rockstar kan nie banne op psn en das nie rockstar die dat doequote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Motherfucker, zoek je ruzie ofzo?
Die fucking race heeft deze baas bedacht! Niet gaan shinen met de prestatie van een ander.
Instabounty voor jou als ik online kom.
Kanker kneusquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
ik zeg het als je 1 miljoen overmaakt
deze shinees met zijn japaner naam zegt maar wat, jij weet niks manquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar dan
Nee toch? Dat laatste niet?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:49 schreef kensei het volgende:
[..]
glitches abusen, maar je character wordt uiteindelijk gewiped door rockstar dan
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahahaquote:
RT #Kwaatquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzo
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactionsquote:
1v1 me brahquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:52 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb kanker lijer als je nu niet 1 miljoen overmaakt zet ik 2k op je hooft via merry water, ik kan zelfs maximale doen, maar 2k is genoeg, 4 kk 12 jarige kneusjes gaan jou leven ruineren door constant voor 2 miezerige k op je hooft te jagen in gta online freemode hahahahahaha
en leuke is dat jij dan telkens 2k ziekte kosten moet betalen
nee wacht, jij maakt nu gewoon verdomme 1 miljoen over en je krijgt niks voor terug
hier spreekt echte gangsta als jij je leven wilt houden, luister je naar mij, BITCH
#gangsta #yolo #kwaat![]()
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:51 schreef kensei het volgende:
Kan die droeftoeter niet een ban krijgen ofzo
je troll valt nu te veel op, jammer mangquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
omg waarom jij ben gewoon jaloers omdat ik doekoe hebt op gta 5
#yolo #reik
Ik geef je 1 miljard als ik met jou mag spelenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reik
ja ze willen de economie beschermen, daarom geven ze 500K weg aan elke droeftoeter die 1 seconde heeft ingelogd, iedereen kan gewoon duurste appartement kopen op koste van Rockstar lOLquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Sowieso gaat rockstar maatregelen nemen, want ze willen die online economie beschermen, want ze willen geld verdienen met microtransactions
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroamquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:53 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
#yolo #reik
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERSquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Wat is je ingame naam? Dan kom ik je even slopen in freeroam
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:55 schreef drheisenberg het volgende:
[..]
hjb ik geef je mijn psn nie anders ga je mij inmijn kont neme door aan rockstar mij naam te geven want zo zein al die shinesen, echte VERRADERS
en jij bent trots he om VERRADER TE ZIJN VIEZE VULLE VERRADERS![]()
![]()
Compensatiegedragquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:59 schreef Lisker het volgende:
Snap niet waarom mensen die glitch moeten gebruiken om geld te krijgen. Alle gevoel van progressie is weg, en een nieuwe auto heeft niet hetzelfde gevoel als dat je er zelf missies voor gedaan hebt, of races.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |