de stripclub zodra je die kunt bezoeken. Dan opbellen als je (bijna) thuis bent.quote:Of meerdere tegelijk kunnen weet ik nog niet zeker eigenlijk.
Voor de lekkerste bitches: 2 miljoen betalen aan drheisenberg de grootste pimp die er rondloopt binnen gta onlinequote:![]()
Als je ps3 hebt, ben je welkom. Ik moet dan wel even je psn naam weten.quote:
Anders kan ik je niet uitnodigen, het is een invite only sessie.YouTube
Een boost? Er is geen boost, behalve pas gas geven bij Go!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef DSS24 het volgende:
wat is godver de knop als je een race doet en je hebt raketten of een boost met je auto?
Rockets zijn L3 indrukken![]()
Je kan een ban krijgenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef drheisenberg het volgende:
of kan ik bijv net als bij offline huize kopen en verhuren enz![]()
![]()
![]()
et even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
DivHH (vrijwillig)oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
L3+R3 ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:06 schreef DSS24 het volgende:
wat is godver de knop als je een race doet en je hebt raketten of een boost met je auto?![]()
Wat gaat er vanavond eigenlijk gebeuren?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:28 schreef Divje het volgende:
et even je naam neer als je vanavond mee wilt doen met de crew sessie. Rond 21u zal ik invites uitsturen. PS3 only.
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Ik doe wel mee trouwens ;-)YouTube
We gaan Panini's met PascaldenIJs eten bij de Vanilla Unicornquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat gaat er vanavond eigenlijk gebeuren?
Ik doe wel mee trouwens ;-)
Painore stuurt de invite volgens mij..oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Potverdikkeme, die chick in je UI mag wel een Stuc-beurt van me hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:32 schreef MRN89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat een FOK! tattoo niet mogelijk is
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
er is wel een boostquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:24 schreef SevD het volgende:
[..]
Een boost? Er is geen boost, behalve pas gas geven bij Go!
Rockets zijn L3 indrukkenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Aangezien ik eruit was gegooid:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef Multiply het volgende:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 PSN: Seat_-ibizaMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
paterminator is een smerige crew killer, kan hij uit de crew gepleurd worden?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Ik zit nu met hem in een server. Nog niet tegengekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Abed het volgende:
paterminator is een smerige crew killer, kan hij uit de crew gepleurd worden?
MentionedDCMJ![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:41 schreef Roemeen013 het volgende:
Even RSC checken, ik ben nog bezig met een oplossing zodat er meer mensen de crew kunnen joinen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:35 schreef Multiply het volgende:
-------------
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)![]()
Ik zit ff in mijn huisje, zet Weazel News op en ik zit midden in een nieuwsbericht over iemand van de gang "FokCrew", streetname "Painore". Hij verstopt zich al een tijdje in en rondom een kledingwinkel![]()
![]()
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.![]()
Eens, twee tientjes haal je er 1.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.YouTube
Heb een DM naar TS gestuurd zodat hij het een mooi plaatsje in de OP geeft zodat het er bij de volgende delen ook in komt te staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Eens, twee tientjes haal je er 1.![]()
![]()
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.Dus weet niet hoe je dat kan zien?
MentionedDCMJ![]()
Dit iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitDus weet niet hoe je dat kan zien?
Fok!kers met headset (waarvan ik het weet) PSN:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
Vul maar aan![]()
Als je speelt zonder headset altijd dan lig je eruit. Kan best dat je batterij eens leeg is, maar als je praatschuw bent oid dan kunnen we je niet gebruiken (overigens in het algemeen)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Ik heb een headset, maar niet aangesloten als ik niet met fokkers zitDus weet niet hoe je dat kan zien?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Oke, headset it isquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je speelt zonder headset altijd dan lig je eruit. Kan best dat je batterij eens leeg is, maar als je praatschuw bent oid dan kunnen we je niet gebruiken (overigens in het algemeen)MentionedDCMJ![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Bobbernaut
Vul maar aanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- PanoirePSN: Duuc-nl![]()
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- BobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik zou die van 2 tientjes halen bij MM.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef thethoryd het volgende:
Ik ga er gelijk een bestellen! Iemand aanrader voor PS3 max ¤50?
EX-01YouTube
Koop sowieso iets met kabel, kijk eens bij turtlebeach bol.com goed en sommige best goedkoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef thethoryd het volgende:
Ik ga er gelijk een bestellen! Iemand aanrader voor PS3 max ¤50?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef bobbernaut het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
Onder voorbehoud
-Risakotta![]()
Ik heb een originele van PS, voor ¤30 heb je er al een.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef thethoryd het volgende:
Ik ga er gelijk een bestellen! Iemand aanrader voor PS3 max ¤50?![]()
![]()
Ik heb deze ook, maar zou er toch eentje halen die wat beter zit, deze gaat echt irriteren als je er langer dan een uur mee zit. Vind ik dan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:01 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb een originele van PS, voor ¤30 heb je er al een.
[ afbeelding ]PSN: Duuc-nl![]()
Omg, waarom willen kiddo´s (voornamelijk frans trouwens) toch zo graag die Titan/Cargobob besturen, in die missie waarin je hem moet jatten, terwijl ze niet eens kunnen vliegen. Toch al wel regelmatig 10.000/25.000 dollar en vooral tijd zo door de plee gespoeld doordat ze hem in die vrachtwagen of door het dak willen vliegen!
![]()
Ik ben ZEER tevreden over :
http://tweakers.net/pricewatch/238104/logitech-h330.html
Wel met draad (2 meter), maar prima geluid en over en weer.![]()
Niet alleen kopen, maar ook gaan gebruiken xD!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Duuc-nl het volgende:
Headset sales zijn booming nu door deze dreiging![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Duuc-nl het volgende:
![]()
Mediamarkt bedankt Fok! vanweg een enorme vraag naar headsets.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:05 schreef Duuc-nl het volgende:
We snappen dat het vervelend is als je uit de crew gezet wordt doordat je geen headset hebt, maar als je er wel een hebt is het meteen veel leuker en effectiever om met de crew te spelen.![]()
![]()
Sorry voor diegene met wie ik 25min in een 4 sterren achtervolging zat samen met een bounty in een andere auto.
Ik moest niezen vlak voordat we doodgeschoten werden.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
YouTube
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Dumpafval (PSN: DuCK_Oelewapper)
Onder voorbehoud
-Risakotta![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef Dumpafval het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze19nogwat
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
-TheThoryd__
Onder voorbehoud
-Risakotta![]()
Net Base invaders geprobeerd
Zo'n gozer springt in/op/tussen de propellers.. meteen al 1 leven minder voordat we überhaupt al vertrokken waren.
![]()
![]()
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
-TheThoryd__hier schreef kensei: haha komen
Die spawnt op de basis zag ik vanmiddag in een filmpje die pico posttequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
Zo'n gozer springt in/op/tussen de propellers.. meteen al 1 leven minder voordat we überhaupt al vertrokken waren.
wat een onzin. Wat nou als je het vervelend vind dat gekwaak de hele tijd. Survival loopt prima, de rest ook. Ik hoop dat dit een grap is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:48 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik en de Commissioners van het FOK!forum GTA Online Crew hebben besloten om leden zonder headset uit de crew te zetten. Zonder headset is het lastig om ten eerste te communiceren, en verlopen missies, races etc. niet soepel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Haha awsome!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit ff in mijn huisje, zet Weazel News op en ik zit midden in een nieuwsbericht over iemand van de gang "FokCrew", streetname "Painore". Hij verstopt zich al een tijdje in en rondom een kledingwinkel![]()
Ik heb eindelijk een turbo op m'n SUV![]()
True, ik vind het zelf ook niet nodig om te praten, alleen leuk als je met veel FOK!kers zit, maar als er maar 1 FOK!ker in de match zit vind ik het een beetje zinloosquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat een onzin. Wat nou als je het vervelend vind dat gekwaak de hele tijd. Survival loopt prima, de rest ook. Ik hoop dat dit een grap is.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb 1 van m'n Surano's verkocht. ff TWD kijken en dan de andere 2.een glitch gebruiken om van een andere glitch af te komen
Dat moet ook. Als je met zijn vieren speelt, kun je maar met zijn drieën in het vliegtuig. Hij spawnt dan vlakbij waar je moet zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
![]()
Nu ben ik uit dat lijstje.., Bedankt.quote:![]()
Anyways:
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 psn: Seat_-ibiza
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ja klopt.. wij waren dus onderweg en die gozer gaat daar op die basis dood.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die spawnt op de basis zag ik vanmiddag in een filmpje die pico postte
Toen waren we nog maar met zijn 3en![]()
![]()
![]()
Door wie word ik gedwongen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nu ben ik uit dat lijstje.., Bedankt.![]()
Anyways:
Panini
nielswinsen
GabrielKnox
BramP0wn3r
Durex (gedwongen)
Kensei (wiwatron)
SevvyD (gedwongen)
Raze (gedwongen)
Miniruis(gedwongen)
Duuc (gedwongen)
DivHH (vrijwillig)
Stefmeister8
Marco001 psn: Seat_-ibiza
Hoink581 (PSN: barry_bigfoot)
Schat de kans 50/50 dat ik er bij ben.PSN: Duuc-nl![]()
Haha, kijk dat filmpje van pico. Voor de volgende keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja klopt.. wij waren dus onderweg en die gozer gaat daar op die basis dood.
Toen waren we nog maar met zijn 3en![]()
Heb nog geen tijd gehad om eentje te kopen. Zoals het er nu naar uit ziet koop ik woensdagochtend 1.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Tenzie iemand weet of je de Roccat Kave ook aan een PS3 kunt koppelen?MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Base invaders schijnt wel moeilijk te zijn!YouTube
Ik bedoel je gaat mensen toch niet dwingen om zo'n ding te kopen. Dan had je het beter niet fok crew kunnen noemen als niet iedereen welkom is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Valt mee. Eerste keer was hij pittig, maar als je hem speelt zoals in het filmpje is hij niet zo lastig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Base invaders schijnt wel moeilijk te zijn!![]()
Hier ook een headset aanwezigquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Grielen het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
-TheThoryd__
-Tjadonisheb mezelf bij het lijstje gezet. Vind het aan de andere kant ook wel extreem om mensen zonder headset te kicken. Je kan altijd ervoor kiezen om missies zonder mensen te doen zonder headset, in de lobby kan je ze altijd nog kicken
![]()
![]()
Ah thanksquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat moet ook. Als je met zijn vieren speelt, kun je maar met zijn drieën in het vliegtuig. Hij spawnt dan vlakbij waar je moet zijn.
Dacht al..wat doet die gozer nou![]()
![]()
Voor mensen met een normale PC headset, koop zo'n ding
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe zie je of je eene bounty hebt?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
81 centquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Eerlijk gezegd wilde ik al een crew aanmaken voor Fok!kers met Headset Only members. Maar had geen zin om leader te zijn enzo. Dit is dus perfect![]()
![]()
Die heb ik dus gekocht maar krijg hem niet werkend.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3PSN: Duuc-nl![]()
?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:17 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht maar krijg hem niet werkend.
https://support.us.playst(...)-compatible-headsetsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat ik moet doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Valt mee. Eerste keer was hij pittig, maar als je hem speelt zoals in het filmpje is hij niet zo lastig.
YouTube
Invite me danquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen![]()
Hij geeft wel aan dat hij geluid ontvangt in dat menu maar volgens mij horen mensen mij niet.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
?
https://support.us.playst(...)-compatible-headsets
Zal het vanavond wel proberen. Had ook nog iets erbij gekocht om het geluid uit mijn tv in de headset te krijgen en dat probeerde ik tegelijk en toen werkte t volgens mij niet meer.PSN: Duuc-nl![]()
Is al klaar....quote:
maar ik dacht je moet ze alle 3 opblazen...
Nu is de missie gefaald, ik nodig je wel uit
YouTube
oh kan niet meer... loopt nog doorYouTube
bagger... Mijn headset heeft ook een usb-voeding nodig..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item20d807b4f3MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Mijne niet dus mjaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bagger... Mijn headset heeft ook een usb-voeding nodig..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je in een crew wilt zitten moet je ook communiceren anders kan je net zo goed met vreemde mensen spelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik bedoel je gaat mensen toch niet dwingen om zo'n ding te kopen. Dan had je het beter niet fok crew kunnen noemen als niet iedereen welkom is.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik weet niet.. Vind het (hoewel het zonder headset wel lastig is) wel een beetje een debiele reden. Ik kan dan ook niet zeggen dat ik er 100% achter sta. Hoewel... Als GTA5 nou ook een normale ingame chat zou hebben, dan zou een headset helemaal niet verplicht moeten worden gesteld.quote:MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ze bedoelen tijdens missies communiceren, dan kan je niet hele tijd van ps3 naar pc wisselen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef Seconde het volgende:
Ik dacht dat het forum de bedoeling was als communicatiemiddel.PSN: Duuc-nl![]()
Iemand kan toch ook een fokcrew aanmaken waar je geen headset voor nodig hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
dan kunnen ze mij er alvast uit schrappen, want ik ga echt niet zo'n ding kopen.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef DrSnuggle het volgende:
Headset besteld, hij zwerft nu alleen ergens tussen China en Nederland dus het kan nog even duren.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Het punt is wel even, je kan het eigenlijk niet eisen.....
Ik stel voor om het alleen met crew sessies te doen bijv...
Niet iedereen heeft genoeg geld voor handenYouTube
Moet sowieso eens een grote schoonmaak door de crew. Veel te veel inactieve leden, leden die niks bijdragen en die nooit jobs joinen oid, en teveel crew killers. Eigenlijk als je een echte goede crew wilt moet je de limiet veel lager zetten dan 300.PSN: Duuc-nl![]()
Tja.. Dat heb ik ook een beetje. Ik heb een verdraaid goede headset, maar die is usb powered en werkt dus niet op de PS3.. Om er nou nog een headset bij te kopen voor alleen de Fokcrew...quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
dan kunnen ze mij er alvast uit schrappen, want ik ga echt niet zo'n ding kopen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Wel genoeg geld voor gta maar niet genoeg geld om voor 2 tientjes een headset te kopen? Lijkt me een kwestie van prioriteiten stellen. Sowieso op een console zitten zonder headset is nogal vreemd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet iedereen heeft genoeg geld voor handenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dat.. Ik denk dat er zeker wel een stuk of 100 uit kunnen. (is i.i.g. vaak wel zo.)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Moet sowieso eens een grote schoonmaak door de crew. Veel te veel inactieve leden, leden die niks bijdragen en die nooit jobs joinen oid, en teveel crew killers. Eigenlijk als je een echte goede crew wilt moet je de limiet veel lager zetten dan 300.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Maar wie is de vraag, veel hebben een andere naam op het forum dan ingame.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat.. Ik denk dat er zeker wel een stuk of 100 uit kunnen. (is i.i.g. vaak wel zo.)melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Denk wel dat je eerst de mensen die inactief zijn eruit moet schoppen.
Soms heb ik ook even geen mic. omdat ik hier niet alleen woon
Maar ik heb dan wel weer een headset op bijv..zodat ik jullie wel kan horen![]()
![]()
Hoezo is dat vreemd? (tja, het OP een console zitten lijkt mij wel erg vreemd), waarom ius het niet hebben van een console headset vreemd? GTA online is de enige online game die ik speel op de PS3..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld voor gta maar niet genoeg geld om voor 2 tientjes een headset te kopen? Lijkt me een kwestie van prioriteiten stellen. Sowieso op een console zitten zonder headset is nogal vreemd.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
geld is niet eens een reden. Als je met meer mensen in huis woont dan zit je wederhelft er niet echt op te wachten als je continu loopt te brullen door zo'n stokje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet iedereen heeft genoeg geld voor handenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb er ook een: fritsflitsquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Grielen het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
-TheThoryd__"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Je zou b.v. iedereen kunnen verplichten zich te melden in dit topic met hun PSN. Geef ze daar een week de tijd voor. Diegene die zich daarna nog niet hebben gemeld --> kickquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar wie is de vraag, veel hebben een andere naam op het forum dan ingame.
Ik denk dat je dan al een hele schoonmaak kunt houden.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Dan flikker mij er maar uit. Ga geen headset aanschaffen voor ditquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je in een crew wilt zitten moet je ook communiceren anders kan je net zo goed met vreemde mensen spelen.![]()
![]()
Omdat je op een console niet ingame kan tikken, alleen berichtjes kan sturen naar elkaar (in de meeste spellen) en het is nogal traag en omslachtig. Daarom hebben veel mensen een headset.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoezo is dat vreemd? (tja, het OP een console zitten lijkt mij wel erg vreemd), waarom ius het niet hebben van een console headset vreemd? GTA online is de enige online game die ik speel op de PS3..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ikzelf game al zon 6 jaar op de Playstation 3 en heb nog nooit een headset erin geduwd..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Wel genoeg geld voor gta maar niet genoeg geld om voor 2 tientjes een headset te kopen? Lijkt me een kwestie van prioriteiten stellen. Sowieso op een console zitten zonder headset is nogal vreemd.![]()
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef MRN89 het volgende:
Zie nu wel net dat je me mannetje 1 op 1 gekopieert hebt :p zo zag je er net namelijk niet uit (ik wel, blote bast+kaal+exact dezelfde tattoos)![]()
Dat vind ik persoonlijk ook 1 van de minpunten aan console's... Maar goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat je op een console niet ingame kan tikken, alleen berichtjes kan sturen naar elkaar (in de meeste spellen) en het is nogal traag en omslachtig. Daarom hebben veel mensen een headset.das een andere discussie.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Nieuwe TT : [GTA ONLINE] #37 Waar een headset verplicht is voor crewleden
Lol, zie net dat we wel zo'n ding hebben. Maar ga gewoon dat ding niet gebruiken.![]()
http://dx.com/p/bluetooth(...)for-ps3-black-187546quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je hem hebt besteld.
Deze gehaald. Ik heb de gok genomen om bij de chinezen te halen, maar mocht het niet goed zijn dan haal ik er eentje bij de MM.![]()
Tja aan de ene kant kun je het niet eisen als je een Fok! forumcrew hebt gemaakt, aan de andere kant is het ook weer niet zo'n moeite om zo'n ding te halen.
Maar wat ik een paar topics geleden al heb aangekaart: check mensen op hun activiteit en levels. En uiteraard de teamkillers. Dan reduceer je ook al flink![]()
stap in mijn giga vliegtuig
YouTube
Je kan best FOKkers zonder hesdset in de crew laten, maar als we gezamelijk missies gaan spelen dan is zo'n ding wel een pre om mee te doen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja je ging toen al veels te snel dood toen je @ basis was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..
Zie nu wel net dat je me mannetje 1 op 1 gekopieert hebt :p zo zag je er net namelijk niet uit (ik wel, blote bast+kaal+exact dezelfde tattoos)
Ja wilde kijken of ik wat FOK! tattoos kon zetten.. nee dus![]()
![]()
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bij de chinezen halen kan prima.. Ben zelf alleen niet zo'n fan van DX (nogal onbetrouwbaar qua levertijd)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
http://dx.com/p/bluetooth(...)for-ps3-black-187546
Deze gehaald. Ik heb de gok genomen om bij de chinezen te halen, maar mocht het niet goed zijn dan haal ik er eentje bij de MM.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef Timo-Tea het volgende:
[..]
Dat was ik... dan spawn je meteen op de basis aangezien er maar 2 mensen kunnen vliegen. Ook kon iemand beter eerst de cargobob pakken voordat de straaljagers opgeblazen werden. Als je eerst die straaljagers opblaast komen er veel meer mannetjes. Hierom was ik geleaved..
Zie nu wel net dat je me mannetje 1 op 1 gekopieert hebt :p zo zag je er net namelijk niet uit (ik wel, blote bast+kaal+exact dezelfde tattoos)
Je kunt wel met z'n drieën in het vliegtuig, maar een vierde persoon lukt dan weer niet.![]()
Dit. Werd gisteravond door een crewmember gekilled omdat die mijn auto wou jatten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Tja aan de ene kant kun je het niet eisen als je een Fok! forumcrew hebt gemaakt, aan de andere kant is het ook weer niet zo'n moeite om zo'n ding te halen.
Maar wat ik een paar topics geleden al heb aangekaart: check mensen op hun activiteit en levels. En uiteraard de teamkillers. Dan reduceer je ook al flinkMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef fotostarter het volgende:
Nieuwe TT : [GTA ONLINE] #37 Waar een headset verplicht is voor crewleden
Lol, zie net dat we wel zo'n ding hebben. Maar ga gewoon dat ding niet gebruiken.![]()
![]()
Een echte fokkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komenHij wil niet herkend worden, alle vrouwen zoeken zijn adres op om z'n 30 cm genotsknots herhaaldelijk te misbruiken
Ja dat zeg ik, doordat alle straaljagers al kapot zijn is het geen doen. Eerst iedereen killen> 1 iemand pakt cargobob en als die in de lucht is blaast de andere de straaljagers op. Het liep een beetje door elkaar, en 1 vreemde in ons potje was aan de andere kant van de map bezig :pquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ja je ging toen al veels te snel dood toen je @ basis was.
Ja wilde kijken of ik wat FOK! tattoos kon zetten.. nee dus![]()
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zit je uberhaupt op dit forum dan als je niet met andere mensen in contact wil komen![]()
Ik herken het, maar het is voor mij ongeveer twee jaar geleden geweest dat ik daar iets heb besteld dus hopelijk is er in de tussentijd veel veranderd. De status was wel binnen een dag: 'shipped', dus ik heb goede hoop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bij de chinezen halen kan prima.. Ben zelf alleen niet zo'n fan van DX (nogal onbetrouwbaar qua levertijd)![]()
Autistquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:44 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik kan prima communiceren via het typen op PSn, en ingame met de telefoon. Kom om te gamen, niet om te typen of wat dan ook.![]()
![]()
ik kan overigens nog steeds van het lijstje voor het event vanavond (miniruis) (ook al ben ik gedwongen) ik kom zo snel mogelijk naar huis na het werken misschien dat ik dan nog mee kan doen
![]()
![]()
Ik krijg elke x de melding dat ik gekicked bent van de session? Wat kan ik hieraan doen? DNS is al aangepast![]()
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt wel met z'n drieën in het vliegtuig, maar een vierde persoon lukt dan weer niet.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nieuwe singleplayer starten, en vanuit het begin filmpje naar de multiplayer. En de rest van http://gtaforums.com/topi(...)ch-ps3/?p=1063740739 werkte voor mij. De SP deed 't 'm.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef -Menn0- het volgende:
Adder glitch werkt niet bij mij, heb nu een auto van een miljoen
Een echte Fok!ker zit op zolder en kan dus prima een headset gebruiken zonder anderen daarmee lastig te vallen. Zit je niet op een zolder? Dan hoor je niet in de crew.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:50 schreef PicoMMP het volgende:
Een echte Fok!ker zit op zolder en kan dus prima een headset gebruiken zonder anderen daarmee lastig te vallen. Zit je niet op een zolder? Dan hoor je niet in de crew.Heb niet eens een zolder
Heeft er toch niks mee te maken?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga dan singleplayer doen als je het niet aankan
Ik speel gewoon niet met een headset. Dat jij daar niet mee kan leven, jammer voor je.![]()
Waarom denk je dat ik een huiskamer-autist benquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat doen we hiermee Roemeen? Dit kan toch niet.
Voeg mij maar aan dat lijstje toe (barry_bigfoot)quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Grielen het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
-TheThoryd__![]()
Je wilt wel online met andere mensen spelen, je wilt wel in een crew zitten, je bent steeds actief in het topic aan het posten & je hebt gewoon een headset liggen. Maar alsnog wil je niet met andere mensen pratenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Heeft er toch niks mee te maken?
Ik speel gewoon niet met een headset. Dat jij daar niet mee kan leven, jammer voor je.![]()
![]()
Jij bepaalt toch niet wat en wanneer en hoe ik iets speel? Als je er last van hebt ga je zelf maar weg, of je negeert me. Opgelost.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:51 schreef kensei het volgende:
[..]
Ga dan singleplayer doen als je het niet aankan![]()
ja ik kreeg bij solo sessie dus een smsje van je hebt een bounty van 5k. Maar nu vraag ik me af of ik die dan bij een online sessie ook hebquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je krijgt een smsje van "unknown".Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, die hou je de hele ingame dag in elke sessie (behalve missies, races, etc).quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja ik kreeg bij solo sessie dus een smsje van je hebt een bounty van 5k. Maar nu vraag ik me af of ik die dan bij een online sessie ook heb![]()
YouTube
Pedoquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Selfie:
[ afbeelding ]
Selfie na ff doorzakken:
[ afbeelding ]![]()
Nou ik zal het je dan wat beter uitleggen met wat details.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Je wilt wel online met andere mensen spelen, je wilt wel in een crew zitten, je bent steeds actief in het topic aan het posten & je hebt gewoon een headset liggen. Maar alsnog wil je niet met andere mensen praten
Ik ben geen echte FOK!ker, heb geen zolder, en kom wel eens buiten.
Heb inmiddels een gezin gesticht en heb ook af en toe sex. (getrouwd)
Ook mijn zoon van 5 maakt af en toe herrie, de hond krijgt wel eens een paniekaanval of zo, ik ben geen martin gaus, dus ook herrie.
Verder staat de radio aan, en is er gewoon teveel herrie. Dus nee, geen headset voor mij.![]()
Ah oke. Tnxs! Dan laat ik me wel ff door een vriend doodschietenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, die hou je de hele ingame dag in elke sessie (behalve missies, races, etc).
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonishier schreef kensei: haha komen
Hij kan jou de helft geven van de opbrengst.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah oke. Tnxs! Dan laat ik me wel ff door een vriend doodschieten![]()
Ja als je het zo brengt heb ik er wel begrip voor, maar je eerste bericht van "ik ga echt geen headset gebruiken" leverde nogal een "quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nou ik zal het je dan wat beter uitleggen met wat details.
Ik ben geen echte FOK!ker, heb geen zolder, en kom wel eens buiten.
Heb inmiddels een gezin gesticht en heb ook af en toe sex. (getrouwd)
Ook mijn zoon van 5 maakt af en toe herrie, de hond krijgt wel eens een paniekaanval of zo, ik ben geen martin gaus, dus ook herrie.
Verder staat de radio aan, en is er gewoon teveel herrie. Dus nee, geen headset voor mij." reactie op
![]()
![]()
LOL, zet ik weazel news aan... zie ik iemand met een knuppel agenten te lijf gaan
"police pursuing dangerous criminal"
Deze vent moet wel een cheat gebruiken! Hij wordt door 10 agenten beschoten en sterft maar niet.... Of het is een computer iets.YouTube
Inderdaad, sowieso wat inactieve leden schrappen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Maar wat ik een paar topics geleden al heb aangekaart: check mensen op hun activiteit en levels. En uiteraard de teamkillers. Dan reduceer je ook al flink
Ik heb ook het idee dat er redelijk wat mensen bij zitten die hier helemaal niet actief zijn op het forum... Die hebben bijvoorbeeld via een vriend oid de FOK Crew gevonden?
EDIT: Crewkillers verwijderen heeft geen zin, probeer maar te bewijzen. Krijg je welles, nietes praktijken
MentionedDCMJ![]()
Wil wel een keer met je online, zet ik hem voor je aan. Kun je lachen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja als je het zo brengt heb ik er wel begrip voor, maar je eerste bericht van "ik ga echt geen headset gebruiken" leverde nogal een "" reactie op
Is gewoon geen doen, kind van 5 vraagt wel eens aandacht, en dat hoor jij dan ook.
Geloof me kerel, ik heb echt een schurft aan die jonge gasten die schreeuwen door dat ding heen. Vooral die chinezen en fransen. Boeren, scheten, lachen.. kriebelig word ik ervan.
Eergister met 3 FOK!kers survival gedaan, 2 hadden headset, en dan is het opzich wel tof, maar ja.. die optie heb ik niet. ( heb hem wel, maar ga niet in die paar uurtjes dat ik thuis ben, op de slaapkamer gamen)![]()
Ze kunnen aan lvl e.d. toch zien wie wat en hoe? Ik speel vaak wel met dezelfdequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Inderdaad, sowieso wat inactieve leden schrappen.
Ik heb ook het idee dat er redelijk wat mensen bij zitten die hier helemaal niet actief zijn op het forum... Die hebben bijvoorbeeld via een vriend oid de FOK Crew gevonden?![]()
![]()
dan zet er mijn ok maar bij ben sinds een paar dagen ook weer headsetje rijkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:59 schreef Grielen het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonismee bekant vangde gin haas.![]()
Je kunt instellen dat je alleen crew & friends hoort.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef fotostarter het volgende:
Geloof me kerel, ik heb echt een schurft aan die jonge gasten die schreeuwen door dat ding heen. Vooral die chinezen en fransen. Boeren, scheten, lachen.. kriebelig word ik ervan![]()
Invite me in je casaquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
LOL, zet ik weazel news aan... zie ik iemand met een knuppel agenten te lijf gaan
"police pursuing dangerous criminal"
Deze vent moet wel een cheat gebruiken! Hij wordt door 10 agenten beschoten en sterft maar niet.... Of het is een computer iets.![]()
Hoequote:YouTube
Oh? ok... dan is dat ii een optie voor de zondagquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je kunt instellen dat je alleen crew & friends hoort.
Maar ga nu eerst ff mijn rp lvl omhoog knallen.![]()
Je kan de voicechat gelukkig ook op crew only zettenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wil wel een keer met je online, zet ik hem voor je aan. Kun je lachen.
Is gewoon geen doen, kind van 5 vraagt wel eens aandacht, en dat hoor jij dan ook.
Geloof me kerel, ik heb echt een schurft aan die jonge gasten die schreeuwen door dat ding heen. Vooral die chinezen en fransen. Boeren, scheten, lachen.. kriebelig word ik ervan.
Eergister met 3 FOK!kers survival gedaan, 2 hadden headset, en dan is het opzich wel tof, maar ja.. die optie heb ik niet. ( heb hem wel, maar ga niet in die paar uurtjes dat ik thuis ben, op de slaapkamer gamen)![]()
soortgelijke situatie.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:03 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wil wel een keer met je online, zet ik hem voor je aan. Kun je lachen.
Eergister met 3 FOK!kers survival gedaan, 2 hadden headset, en dan is het opzich wel tof, maar ja.. die optie heb ik niet. ( heb hem wel, maar ga niet in die paar uurtjes dat ik thuis ben, op de slaapkamer gamen)http://www.syfy.com/tinman/oz/
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Painore
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsenhoe?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan de voicechat gelukkig ook op crew only zettenhier schreef kensei: haha komen
Ik heb wel een headset gebruik hem alleen nooit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Smakelijk moeten lachen om drheisenberg.
Ik kom vanavond ook naar de home warming van Durex.If not now, then when.![]()
dN helpt zo'n sessie als gisteravond ook niet..quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan de voicechat gelukkig ook op crew only zetten
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Rij gewoon hiernaartoe, en buzz de deur.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen idee, maar het kan wel. Ik word vaak geinvite door anderen. Ik zal eens kijken.YouTube
Gebruikt iedereen zijn Foknaam hier ook als PSN naam?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:06 schreef Grielen het volgende:
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
[..]
hoe?![]()
nee. mijn psn is bijvoorbeeld RaZe_1991quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gebruikt iedereen zijn Foknaam hier ook als PSN naam?hier schreef kensei: haha komen
Maar dan moet het bij mij Hoink581 (PSN barry_bigfoot).quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
nee. mijn psn is bijvoorbeeld RaZe_1991![]()
Geen zin inquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rij gewoon hiernaartoe, en buzz de deur.
Select > Invite![]()
Een zootje mensen uit de lijst toevoegen, en dan kun je via start -> friends iemand joinen. Moet je wel even aangeven wat je PSN is anders bestaat de kans dat je (herhaaldelijk) door FOK!kers wordt vermoord.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef hoink581 het volgende:
Aangezien ik niet bij de Fok! crew zit, hoe kom ik bij jullie in de sessie?je staat al bij de headset lijstquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar dan moet het bij mij Hoink581 (PSN barry_bigfoot).hier schreef kensei: haha komen
Ik vind het eigenlijk een slechte oplossing voor een probleem dat niet eens zo groot is. De mensen die met elkaar spelen en daarbij ook handige communicatie willen, die zoeken elkaar wel op zoals meerdere malen is gebleken. Ik denk dan dat je beter een hardcore crew samen moet stellen bestaande uit 'headsetters'. Je kan toch multiple crews joinen, of kan dat niet?If not now, then when.![]()
een beetje crew stelt headset verplicht imoen @ps3 skype
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
We gaan echt niet de niet-headsetters er uit gooien. Dat slaat nergens op, het is gewoon om even op een rijtje te krijgen wie een headset dragen. Er zijn wel een hoop figuren die nooit samen willen spelen (pascaldenijs etc)quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een slechte oplossing voor een probleem dat niet eens zo groot is. De mensen die met elkaar spelen en daarbij ook handige communicatie willen, die zoeken elkaar wel op zoals meerdere malen is gebleken. Ik denk dan dat je beter een hardcore crew samen moet stellen bestaande uit 'headsetters'. Je kan toch multiple crews joinen, of kan dat niet?
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
- phuctivity
- elsavitahier schreef kensei: haha komen
Headset is wel handig ja.
Ik weet nog wel in andere games dat we een headset/mic ook verplicht stelde, bijvoorbeeld van die rpg games waar je met je crew/clan op teamspeak ging.
Ja, van mij mag je het gerust verplicht stellen. Gamen in gta met elkaar zonder headset gaat niet handig, in ieder geval zal dat voor HEISTS niet gaan werken.![]()
quote:
YouTube
Ik ook (Elsavita).quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
We gaan echt niet de niet-headsetters er uit gooien. Dat slaat nergens op, het is gewoon om even op een rijtje te krijgen wie een headset dragen. Er zijn wel een hoop figuren die nooit samen willen spelen (pascaldenijs etc)
- pico020
- DivHDD
- Wiwatron
- Mimaaa
- Lisker
- SevvyD
- miniruis16
- Hellmouth8
- Raze_1991
- ProtectedByDurex
- Duuc-nl
- Panoire
- Bobbernaut
- Rene2870
- TheThoryd__
- barry_bigfoot
- fritsflits
- tjadonis
- nielswinsen
- phuctivity![]()
Ik ga vanaf hier gewoon post #286 editten, anders wordt het een lijstjes-spamquote:hier schreef kensei: haha komen
Misschien in de OP achter de namen een H zetten oid.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga vanaf hier gewoon post #286 editten, anders wordt het een lijstjes-spam![]()
Even opletten bij het volgende deeltje. Zal ervoor zorgen dat ik hem open dan. En anders moet degene die hem opent even de lijst van post #286 bekijkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:18 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien in de OP achter de namen een H zetten oid.hier schreef kensei: haha komen
Oja, wie was dat die zei dat ik een stem heb als zo'n crimineel uit een Peter R de Vries aflevering?![]()
![]()
Haha ik dacht hetzelfde maar ik ben te aardig om zoiets te zeggen. Je gedraagt je wel als een crimineel in de races trouwens. Mij een beetje beuken iedere keerquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef SevD het volgende:
Oja, wie was dat die zei dat ik een stem heb als zo'n crimineel uit een Peter R de Vries aflevering?![]()
Wie maakt skype groepschat dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb er over nagedacht, en Skype is ook goed. Dus mensen zonder headset blijven in de crew.
Is Skype gebruiken dan misschien iets?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het eigenlijk een slechte oplossing voor een probleem dat niet eens zo groot is. De mensen die met elkaar spelen en daarbij ook handige communicatie willen, die zoeken elkaar wel op zoals meerdere malen is gebleken. Ik denk dan dat je beter een hardcore crew samen moet stellen bestaande uit 'headsetters'. Je kan toch multiple crews joinen, of kan dat niet?![]()
Jullie zelfs waarmee je in een sessie zit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wie maakt skype groepschat dan?![]()
![]()
Wat wel een goed idee was is het uitdunnen van de crew.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb er over nagedacht, en Skype is ook goed. Dus mensen zonder headset blijven in de crew.If not now, then when.![]()
Ik heb mijn laptop er nooit bijhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: